KLUSBABES 9

we hebben een keizersnede bij een koe, kom straks weer
actie op de boerderij, ik moet helpen
tot straks

we hebben een keizersnede bij een koe, kom straks weer
actie op de boerderij, ik moet helpen
tot straks

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hoi meiden,

Weet niet hoe het weer bij jullie is maar, hier waait het behoorlijk en het giet !!!! Leuk als de hond zo uitmoet pffff. Vandaag erruggggg rustig op mn werk bah, kan beter bezig zijn de dag duurde nu 3x zo lang.

Rimke; wat raar joh met die klachten  ik heb geen idee hoe dat kan maar, wie weet meid........

Bambi; heerlijk zeg weekend !!!! Ik moet nog 2 dagen pffffff. Lekker hoor niet koken en die frietjes zijn nog lekkerder jummie .......

Linda; druk dagje gehad jij zeg !!!! Geniet maar lekker van de reiki, klonk zou lekker toen je dat omschreef !!!!

Kruimels; gelukkig maar he van die zonnebank, ik ga zo ook lekker weer ff !!!!!!! Vind dat van je vriendin haar werk maar een heeeeeel raar verhaal. Heb ik nog nooit van gehoord, nu eruit en later dan weer aannemen. Eerlijk gezegd geloof ik daar ook helemaal geen bal van ...... wel zielig als dat idd zo is !!!!

Linda 2; bedankt voor je lieve woorden. We waren opeens heel erg openhartig hier ja en dat vond ik best wel fijn !!!! Wat is dat nou weer bij jou met dat slijm  snap er echt helemaal niets meer van. We zitten echt heel raar in elkaar ......

Liefs happy

Hey Happy, volgens mij is het hier nog gewoon droog en waait het niet zo hard. Maar heel zeker ben ik er niet van. Zit lekker onder een dekentje op de bank .
En van dat slijm weet ik ook niet meer. Misschien let ik er gewoon te veel op. Denk dat ik tot zaterdag of zondag wacht en dan toch maar weer eens ga testen, maar dan 'S OCHTENDS!!!

Linda 2; ja uit het oogpunt van het bedrijf gezien is het wel te snappen. Maar, ze heeft dan toch nooit de zekerheid dat ze haar weer aannemen? Ik weet het niet hoor want, ben echt helemaal niet thuis in zulk soort dingen ........ haha

liefs happy

Terug
Bovenaan