KLUSBABES 8

@bieb,
Ik zal het je nog mooier vertellen. Ik moest vandaag iets halen. kom ik terug het gebouw in. zegt een collega: en heb je lekker gerookt? Ik heb er maar over heen gepraat. Maar wordt lachen dinsdag. Ik hou jullie op de hoogte.

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 19:47:54'));

quote: Renee86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 09:44:15'));

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24) Essy, 2e ronde
25)
26)kruimels, 6e ronde  cyclus van 32 dagen gehad. ????
27)
28)
29)  
30)
31) Linda  kindje 2 (ongi door medicijnen)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) )
28)
29)
30)
31

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Ik heb gelijk maar even de roze wolk aangevuld met december, maarja ik heb mijn volgende NOD ook in november. Nouja, dan is die er alvast. Oktober alvast verwijderen?

Trouwens, cyclus loopt dus precies gelijk als voorheen, 28 dagen. Dat is wel fijn

Waar is iedereen??

Oja, irriteer me trouwens op reactie die mijn vriendin gaf. Ik mailde haar vanmiddag dat ik dacht dat mijn ong eraan kwam. Mailt ze terug, is niet zo erg dat ik ong wordt, komt wel goed de volgende x.
Nu denk ik, wat niet erg, tuurlijk vindt ik t wel erg. Je probeert niet zwanger te worden   om t dan maar niet erg te vinden dat je ong wordt. tss wacht maar tot zij probeert zwanger te worden.

Iedereen aan t testen of t klussen?sja ik even niet haha

Oke, ik hoopte dat ik snel klusbabes 9 kon openen,maar kan wel in mijn eentje nog 8 berichten gaan plaatsen, maar zal niet zo kinderachtig zijn haha

Ga ef lekker op bank hangen, heb nog rugpijn en misschien tot later op de avond
Ga denk babyboom kijken, oja en Heroes

doeii

@bieb,
Ja, wat moet ik zeggen. Ik denk dat mensen die er niet mee bezig zijn echt niet weten dat ze een ander kwetsen op zo'n moment.
Je moet soms iets zelf hebben meegemaakt, zeg maar.
Jullie zitten wat dat betreft even niet op dezelfde frequentie. Is t die vriendin die iets tegen moeder zei?

Hey meiden, Alles goed met iedereen?
Bieb, jammer dat de rd's zijn gekomen. Wel klein gelukje dat het niet lang op zich heeft laten wachten en weer precies 28 dagen heeft geduurd.
Bambi, wordt nu echt spannend hoor. Ik denk gewoon dat het een streepje is hoor. Hoop het voor je.
Sterretje, merk je maar heel af en toe dat je zwanger bent? En die misselijke buien dan? Dan sta je er toch wel bij stil?
Hoe is het met de andere zwangeren?
Ik heb nog geen ongi/zwangerschapsklachten, maar ja... is ook nog wel vroeg voor. Heb net wel even gekeken wanneer ik mijn rekbaar slijm had en dat was vorige week woensdag. Dus als ik het zelfde heb als toen is de 6de idd mijn nod dag. Maar probeer langer te wachten met testen, want als ik mijn langste cyclus aan houdt is dat pas de 11de of de 12de. Wel raar trouwens, heb tot nu toe iedere keer een droom gehad dat ik ongi werd (vlak voor mijn nod iedere keer) en nu heb ik iedere keer dromen dat ik een positieve test heb. Mijn man denkt ook al dat ik zwanger ben, dus hoop het zo.

Terug
Bovenaan