KLUSBABES 9

goedemorgen meiden,

Stond weer lekker op zeg.ben mega sago. werd wakker gesmst. grrr. door me moeder of we eerder boodschappen konden doen aub.
Ik kan daar echt niet tegen he, je moet me niet wakker maken. nu ben ik de rest van de dag mega sago.

Trouwens als ik zon humeur heb , geloof ik er niet meer in hoor. Gaan ze me op een nader topic al feliciteren, beetje voorbarig lijkt me.

Nou ga vliegen nu. Ga die stomme boodschappen maar doen he.

xxx bambi

Hé meiden,

Nou helaas het heeft niet zo mogen zijn.......
Kreeg gister ipv bruine afscheiding ineens rood bloed en niet zo weinig ook.
Heb vanmorgen de vk gebeld en mijn afspraak voor maandag blijft evengoed staan dan gaat ze kijken wat er is gebeurd en of er nog wat zit.

Ik had zelf al steeds het gevoel dat het niet goed zat door die gekleurde afscheiding maar ja het blijft klote. Hoop dat het allemaal niet te lang duurt zodat we het kunnen afsluiten.

Liefs Miekje

He Bambi: nog sjaggie
Sterretje: ja dat is die vriendin die dat ook tegen haar schoonmoeder van mijn mk had verteld. Sja af en toe komt ze niet slim uit de hoek met die domme opmerkingen
Pipstip: Ik snap het heel goed dat de twijfel toeslaat. gelukkig ben je nog redelijk jong dus je kan nog even wachten. Ik wacht niet meer ook al heb ik geen vast contract. Ik ben ook al 34 dus kan ook geen jaren meer wachten. Maar toen ik vast contract had werd ik toch ontslagen, dus sindsdien wil ik me daar niet meer druk om maken. Succes met je keuze, als je je er  goed bij voelt met je uiteindelijke keuze, dan ben je alleen maar gelukkiger

Hier was ik vanmorgen beetje sjaggie, Hoorde een  aantal collegas een  andere  feliciteren met haar zwangerschap. Dat ze t hartje had gehoord enzo.  Volgens mij hoorde ik iets van 17 juni dus zal wel de uitgerekende datum zijn, dan is ze nog geen 3 maanden,. Maar moet dat wijf dus echt niet. Kijkt altijd sjaggie uit haar smoel, en heeft zich niet eens voorgesteld. Dus gun t haar niet. nee dat is gemeen, gun het haar wel maar kan t nu niet hebben. Voelde toch wel even steekje in mijn hartje, ik zou nou al bijna 4 maanden zwanger zijn ofzo als ik geen mk had gehad
Nouja, that;s life.

Ga nu weer werken doeii

quote: miekje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2007 13:37:41'));

Hé meiden,

Nou helaas het heeft niet zo mogen zijn.......
Kreeg gister ipv bruine afscheiding ineens rood bloed en niet zo weinig ook.
Heb vanmorgen de vk gebeld en mijn afspraak voor maandag blijft evengoed staan dan gaat ze kijken wat er is gebeurd en of er nog wat zit.

Ik had zelf al steeds het gevoel dat het niet goed zat door die gekleurde afscheiding maar ja het blijft klote. Hoop dat het allemaal niet te lang duurt zodat we het kunnen afsluiten.

Liefs Miekje

Miekje, wat erg voor je. dat t maar snel weg is dat bloeden enzo, kan er over meepraten. Heel veel sterkte meis

Dank je Bieb. Jij had best wel lang last van die bloedingen he?
Weet je ik heb het nooit zo beseft maar er zijn er echt veel die een miskraam krijgen. Ik was wel altijd bang dat het zwanger worden niet zou lukken maar een miskraam heb ik minder bij stil gestaan.

Jeetje Miekje wat erg zeg, heel veel sterkte!

En je hebt gelijk, ik heb er ook nooit zo bij stil gestaan dat het mis kan gaan, maar als je zo op dit forum kijkt gebeurt het toch veel vaker dan je denkt.

Hoi miekje,
Wat erg meid. Ook gek dat je het al aan voelde komen. Dat had bieb toen ook. Goh, ik schrik er ook van dat er op ons topic zoveel meiden zijn die een mk krijgen.
Ik hoop dat je zowel geestelijk als lichamelijk weer snel herstelt.
sterkte,
            sterretje

@happy: onze kat had blaasgruis en kreeg een operatie. ik was blij toen hij weer thuis was. hij had toen wel een week zo'n kap om, zodat hij niet aan de hechtingen kon komen. en zijn bips was geschoren. het heeft weken geduurd voordat het was aangegroeid. maar wat was ik blij dat hij thuis was. ik krijg nog de tranen als ik eraan denk hoe t was om hem achter te laten.
@bambi: haha heerlijk jouw nuchterheid. idd voorbarig om je al te feliciteren. dat zie je vaker.
@bieb: rot van de rd's.
@linda84:  ik bedoel  het geestelijke besef. Dat je er plots bij stilstaat dat je leven gaat veranderen. En ja, ik voel me 's avonds constant misselijk, dus dan denk je er wel aan, maar dan voel ik me soms zo slecht dat ik daar niet mee bezig ben.
@linda: fijn dat het helpt en dat je er minder last van hebt.

Terug
Bovenaan