KLUSBABES 8

Niet normaal meer, heb me toch een rugpijn. En volgens mij begint me buik ook te zeuren. denk dus dat de rd-tjes er aan komen. Nu (bijna) geen last van borsten dus zal t nu wel in mijn rug zitten.
Bij 1e zwangerschap had ik ook ong klachtjes hoor, maar denk nu echt dat t eraan komt. Ook omdat ik neg getest heb. hou jullie op de hoogte

Bambi, wordt je wel onzeker van he? Ik zat ook temet met mijn neus in de test, en dacht dat ik iets zag, maar nee, dat wil ik gewoon haha

tot later

Duitsers en Belgen vrij vandaag, dus ipv 10 min.naar huis zal t nu wel 45 min. worden

Hoi,

Ik heb vanmiddag de testen aan me moeder laten zien en zonder er eerst over te hebben gehad gevraagd wat zie je.??
Zegt ze ik zie op beide heeeel vaag iets, hoort dat ??

OOh god, ik word gek, Bieb ik zag het dus wel, jeetje ze zijn zo vaag, maar heb al aardig wat getest in de maanden dat ik bezig ben en nog NOOOOOIT een heeeeeeel  licht roze streepje gezien.
En das het stomme he, het is echt zo licht dat je hem op een bepaalde manier moet houden, maar wel kan zien met het blote oog als zelfs mijn moeder het ziet hahha.

Ik besterf het hier zowat, nou wacht ik weer 2 dagen (zaterdag ochtend) en kijken wat ie dan doet. hihihi. OOOhhh ik hoop het zo.

Bieb succes met de file.

xxx Bambi

Hoi Meiden,
Enne? Niemand online sinds vanmiddag? Vraag me af wat jullie zijn aan het doen.
@bambi: misschien nieuwe testen aan t halen  (geintje) Klinkt heel zwanger, maar misschien moet je de digitale clearblue op je nod gebruiken.
@bieb: de laatste keer gaf de test toch ook een paar dagen na de nod aan dat je zwanger was?
@happy: he meissie, wat ben je maar druk druk druk, maar nu kan het nog effe
@linda: Niet weer vis he? Ik zie en ruik het alweer, hihi, burp  Ik had zelf net lekkere kippenragout met pasteitjes gehad, mmmmm.
@blonde kruimel:  en al geprobeert met de foto?

@happy: ik hoop dat deze kuur aanslaat. Waarom willen ze anders de kat opereren???
@Linda: ik lees vaker dat je reiki laat doen en voetreflex. Misschien een rare vraag, maar heb je ergens last van?

Nou, vandaag heb ik mijn baas en naaste collega ingelicht. Ik wilde dit doen voordat ik het de overige collega's dinsdag vertel. En dan zit ik op 11 weken en 2 dagen, dus bijna uit de risico-periode. Ik was blij dat het eruit was. Ik weet dat sommigen springen om het te vertellen. Ik was blij toen het eruit was. Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan. Ben ik soms gewoon te nuchter voor. Ik liep vandaag het gebouw uit en toen ik terug kwam dacht een collega dat ik had gerookt. Wil dinsdag dan ook eerst zeggen: ik ben gestopt met roken................... ..............stilte.......................... ..........ruim 6 maanden (whahaha, ben benieuwd naar reacties.)

hoi sterretje,

En hoe waren de reacties van je baas en naaste collega's ? Was daar ook die andere zwangere bij ? Ben wel benieuwd hoor, vind het altijd leuk om te lezen hoe iemand het ging vertellen en wat de reacties waren.

en nee was geen nieuwe testen halen hihihi.  heb er nog 4 liggen.
Spannend he, tja weet ook niet goed wat ik er mee moet, stel dat ik gewoon ongie word van het weekend, kan natuurlijk altijd. blegg hoop het niet hoor. Vind dat ik nu wel aan de beurt ben hihih

xxx Bambi

@happy; wat is er nu dan precies met je kat? had jouw kat laatst ook geen blaasontsteking?
@Bambi: nou volgens mij ben je echt zwanger hoor! Als je moeder t ook al ziet

Enne hier de rd-tjes gekomen hoor....helaas pindakaas. Teleurstelling verwerkt en op naar de volgende ronde....

Hoi Bambi,
Ik vind ook dat je het verdient. Maar ja dat vind ik van iedereen hier.
Het is spannend voor je en onwerkelijk. En zal ik je een geheim verklappen, na 10 weken is het voor mij nog steeds onwerkelijk. Soms heb je van die korte momenten, dat je denkt: oh ja, ik ben zwanger. Gek he.

Nou de baas was oprecht blij voor me. Mijn collega wilde ik het de hele dag zeggen, maar er kwam geen goed moment. Die zijn er nooit. Dus toen we na het werk buiten stonden zei ik eerst: niet te opvallend reageren. Want er liepen allemaal mensen langs en die ene collega stond in ons oogveld. Heb het toen gezegd. Maar ja, ze kon niet overdreven gaan reageren. Ze vind het leuk voor mij, maar ja, natuurlijk niet voor zichzelf. We werken fijn samen en het gaat haar extra werk kosten.

@sterretje: roken?? tss ze moesten s weten dat je zwanger bent haha. Leuk dat je t dinsdag aan iedereen kan vertellen

Terug
Bovenaan