KLUSBABES 9

ja, wat speelt er nog meer mee: toch nog even genieten met z'n tweetjes, meer financiele buffer, en gewoon een gevoel...moeilijk uit te leggen zo via de pc.

Ik ben 25 en mijn man 28 dus zijn we in principe nog jong genoeg vind ik zelf. En het is niet zo dat ik mega carriere wil gaan maken maar op dit moment heb ik een leuke baan maar niet meer dan dat. Soms ietwat saai en zeker niet iets waar ik mezelf over 5 jaar nog zie zitten. En dit zou wel mijn kans zijn. En ja, wat is dan een jaar, of 2 jaar...

En op zich vind ik iets heeel graag willen ook wel heel mooi. Ik bedoel, over een jaar of 2 jaar willen we het ook nog steeds heel graag....

Het is ook moeilijk uit te leggen hier...en het is echt niet zo drama als dat het klinkt hoor. Gewoon nu even heel lastig.

En het is niet alleen de baan hoor, het zijn meer dingen.

Kijk ondertussen babyboom (nog steeds) wat gaaf zeg!!

X

he meiden,

heb net ook babyboom gekeken, thanks pip (nooit eerder gezien).
Maar dat is leuk zeg, ga dit zeker volgen hihih. leefde helemaal mee, zielig soms en goh weet je ook hoe zon echo werkt. En dan die vraag over hoevaak sexen jullie hahaha hilarisch gewoon.

He pip ik snap je wel een beetje hoor. Is waarschijnlijk ook moeilijk uit te leggen hier. een gevoel is soms toch al moeilijk te verwoorden. En het is iets tussen je mannetje en jou. Welke keuze je ook maakt, het zal vast de juiste zijn.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Jeetje nummer 9 alweer !!!!!! Hoop dat ie erg vruchtbaar voor ons zal zijn.....
Mn rustige avondje gaat ook niet echt door want heb visite. Ff snel tuusendoor dus. Met de kat gaat het wel en weet niet meer wie het vroeg maar ze zijn bang voor een steen in zn blaas wat dan weer blaasgruis veroorzaakt. Nou denken ze dat die steen zo groot is dat hij onmogelijk uitgeplast kan worden. Afwachten dus ....

Bieb; jammer meid je ongie, ff flink balen he ........

Bambi; volgens mij ben je hardstikke zwanger !!!!!!!!!!!!

Linda; druk dagje ook voor jou he. Wat is dat nou precies dat reiki, misschien stomme vraag hoor

Linda 2; haha vraag de slijmexper maar om advies he ......

Pip; ben blij dat je er weer ff bent joh, miste je al. Jeetje wat een verhaal he van je kinderwens. Hoop dat jullie er samen uitkomen meid !!!!! Ik kan je wel een beetje snappen hoor, ik heb ook wel zo n periode gehad. Ik heb het nog wel eens hoor, ik ben natuurlijk zo n springding en dan denk ik wel eens, straks kan dat niet meer. Ook financieel, nu werken we samen en dan moet ik minder gaan werken. Heb het op mn werk ook onwijs naar mn zin dus dat scheelt ook. Maar ja, de andere kant is dan weer dat ik dan denk wanneer is de tijd er dan wel goed voor. Er zal wanneer dan ook het een en ander gaan veranderen. Ik heb ook nooit gedacht van ik wil het niet maar, soms kwam de twijfel wel eens. Lijkt me eigenlijk ook niet raar want het is natuurlijk een hele grote stap .......Je krijgt er natuurlijk wel ook iets heel erg moois voor terug. Nou het is een heel verhaal geworden terwijl ik eigenlijk alleen maar wou zeggen dat ik je snapte whaha. Succes meid ...

Ga naar de visite, sorry voor de meiden die ik vergeet. Denk aan jullie allemaal hoor lieve meiden ......

kus happy

Sterretje, ben benieuwd naar de reakties dinsdag zeg !!!! Zou wel ff om de hoek willen kijken ........

Liefs happy

joehoe, klusbabes 9 alweer!!!!! wat gaat dat snel zeg

bieb, wat jammer dat de rd's toch gekomen zijn, je voelde het al aankomen he.
hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt.
Wel fijn dat je mooi die 28 dagen aan houdt, dan weet je ook precies wanneer je moet klussen, en dan heb je gewoon de meeste kans.
bedankt voor je uitleg over de foto plaatsen, ga het straks nog effe proberen.

happy, hoop zo voor je katje dat de kuur aanslaat, een operatie is nooit leuk voor zo'n beestje. wat gaan ze dan precies doen als hij toch geopereert moet worden? hij heeft toch blaasontsteking?
en onze pip is weer terecht, haha ik zou haar anders op kunnen zoeken, maar dan moet ik een hele wijk afzoeken, weet namelijk alleen in welke wijk ze woont.
pppffff hoeveel mensen wonen daar wel niet pip? whawha

bambi, gadver wat maak je het vreselijk spannend, lijkt wel een soap met jou, haha.
ik heb sterk het gevoel dat je wel zwanger bent, maar het hormoon nog niet in zoveel mate er is dat het streepje niet duidelijker wordt. hoop bid en duim voor je dat het raak is.
he, je hebt gtst gekeken he? wat is er allemaal gebeurt? ik moest onverwachts invallen op mijn werk vanavond, er was iemand ziek geworden.
volg het de laatste tijd weer stipt dus ben wel nieuwschierig.

