KLUSBABES 9

A

Anoniem

Guest
JOEHOE, nummer 9!!

Hoop dat nummer 9 veel zwangeren oplevert!

X

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13) Miekje, 5e ronde  

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) )
28)
29)
30)
31

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Dat hoop ik nou ook. Dat er veel zwangeren mogen komen in deze klusbabes 9!
Misschien trouwens leuk om de verwachte bevallingsdatum achter de zwangere te zetten???

Wat leuk dat ik degene ben die nummer 9 opent...(vind ikzelf dan hihi).

Sorry meiden dat ik even niets van me heb laten horen! Ben ontzettend druk met een heleboel dingen en.....de twijfel slaat hier ontzettend toe.

Bij ons is serieus de twijfel toegeslagen. Geen idee hoe het komt maar het is er. Het komt ineens allemaal zo dichtbij en bedenken ons vanalles. Het is niet zo dat het gevoel en de kinderwens weg is, helemaal niet. Maar is dit wel de juiste tijd?

Op de een of andere manier voelden we dit alletwee langzaam opkomen en we zijn nu serieus aan het nadenken.

Daar komt bij dat ik momenteel in een sollicitatieprocedure zit (ben samen met nog 1 iemand over) voor een erg erg erg leuke functie waarbij ze duidelijk hebben aangegeven dat ze iemand willen die de komende paar jaar een vaste basis fungeert binnen hun organisatie en ja daar hoort geen baby bij.

Kortom, door alles samen weten we het even niet meer zo zeker en ik denk dat we onze kinderwens even op een laag pitje zetten.

De kogel is nog niet definitief door de kerk maar ik heb zo'n voorgevoel dat...nou ja.

Het is niet zo simpel als dat het hier nu staat, maar ik wilde het toch even kwijt.

Dikke kus Pip

Ik ga film kijken. Allemaal een fijne avond! En Bambi, Jacqy en bezig bijtje, succes deze dagen!!!

Pfoe, pip, dat klinkt even heftig. Ik zou er inderdaad erg goed over nadenken. Want als je het voor je baan deels opgeeft, dan zeg je het niet zomaar voor even af. Ik hoop dat je samen met je man een heel wijs besluit kunt nemen en misschien dat je dan ook kijkt wanneer er dan weer wel mogelijkheden zijn. Zoals je al zei willen ze in die functie iemand hebben die lange tijd ervoor gaat, dus dat betekend dan dus de eerste paar jaar geen kinderen. Moeilijk als je nu al aan het twijfelen bent.
Succes!
Trouwens pip, weet jij wat voor slijm je lichaam kan produceren tussen het rekbare slijm en je NOD in? Had dit vorige keer volgens mij ook al, dus naar zwangerschap zal het vast niet lijden, maar waar wel naartoe?
Maar nu ga ik echt weg. Doei doei

Dit betekent overigens niet dat ik niet aan jullie denk hoor, integendeel. Leef echt met jullie mee.

Met bieb (klote rd's en tja, die vriendin..), bambi (SPANNEND), happy die druk is (zowel met klussen als met andere dingen), Linda die ongesteld is geworden JOEHOE, en Linda die een week voor haar NOD zit!!

En vooral met Kruimels, toch wel een beetje extra speciaal omdat we zo dichtbij elkaar wonen.

Ben nu trouwens babyboom aan het kijken! LEUK LEUK LEUK!

X

joehoe nummer 9 en dat er zeker maar zwangere babes mogen komen deze maand.

Pip jeetje, dat is nogal wat zeg. Tja als jij voor een carriere kiest, wie ben ik om dat tegen te spreken. Ik zou me kinderwens nooit van een baan laten afhangen. Zeker nu ik weet dat zwanger worden nog niet zo makkelijk is.
Ik weet niet wat je leeftijd is, maar elk jaar dat je wacht tikt het klokje verder.
Wil je keuze niet beinvloeden natuurlijk, want het is toch een beslissing die jij en je mannetje nemen, maar denk echt goed na en ga indd afwegen wat je belangrijk vind.

Behalve die baan wat zijn de dingen die je zo aan het twijfelen maakt? misschien kunnen wij je helpen met die twijfel weg tenemen ofzo. Nogmaals het is jullie beslissing. Ik hoop dat je de juiste maakt.

xx Bambi

Terug
Bovenaan