A
Anoniem
Guest
is er nog iemand?
pppfff ben net klaar met de badkamer, allemachtig ben kapot.
plafond is gesaust en helemaal weer schoongemaakt. zit nog zo'n witte waas op van het voegen, dat kan er in 1 keer niet af dus poetsen, poetsen en nog eens poetsen.
Bieb, wat ontzettend spannend zeg dat je morgenvroeg weer gaat testen.
slaap altijd tot een uurtje of 8:00/8:30 dan kijk ik gelijk even, spannend spannend!!!
ik denk dat het raak is, eerlijk gezegd. vraag me niet waarom?! hoop voor je dat mijn gevoel klopt.
linda84, ik weet inderdaad wel hoe ik foto's op mijn hyves moet zetten, maar wou jullie gewoon via dit forum een foto laten zien van de muurschildering. dat kan toch?
als je dus je berichtje aan het typen bent dan zie je bovenin het rijtje ook een envelopje staan. dan kun je een extern plaatje toevoegen. die moet je toch gebruiken om een foto te kunnen plaatsen? maar die doet het bij mij dus niet. bij mij staat er dan dat ik de pagina niet kan gebruiken en moet refreshen.
snap er helemaal niks van, ben niet blond hoor haha
Sterretje, ga maar lekker slapen meid, luister goed naar je lichaam. die weet precies wat je wel en niet moet doen om zo gezond mogelijk te leven voor jou en je kleintje.
pip, hoe is het met jou? je bent er veel minder. heb je het druk?
heb stiekum toch wel een beetje speciale band met jou hoor, omdat je zo dichtbij woont haha.
morgen komt er weer genoeg volk over de vloer, mijn vader en de electricien.
morgen kan ik de spiegel ophalen, die was er vandaag nog niet.
ben ook vandaag niet naar mijn schoonzusje geweest, ik had het veels te druk.
we zijn vanmiddag wel geslaagd voor een kast voor in de keuken straks.
het is een kast van 1.80 hoog geworden met bovenin 2 open planken en verder veel laadjes en 1 deurtje.
hele leuke speelse kast van teakhout, blank. net als de tafel (2.20 bij 1.00)
ook lekker groot voor als er veel mensen zijn, heeerlijk. eindelijk krijg ik mijn landelijke woonkeuken, zucht helemaal in de hemel haha.
verders weinig beleefd vandaag, alleeen maar vreselijk druk geweest.
vriendje is zo moe, die ligt naast me op de bank te slapen met dekentje over, dat is een teken dat ie echt moe is.
ga nog effe op msn kijken en even hyven, groetjes allemaal en slaap lekker!!!
xxx kruimels
pppfff ben net klaar met de badkamer, allemachtig ben kapot.
plafond is gesaust en helemaal weer schoongemaakt. zit nog zo'n witte waas op van het voegen, dat kan er in 1 keer niet af dus poetsen, poetsen en nog eens poetsen.
Bieb, wat ontzettend spannend zeg dat je morgenvroeg weer gaat testen.
slaap altijd tot een uurtje of 8:00/8:30 dan kijk ik gelijk even, spannend spannend!!!
ik denk dat het raak is, eerlijk gezegd. vraag me niet waarom?! hoop voor je dat mijn gevoel klopt.
linda84, ik weet inderdaad wel hoe ik foto's op mijn hyves moet zetten, maar wou jullie gewoon via dit forum een foto laten zien van de muurschildering. dat kan toch?
als je dus je berichtje aan het typen bent dan zie je bovenin het rijtje ook een envelopje staan. dan kun je een extern plaatje toevoegen. die moet je toch gebruiken om een foto te kunnen plaatsen? maar die doet het bij mij dus niet. bij mij staat er dan dat ik de pagina niet kan gebruiken en moet refreshen.
snap er helemaal niks van, ben niet blond hoor haha
Sterretje, ga maar lekker slapen meid, luister goed naar je lichaam. die weet precies wat je wel en niet moet doen om zo gezond mogelijk te leven voor jou en je kleintje.
pip, hoe is het met jou? je bent er veel minder. heb je het druk?
heb stiekum toch wel een beetje speciale band met jou hoor, omdat je zo dichtbij woont haha.
morgen komt er weer genoeg volk over de vloer, mijn vader en de electricien.
morgen kan ik de spiegel ophalen, die was er vandaag nog niet.
ben ook vandaag niet naar mijn schoonzusje geweest, ik had het veels te druk.
we zijn vanmiddag wel geslaagd voor een kast voor in de keuken straks.
het is een kast van 1.80 hoog geworden met bovenin 2 open planken en verder veel laadjes en 1 deurtje.
hele leuke speelse kast van teakhout, blank. net als de tafel (2.20 bij 1.00)
ook lekker groot voor als er veel mensen zijn, heeerlijk. eindelijk krijg ik mijn landelijke woonkeuken, zucht helemaal in de hemel haha.
verders weinig beleefd vandaag, alleeen maar vreselijk druk geweest.
vriendje is zo moe, die ligt naast me op de bank te slapen met dekentje over, dat is een teken dat ie echt moe is.
ga nog effe op msn kijken en even hyven, groetjes allemaal en slaap lekker!!!
xxx kruimels