KLUSBABES 8

Meiden ben er morgen weer, ben er ff helemaal van ondersteboven ..... net als de rest trouwens want het is erg rustig

Kus happy

Lieve meiden,
Vind het heel erg dat jullie er zo van ondersteboven zijn.
Ik ben vanavnd naar het ziekenhuis gegaan voor een curretage, hield het niet meer van de pijn.
De gyn beslot nog een echo te doen en wat zien we daar............een kloppend hartje..........
Waar schijnlijk ben ik zwanger geweest van een tweeling, de tweede heeft het niet gered en liet stolsels zien, die om het eerste kindje heen zaten, die stolsels ben ik verloren en voila.............en kindje was te zien.
Het is een bizar verhaal en we geloven het zelf nog niet.....................er gloort dus weer iets van hoop aan de horizon, de pijn en het bloedverlies blijven en dat is niet goed. De gyn heeft mijn baarmoedermond gecheckt en die was dicht......dat is goed. Ik moet een week rust houden en dan kijken we verder................
Ik laat mrgen meer van me horen,
dikke kus Rimke

Rimke,

Dit is bizar!

Ik snap het niet helemaal...ben je die stolsels op natuurlijke wijze verloren of niet en het goede vruchtje is in orde? Heb je nu nog zo'n pijn?

X

@rimke,
Hé, dat is goed nieuws, meid. Ik hoop voor je dat het bloeden en de pijn snel stoppen. En dan waren we hier op t forum nog grapjes aan t maken over tweelingen. Ik begrijp nu wel waarom je al zo vroeg zwangerschapskleding nodig had. Nou, dit was me even een dagje zeg. Wel goed dat je vandaag meteen naar t ziekenhuis bent gegaan. Rust goed uit en laat het maar even bezinken.
liefs,
        sterretje

Hoi Rimke,
Ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord, bizar!
Ik hoop dat het andere kindje het wel redt en dat je snel van je pijn verlost bent.
Hou je rustig meid, groot kans dat dit kindje jouw als haar/zijn mama wilt.

Groetjes Desiree 16w3d

Hey Rimke, wat een verhaal zeg. Ik vind het nog steeds erg jammer en heftig voor je dat je toch een miskraam hebt van de tweede, maar ben wel heel blij voor je dat er toch nog steeds een babytje in je groeit. Ik hoop dat de rest van de zwangerschap een stuk draaglijker voor je zijn. Sterkte en geniet ervan.
Ik ben gisteren nog naar een verjaardag geweest maar had behoorlijk veel hoofdpijn dat ik er misselijk van werd, gelukkig na een uurtje of twee was deze weg en kon ik toch nog gezellig mee doen. Las dat er nog behoorlijk veel meer naar verjaardagen gingen. Was het allemaal gezellig? Er was ook iemand, sorry weet niet meer wie, die erg tegen de verjaardag op keek, was die uiteindelijk toch nog gezellig?
Bambi wat leuk dat je marco zoveel liedjes hebt horen zingen (tenminste, zou ik wel leuk vinden, jij toch ook he? haalde ik niet helemaal uit je reactie). Was dus een leuke avond? En vond je moeder dat ook?

Heb je verder nog wel een beetje kunnen genieten Rimke in Thailand?

Lieve rimke,

Jeetje wat een verhaal zeg !!!!! Zit het net aan mn mannetje voor te lezen, die is ook helemaal verbaasd. Ik hoop voor je dat het met je tweede kindje allemaal goed zal gaan en dat de pijn en het bloeden snel zullen stoppen. Neem lekker je rust he meid!!! Het is nu idd te snappen dat je al zo snel zwangerschapskleding aan moest doen. Sterkte meid er is idd weer hoop nu!! Sterkte meid en we zullen met de klusbabes heeeel hard gaan duimen voor je tweede kindje..........

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan