joehoe, klusbabes 9 alweer!!!!! wat gaat dat snel zeg
bieb, wat jammer dat de rd's toch gekomen zijn, je voelde het al aankomen he.
hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt.
Wel fijn dat je mooi die 28 dagen aan houdt, dan weet je ook precies wanneer je moet klussen, en dan heb je gewoon de meeste kans.
bedankt voor je uitleg over de foto plaatsen, ga het straks nog effe proberen.
happy, hoop zo voor je katje dat de kuur aanslaat, een operatie is nooit leuk voor zo'n beestje. wat gaan ze dan precies doen als hij toch geopereert moet worden? hij heeft toch blaasontsteking?
en onze pip is weer terecht, haha ik zou haar anders op kunnen zoeken, maar dan moet ik een hele wijk afzoeken, weet namelijk alleen in welke wijk ze woont.
pppffff hoeveel mensen wonen daar wel niet pip? whawha
bambi, gadver wat maak je het vreselijk spannend, lijkt wel een soap met jou, haha.
ik heb sterk het gevoel dat je wel zwanger bent, maar het hormoon nog niet in zoveel mate er is dat het streepje niet duidelijker wordt. hoop bid en duim voor je dat het raak is.
he, je hebt gtst gekeken he? wat is er allemaal gebeurt? ik moest onverwachts invallen op mijn werk vanavond, er was iemand ziek geworden.
volg het de laatste tijd weer stipt dus ben wel nieuwschierig.
linda, ja over dat sausen verbaas ik me ook wel eens over. dat we alles zelf doen.
maar op de een of andere manier doet iedereen hier in het "hoge"noorden dat. tenminste de mensen die ik ken doen het allemaal zelf.
maar we laten straks wel de boel mooi schilderen als de verbouwing achter de rug is, wel zo netjes.
mooi dat de controle bij de tandarts in orde was.
nou je er over bergint, ik moet maandag over een week, rrrrr heb er zo'n angst voor!!!!
ik moet ook voor controle, maar ook zoiezo een paar gaatjes opnieuw laten vullen. de vullingen zijn wat oud geworden. heb door een nare ervaring met de kaakchirurg echt een trauma aan de tandarts over gehouden. maar ik heb wel een super tandarts nu!!!
dus lekkere gekookte schelvis gehad, mjam mjam, klinkt goed.
wij eten vaak kabeljauw als we vis eten, ook erg lekker.
sterretje, he we gaan niet schelden he op me he met blonde dollie whawha.
voel me soms erg stom als ik iets weer niet voor elkaar krijg haha.
leuk dat je je baas en collega hebben ingelicht, en dinsdag de rest, spannend!!!!
pipje, eindelijk, daar ben je weer. we hebben je gemist zoals je leest haha.
rot voor je hoor, dat je zo twijfelt over je kinderwens op het moment.
ik vind dat wij er ons verder niet mee mogen bemoeien, dit is iets tussen jou en je mannetje. als je er over twijfelt moet je het gewoon nog niet doen denk ik.
je gevoel laat je vaak niet in de steek.
maar hoop natuurlijk dat je je bedenkt en weer gezellig met ons door "klust".
wil je weer met de pil beginnen, of laat je het gewoon zo en kijk je wel of het een keer raak zal zijn?
heel veel succes met je beslissing, en ik sta in ieder geval achter je hoor, wat je ook besluit.
kijk naar bvn, jan smit op reis of zoiets. leuk man.
ook nick en simon en de 3 J's zijn mee op reis, ze gaan naar marbella.
heb laatst de nieuwe cd van nick en simon gekocht, de hele rit naar en van mijn werk galmt het in de auto, heeeeeeeeeeeerlijk!!!!!
waar luisteren jullie eigenlijk allemaal naar kwa muziek?
ga zo nog effe onder de douche en dan m'n bedje in.
morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND!!!!!! jippie.
welterusten allemaal, groetjes kruimels