KLUSBABES 9

Hey bezig bijtje, dat is idd vervelend nieuws zeg !!!!! Sterkte meid ....

Liefs happy

zal ik doen hoor meiden

weet je wat alleen irri is telkens als we wat moeten weg brengen zit ik precies in m'n vruchtbare periode balen dus

maar ja het is even voor het goede doel en ik krijg ook even wat lucht

en meiden het is trouwens gelukt hoor ik ga 1 dag minderr werken en word gastouder voor twee kindjes voor twee dagen in de week leuk he ik heb er echt zin in
ik ben nu al wel die dagen vrij maar dat geeft niet kan ik even lekker de dingen doen waar ik normaal niet aan toe kwam

iedereen weer succes en tot snel weer xxx

Het was iets wat tussendoor kwam en ik kwam toevallig heel ver in de sollicitatieprocedure. Helaas uiteindelijk niet de beste (wat ik graag altijd wil zijn hahaha) maar het is ook goed zoals het nu is.

En tja, nu dit weer van de baan is....hahahaha ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel me zo ontzettend heen en weer geslingerd tussen allerlei gevoelens!

X

dat is leuk om te doen bezig bijtje gastouder voor 2 kinderen, maar vind je dat niet moeilijk om te doen??
x
xx linda

ha linda

nee hoor ik vind het heerlijkom op twee kindjes te passen heb ik lekker afleiding en ik heb het altijd al willen doen dat staat voor mij los van alle hectiek om ons heen

Dat is wel weer erg leuk bezig bijtje! Doen wat je wilt en je gelukkig van wordt dat is mijn motto en jij doet het! Helemaal goed.

Hoop dat het je bevalt straks met kindjes thuis!

X

je hebt inderdaad wel afleiding genoeg als gastouder bezig bijtje, en gelukkig heb je er geen problemen mee,
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte

xxx linda

Toch ook nog goed nieuws dan he bezig bijtje. Geniet ervan meid, je wilt dit super graag, dus dan moet je het doen ook !!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan