KLUSBABES 9

Bij ons is dat namelijk ook zo, het vliegt er echt met bakken uit...en met een kindje zal dat idd nog wel een keer zoveel zijn (en minder werken en kinderopvang).

Ik moet overigens wel eerlijk bekennen dat we nog niet aan veilige sex zijn begonnen wahahaha ooooooh, ik ben slecht!!

Zeker ben je neit de enige Pip.

Trouwens nu we niet meer om de dag klussen, is het er wel weer leuker op geworden

En als m'n man dan zegt dat ie m'n nichtje van 2,5 even gaat bellen omdat ze vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal is geweest en haar even wil vragen hoe dat was en vervolgens ook met glimoogjes aan de telefoon zit...dan smelt je toch.

Wat is het trouwens gezellig hier vanvaond!!

Hoor net dat vriend al 6 uur moet op staan, dus gaat zo naar bed. Nou ik dus ook, want wil nog even klussen. Ei is pas de 14e maar beter t zekere dan t onzekere nemen haha. Gemeen he? vriend zal t wel aanranding noemen...

Meisjes, niet te druk maken over financieele kant. en over opvoeding, we kunnen 't aan! En ach, anders verkopen we de auto, en ga ik voor een 2e handsje

Fijne avond, ik ga vriendje verleiden....

He meiden!
Ben aan het werk, ga morgen nog even voor wat mensen mijn ketting laten zwiepen goed??
Welterusten allemaal,
Ik moet nog een uurtje!!1
Kus

Nou inderdaad Renee dat verplicht om de dag klussen is echt te belachelijk vind ik. Sorry hoor maar ik hoef nou eenmaal niet zo vaak ahahaha. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om dat ook niet weer te doen.

De kwaliteit gaat zeker omhoog als de kwantiteit wat omlaag gaat!

Terug
Bovenaan