linda, ja over dat sausen verbaas ik me ook wel eens over. dat we alles zelf doen.
maar op de een of andere manier doet iedereen hier in het "hoge"noorden dat. tenminste de mensen die ik ken doen het allemaal zelf.
maar we laten straks wel de boel mooi schilderen als de verbouwing achter de rug is, wel zo netjes.
mooi dat de controle bij de tandarts in orde was.
nou je er over bergint, ik moet maandag over een week, rrrrr heb er zo'n angst voor!!!!
ik moet ook voor controle, maar ook zoiezo een paar gaatjes opnieuw laten vullen. de vullingen zijn wat oud geworden. heb door een nare ervaring met de kaakchirurg echt een trauma aan de tandarts over gehouden. maar ik heb wel een super tandarts nu!!!
dus lekkere gekookte schelvis gehad, mjam mjam, klinkt goed.
wij eten vaak kabeljauw als we vis eten, ook erg lekker.

sterretje, he we gaan niet schelden he op me he met blonde dollie whawha.
voel me soms erg stom als ik iets weer niet voor elkaar krijg haha.
leuk dat je je baas en collega hebben ingelicht, en dinsdag de rest, spannend!!!!

pipje, eindelijk, daar ben je weer. we hebben je gemist zoals je leest haha.
rot voor je hoor, dat je zo twijfelt over je kinderwens op het moment.
ik vind dat wij er ons verder niet mee mogen bemoeien, dit is iets tussen jou en je mannetje. als je er over twijfelt moet je het gewoon nog niet doen denk ik.
je gevoel laat je vaak niet in de steek.
maar hoop natuurlijk dat je je bedenkt en weer gezellig met ons door "klust".
wil je weer met de pil beginnen, of laat je het gewoon zo en kijk je wel of het een keer raak zal zijn?
heel veel succes met je beslissing, en ik sta in ieder geval achter je hoor, wat je ook besluit.

kijk naar bvn, jan smit op reis of zoiets. leuk man.
ook nick en simon en de 3 J's zijn mee op reis, ze gaan naar marbella.
heb laatst de nieuwe cd van nick en simon gekocht, de hele rit naar en van mijn werk galmt het in de auto, heeeeeeeeeeeerlijk!!!!!
waar luisteren jullie eigenlijk allemaal naar kwa muziek?
ga zo nog effe onder de douche en dan m'n bedje in.
morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND!!!!!! jippie.
welterusten allemaal, groetjes kruimels

he kruimels,

Nou als ik een soap ben hihih, zal ik je ff vertellen van de soap van vanavond gtst.
ehm Dian sloeg haar vader neer. toen kwam Rik en hebben een ambulance gebeld. Jef kwam bij en moest een nachtje in het ziekenhuis blijven. Heeft een hersenschudding.
De politie heeft haar ondervraagd ze geeft nog steeds Ludo de schuld,   maar de politie zij dat zelfs Rik versacht was, omdat ie wel erg snel ter plekke was en ook niet aanwezig was toen die gemaskerde man rond liep.

Nick zijn zwemmertjes hebben nul activiteit en samen met Sjors ging ie draagmoeders intervieuwen hihih.
Lorena ontmoete die oude vriendin en dwong haar om het spelletje mee te spelen. Dat zij straks alle behandelingen ondergaat.

Dian ging het kantoor van Ludo onderzoeken en vond een wit masker. oehhh Spannend.

Charlie was boos omdat Jach niet wil trouwen. Vind ik best stom want ze wil het zelf ook niet haha. En toen maakte ze het weer goed. weet het ff niet meer.

dat was het geloof ik. verders niet zo heel veel gebeurd.

xx Bambi

goeiemorgen meiden

Zo nr. 9 alweer,

Sterretje: wat leuk dat je het je baas hebt verteld en erg leuk dat ie leuk reageerde, alleen de reactie van je naaste collega vond ik stom, van dan krijg ik extra werk, ja hallo dat is maar voor even, en spannend dat je dinsdag de rest gaat inlichten
Je vroeg waarom ik reiki en voetreflex heb, ik heb na de dood van mijn moeder erge zenuwaanvallen en oorsuisen gekregen, met reiki en voetreflex krijg ik dat redelijk onder controle omdat dat iets voor ontspanning is, Nu gaat het zonder die dingen gelukkig ook weer redelijk goed maar ik wil dat er toch nog even bij houden.

Happy: hopelijk is die operatie niet nodig van de kat

Pip: pfff meid dat is wel even een beslisssing waar jullie voor staan, Je moet gewoon je hart volgen, en geen overhaaste beslissingen nemen waar julllie anders later spijt van krijgen, en inderdaad het is net wat je zegt jullie zijn nog jong en je moet doen wat je zelf wilt, Succes meid

Bieb: balen dat de rd's er zijn maar je hebt gelukkig wel weer de 28 dagen cyclus dus je weet waar je aan toe bent, en die vriendin van je is lekker bezig methaar uitspraken tegen je

Kruimels: nick en simon, bleh daar zou je bij mij in huis geen cd van vinden , ook niet van jan smit en ook niet van de 3j's, Ik vind dat die jongens ontzettend hun best doen en dat het aanslaat, maar ikhoud gewoon weg niet van hun muziek, en ik kom zelf nog wel uit volendam haha
Ik vind van nederlandstalig andre hazes en rob de nijs leuk, en voor de rest houd ik erg van guns n roses en country en de jaren 80/90

bambi:het wordt nu wel erg spannend hoor meid

Linda: Dat zijn spannende dromen die je droomt, en hopelijk komen ze nog uit ook bij je

Meiden ik ga stoppen want ik moet werken, tot vanmiddag

xxx linda

oja ik heb nou net die eerste pil van clomid genomen, maar die krengen zijn zo groot en ik zo pietluttig dat ik die niet in ene kan doorslikken, ik heb er op gekauwd, zou dat erg veel uitmaken? ikzelf denk van niet maar vraag het nog maar een keertje

xxx linda

Terug
Bovenaan