KLUSBABES 9

Ik moet ook nog een afspraak maken bij de tandarts. Zo te lezen ben ik niet alleen toch happy en Jacqy haha. Stond vorige week al in mn agenda maar toen ben ik vergeten om een afspraak te maken. Normaal is er nooit iets aan de hand. Ik heb wel een paar vullingen maar die zijn al van een paar jaar geleden.

Ik had ook wereldgerecht vandaag!!! Griekse Kofta jamjam!!

Druk met alles uitstellen kruimels haha. Ik heb net lekker bedje schoon overtrokken, 2 machines was gedaan, toch gestreken, gedouched. Lekker fris allemaal. De rest komt wel.

Clomid is volgens mij alleen op recept verkrijgbaar. Is toch hormoon? Even opzoeken. Gedeeltelijk bootst het oestrogeen na en gedeeltelijk werkt het oestrogeen tegen. Lekker duidelijk…

Ik heb ook net even een reep milkachocolade achter de kiezen emt een glas chocolademelk. Ik ben volgens mij ook goed bezig de laatste tijd. Ik vreet chocolade. Een tijdje geleden was dat chips, een zak per dag…

Pip wat jammer dat je die baan niet hebt gekregen. We hadden nog wel zo hard geduimd met z ´n alle!!

Bezig bijtje wat vervelend dat je de MM in gaat. Maar wel leuk dat je gastouder wordt!

Pip welke gevoelens? (Nou meot ik me weer heel diep schamen maar jij had toch besloten om nog even met kindjes te wachten?)

ik ben er nog eventjes
ik wilde nog even tegen bezig bijtje zeggen ; je moet de moed niet opgeven hoor meid, mijn schoonzus haar man had ook geen goede zaadjes en via de mediche molen zijn er toch 2 gezonde kinderen gekomen ze weten alijd wel raad hoor in het ziekenhuis

xxx linda

nu ga ik echt stoppen hoor meiden,   weltrusten allemaal

xxx linda

Valt nog mee hoor renee, ik moet al 2maanden bellen maar, stel het steeds uit  erg he. Ga nu echt van de week bellen ....

x happy

Ik vind het ergste van naar de tandarts gaan het parkeren! is nooit plaats en dan moet ik verder weg parkeren en dan zul ja altijd zien dat het dan regenent en ik geen plu bij heb!

Sjemig renee, wat ben jij actief geweest zeg! Ach, die chocola die je net heb gegeten heb je er ook alweer af door je wassen en poetsen van vandaag!

Jij bent trouwens 1 van de weinigen die er zo uitziet zoals ik dat had verwacht! Heb je foto's op hyves ff bewonderd namelijk!

Tja, ik was degene die een kindje krijgen op een laag pitje ging zetten. Meer op mijn verzoek dan dat van mijn man (hij is er al helemaal klaar voor), maar ja toch weer veel over gepraat gister....en dan word ik echt heen en weer geslingerd tussen allerlei gevoelens....erg lastig uit te leggen.

X

Is echt iedereen hier bang voor de tandarts? Ikzelf ook wel een beetje maar ga wel altijd braaf.

Dames, jullie gaan allemaal morgen bellen met de tandarts en een afspraak maken! Laat me trots op jullie zijn!

X

Terug
Bovenaan