KLUSBABES 9

moi meiden,

Zo moest ff zoeken, we stonden verweg. hihih
he rimke, klinkt allemaal goed hoor, nee klachten zijn nooit leuk, behalve als het goed nieuws betekend. Het zou kunnen hoor, is indd snel maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het kan ook dat je klachten van een eisprong zijn ?? Weet je ik heb geen idee. laten we hopen dat het voor jou allemaal goed uitpakt en dat je gewoon snel weer zwanger bent. gun het je zo.

Trouwens nu staat miekje weer dubbel op de wolk  hoe kan dat nou ?

ben nog op me werk ga over een paar minuten afsluiten, jee weekend. RUST. Me schouders zitten helemaal vast man. ben echt verrot moe. hoef lekker niet te koken, we eten frietjes.

Kom thuis weer buurten.
dikke x Bambi

hey meiden

Rimke: raar dat de klachten erger wroden, maar misschien dat het raak is, ik weet het niet, ik hoop het wel voor je meid

Happy: is de saus nog gelukt voor de macaroni?/

Bambi: voor jouw inderdaad in de ochtend geen eten maken ivm met het kotsgevoel hahah

zo wat een dag vandaag zeg, eerst vanochtend gesport, en daarna schoongemaakt bij me pa, we hebben bij me pa gegeten , en om 1 uur moest ik weer werken en was om kwart over 4 gestopt. zometeen moet ik hier nog even stofzuigen en afstoffen, en vanavond komt de reiki mevrouwe ook weer

xx xlinda

meiden ik ga even stoppen, ik ga joey bedje klaar maken, en daarna ben ik er nog wel eventjes

xxx linda

Hey meiden, hoe is het met iedereen? Hier nog steeds geen rd's te bekennen. Heb net nog niet alles gelezen, maar van de laatste twee pagina's wel. Kan ik het nog een beetje bijhouden.
Rimke, wat vreemd dat je nu alleen maar meer zwangerschapskwaaltjes krijgt. Zou het misschien kunnen zijn dat je een beetje prikkelbaar bent in je lichaam en als er dan een ei komt of is geweest je er extra van merkt?
Weet even niet wie het vroeg, maar heb gelezen dat zonnebank niet slecht voor je is tijdens de zwangerschap, maar dat je op de ene plek sneller bruint dan op de andere plek. Heeft iets met pigment en hormonen te maken geloof ik. Volgens mij heb ik dat op de site van babyboom gelezen.
Jacqy, wat vervelend dat de rd's zijn gekomen. Volgende maand beter?  Iedere keer toch wel vervelend.
Ga dalijk eens even naar Pip haar hyves kijken hoor, ben wel benieuwd.
Ow, trouwens iets heel raars. Verlies nu weer heel veel slijm??  Gekker moet het niet worden.

happy en linda 84, ben blij met jullie antwoord op het zonnebank verhaal. vind het zo lekker warm, vooral in deze winterperiode.
dacht ook al dat het geen kwaad kon, maar wil er alles aan doen om zo veel mogelijk kans te houden om zwanger te worden.
vandaag bij mijn zwangere vriendin geweest, ze heeft verteld wat het wordt, leuk joh.
ze heeft ook al wat "speciale"kleertjes in huis, goed weggestopt, want niet iedereen mag het weten wat het wordt.
vind het wel erg leuk dat ik het nu weet.
ze vertelde ook nog slecht nieuws, haar contract word niet verlengd. dat liep heel toevallig gelijk af met de datum dat ze met zwangerschapsverlof   gaat. ze zijn wel tevreden met haar, maar financieel is dit de beste oplossing voor het bedrijf. dat zeiden en straks in maart ofzo, als ze weer aan het werk kan, dan willen ze haar wel weer aannemen "waarschijnlijk". ik vind het zo'n raar verhaal, als je het mij vraagd en mijn vriend reageerde ook al zo, dat ze haar gewoon niet meer willen. wat denken jullie?
vind het zo sneu voor haar, maar ze is er zelf nogal rustig onder, denkt echt dat ze straks wel weer aan de bak kan daar na haar zwangerschapsverlof.
hoop het voor haar, maar ze heeft ook ziekte van kroon en is regelmatig ziek, dus ik heb er een zwaar hoofd in.

ben effe kwijt wat er nog meer geschreven is. even weer over lezen hoor.

Hey lieve meiden, was net alles aan het terug lezen en jullie hebben wat meegemaakt zeg.
Happy, begrijp dat je het de laatste weken erg moelijk hebt en ben blij dat je vriendinnen je zo goed bezig houden en dat je mannetje je zo bij staat.
Kruimels, had laatst al gelezen dat je die angst ziekte hebt (sorry dat ik het zo noem, weet even niet hoe het heet). Lijkt me echt super vervelend. Vind het echt super goed dat je het de baas hebt weten te zijn en dat je nu weer een beetje een 'normaal' leven kan hebben. En hoop echt dat je nu ook van elke minuut kan genieten.
Rimke, je  verhaal klinkt me redelijk bekend in de oren. Ik moet ook alles uitgestippeld hebben  van wat ik vandaag moet doen, maar ook wat er over 5 jaar is. Ik vind het wel erg knap van je dat je naar je man hebt geluisterd en de stap naar je coach hebt gezet, petje af hoor.
Linda, dat je zo gepest werd op school zeg. Ik dacht dat ik al veel gepest werd, maar wat jij hebt meegemaakt gaat je echt niet in de koude kleren zitten. Het is goed dat je zo van je af hebt leren bijten en ook al is het even de verkeerde kant op gegaan, je hebt nu een pracht van een zoon en je klinkt hier op het forum iedere keer opgewekt en blij.
Allemaal een erg dikke , want jullie verdienen het zeker!

rimke, dat zou wat zijn meis dat het nu alweer raak zou zijn. ik hoop het zo voor je!!!!
je weet zelf als geen ander hoe het voelt om zwanger te zijn, lijken de kwaaltjes erop?

eh meiden, wie wil even iets veranderen op de roze wolk, er klopt iets niet.
neem tenminste aan dat sterretje niet in mei 2007 wil bevallen, dan heeft ze wel een hele apparte dracht whawha. moet dus even veranderd worden in 2008. snap er niks van hoe je dat nu weer kunt veranderen, is weer anders, HELP.

man man is het bij jullie allemaal ook zo vreselijk kloten weer. er wordt gewoon de noodtoestand uitgeroepen. niet te geloven. boten die niet meer varen en veel last in het verkeer.
mijn vader moet vanavond nog terug komen uit groningen, rrrr hou daar nooit zo van als hij zo'n stuk moet rijden als het zulk weer is. de wegen zijn zo slecht, nat en bebladert.
misschien ben ik daar wel een angsthaas in, maar sinds dat ongeluk dat we vorig jaar hebben meegemaakt ben ik wel voorzichtiger geworden.

Hey Kruimels, kan me wel iets voorstellen van dat bedrijf dat ze dan even 'te duur' is. Het scheelt natuurlijk als ze er nu even tussenuit is en ze die zwangerschapsverlof niet hoeven te betalen en als ze dan een paar maanden later binnenkomt mag ze weer opnieuw drie nieuwe contracten hebben voordat ze een vast contract krijgt. Bij mijn buurvrouw werd ook het contract niet verlengd toen bleek dat ze zwanger was, maar toen ze een miskraam had gehad hadden ze gezegd dat ze weer terug mocht komen. Deed ze natuurlijk niet, maar een bedrijf denkt in eerste instantie toch alleen aan zichzelf en aan hun eigen portemonnee

Terug
Bovenaan