KLUSBABES 9

goeiemorgen meiden

zo essy en pip gaan lekker van het weekend weg, veel plezier alvast meiden, maar dat gaat denk ik wel lukken,hopelijk is het een beetje mooi weertje

Bambi: hoe was de hondentraining vandaag, kon je je koppie er een beetje bij houden haha

Happy: wat heb je het toch druk meid, neem je ook wel eens een beetje tijd voor jezelf meid

Kruimels: ik hoop inderdaad voor je dat als de keuken komt dat alles goed gaat haha, ik denk dat ik woest zal worden als dat mis zou gaan

Ik ga weer stoppen, ik ga sporten en daarna eten bij me pa en vanmiddag werken, dus ik ben er vanavond pas weer
Iedereen een fijne dag vandaag en tot vanavond

xxx linda

Hey meiden,

Kruimels; nou ga ik lekker het weekend naar pip gluren want, scheveningen is hier niet zo ver vandaan whahaha. Zie me al op de pier liggen, plat op mn buik hihi. Ik weet niet beter of de zonnebank is niet slecht als je zwanger probeert te raken. Wel als je zwanger bent ivm je pigment. Vind het ook echt heerlijk maar, je hebt wel gelijk als je in slapp valt en je wordt dan wakker voel ik me nooit zo fijn  Wat leuk joh die verhalen over de koeien. Hou ons op de hoogte he, zet ze idd mar lekker binnen bah met die wind. Zou niks voor mij zijn al die beesten , als het heel slecht weer zou zijn zou ik ze het leifst in de woonkamer zetten bij de verwarming whahaha. Zie je het al voor je?

Linda; het is bij mij idd druk ja. Neem wel tijd voor mezelf hoor. Ga lekker ff uurtje onder de zonnenbank en dan moet er echt niemand bellen want dan neem ik niet op. De maandag avond, donderdagavond en zondagavond zijn me heilig dan probeer ik altijd thuis te zijn ( soms lukt dat echt niet ) en de dinsdagavond en vrijdagavond zijn altijd voor de meiden, dus dat is ook wel gezellig !!!!! Dat is ook wel het nadeel van in het cafe werken, kom er al 18 jaar dus je kan iedereen heel goed. Het is echt wel een vaste ploeg!!!!! Ik ben daar net een soort van moeder overste. Altijd iedereen helpen met problemen, wegbrengen als ze naar het ziekenhuis moeten pffff. Lijkt wel of ik dat aan trek. Nu heb ik weer drie kilo stoofperen in de kast staan om voor daar te maken. Ah belin, maak weer eens van die lekkere stoofperen???? Nou dan doe ik dat maar weer. We zijn ook echt wel vrienden van elkaar, andersom staan ze ook voor mij klaar. Maar, als ik ergens echt geen zin in heb doe ik het niet hoor !!!!! Zo pfffff heel verhaal geworden he haha   sportse en werkse ..... tot vanavond

Ik ga vast de saus maken voor de macaronie, heb ik vanaaf lekker een makkie. Moet pas tien uur beginnen dus gaat wel lukken. Tot vanavond meiden, fijne dag

liefs happy

hoi meiden,

weer een berichtje vanaf het werk.

bieb, moet je eens op de zwangerzijn site gaan kijken, ben ik aan het rellen over bv in het openbaar.hihih

sterretje ik ben het boek nu aan het lezen, is erg leuk , jammer dat ik nu zo druk ben, elke dag dus een beetje lezen.hihih

Linda2 het kan nog he meid, houd moed, wel jammer dat ie nega was he.

jacqy weet niet of ik het al had gezecht maar jammer van je ongie.

pip en essy , denhaag en scheveningen toch?? veel plezier daar.

Happy en linda, ik ben de avond gisteren doorgekomen hoor. Aan het begin nog voor ik er was, wa sik ff emo, heb er helemaal geen zin meer in, maar toen ik eenmaal bezig was en het ging nog goed ook. over 3 weken heb ik trouwens al examen. whahaha dat word niks, maar dan ben ik gelukkig wel klaar of ie nu slaagd of zakt ik ben er zoiezo klaar mee hihih.

nog ff werken en dan morgen uitslapen heerlijk. kan niet wachten ben nu al helemaal verot, morgen overdag maar ff rustig aan doen.

ga nu aan de slag.

xxx bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:
Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2007

AUGUSTUS
Bianca 1e ronde

SEPTEMBER
Bianca miskraam
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeltjuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13)    Miekje  5e ronde

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

miekje stond er  dubbel op.
happy veel plezier met de sous maken, moet al kotsen bij het idee dit smorgens te doen hihih.

ga nu echt.

xx Bambi

Whahaah maak jij dan mar geen eten s ochtends, ik kan dat u nog wel doen !!!!!! Gelukkig viel het mee gisterenavond. Bij welk topic ben je aan het rellen dan? whahaha net zwanger en dan nou de boel daar al op stelten zetten !!!!!!!!!!!

kus happy

DE ROZE WOLK:

Zwangere:
Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2007

AUGUSTUS
Bianca 1e ronde

SEPTEMBER
Bianca miskraam
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeltjuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13)    Miekje  5e ronde

NOVEMBER
Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

zo, heb mezelf met tranen in mijn ogen maar weer op de roze wolk gezet..............
zou bij god niet weten wanneer ik weer een cyclus krijg maar heb hem maar keurig op 4 weken na de miskraam gehouden..........whihihi! Hoop doet leven nietwaar!?

Hier wordt het steeds vreemder, mijn tieten beginnen steeds zeerder te doen, ook mijn darmen rommelen een end heen, laat scheten bij het leven (thanx for sharing!!!),
heb hele rare steekjes in mijn baarmoeder, mijn liezen doen zeer. Al met al zou je denken, goh die is zwanger..............zou wel heel snel weer zo zijn dan he?
Weetje, ik weet dat je die klachten nog wel even kan houden, maar dat ze nu weer erger worden, daar  snap ik geen bal van.
Gelukkig hebben we wel keurig om de dag geklust, sinds ik gestopt ben met vloeien (z'n anderhalve week geleden) dus we geven het wel alle kansen. Maar ik heb ook getempt, en daar zag ik maandag dat hij omhoog ging (EI!!!) maar vanmorgen was hij weer laag........breekt je klomp toch van of niet??

Anyway, even een ego berichtje..............misschien kan iemand zijn gedachten er even over laten gaan???

Fijne dag allemaal!
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan