KLUSBABES 9

Ik twijfel ook wel eens hoor ...... kan ik het allemaal wel, gaat het financieel wel lukken, allemaal van die dingen. Voor mij ligt het wel anders ik ben 32. Ik kan dus niet nog jaren gaan twijfelen. Ik wil het ook gewoon heeeeel graag maar, soms komt de twijfel ff om de hoek kijken .....

liefs happy

Dat heb ik ook dat financiele. Terwijl we absoluut neit te klagen hebben. Maar je went je toch een bepaalde levensstijl aan en het zal wel even zwaar worden om minder uit te geven.
Nou doen we geen belachelijke aankopen maar ik denk ook neit al te lang na om iets te kopen. Ook in de supermarkt niet. Gewoon pakken waar we zin in hebben. We houden aan het einde van de maand niets over. En van ons loon leven gezinnen van 5 personen

nee happy, dat is 1 van de weinige series die ik niet volg whaha, mijn vriendje ziet me aankomen als ik dat ook nog ga volgen, hij wordt gillend gek.

Financiele kant denk ik ook wel regelmatig aan. Wel minder dan eerst. Ik denk altijd maar, je maakt op wat je hebt, We zijn 2-verdieners, maar het gaat er met bakken uit. De vaste lasten alleen al! Na 2 weken is t geld al op! En als we een kindje hebben wil ik  3 dagen gaan werken. Minder inkomsten, en dan moet je nog opvang betalen (althans, ga ik vanuit als ik geen oppas kan vinden). Dus zal beknibbelen worden, Maar als andere mensen t kunnen, waarom wij dan niet? Mijn vriend zegt vaak, ik ga elke keer meer verdienen, maarja, lasten gaan ook omhoog. Schiet niet op dus. Maar ik ga t niet meer laten afketsen op de financiele kant, we komen er wel uit. Dan maar geen abonnement op de krant, of elke maand nieuwe broek.

Snap je wel hoor renee, je zult dan toch een stapje terug moeten doen. Wij sparen wel gewoon iedere maand maar, als we iets willen kopen doen we dat meestal ook We gaan uit eten als we willen, naar het cafe, concerten ....... Dat zal allemaal mnder worden. Niet alleen door de financieen, maar je hele levensstijl veranderd. Mn hond kan ik alleen laten maar, mn kind niet !!!!!!! Ik ben ou een maal een feestbeest en dan denk ik wel eens, lukt het me wel als er een kleine is. Terwijl ik echt wel snap dat een eigen kindje voor veel meer geluk zorgt als een feestje hier of daar pfffff waarom twijfel ik toch altijd zo aan mezelf, ben gewoon bang dat ik het niet kan !!!!!! Maar ja, zoals mn mannetje oom zegt, iedereen kan het dus wij ook !!! Daar hou ik me aan vast en klus me suf haha

liefs happy

Ik had vriendjelief trouwens verteld wat rimke gependeld had. Hij zag het wel zitten in maart, Hij kreeg stiekem glunderende oogjes. Zo schattig. Dan kan ik weer helemaal kriebels krijgen en ben ik over de top verliefd!!!

Dat bedoel ik bieb, we redden het zeker allemaal wel!

Oh kruimels, je mist wel wat hoor, vind het zooooooo leuk. Was net de laatste aflevering van het seizoen, moet dus weer een poosje wachten bah

x happy

Terug
Bovenaan