Klusbabes '4'

Snap dat op dat moment je hoofd er niet naar stond.......wel jammer he.
Echt bizar als je net in die docu over hem al die pers zag, zou er helemaal kriegel van worden..... ben blij dat ik gewoon simpel ben en kan gaan en staan waar ik wil !!!!!

Hey kletsmajoortjes, klussers en bijna NOD'ers!

Pip is back van naailes!

Het was weer gezellig hier heb ik gelezen. Spannend Renee, je bent de eerste tester.....waaaah!! ik duim voor je.

Weet je wat grappig is. Altijd als ik mijn "klachten" hier vertel zijn ze een uur later over. Jullie werken voor mij dus ook nog eens terapeutisch!

Weten jullie het al?? Rimke is een aardbei wahahahaha

dat lijkt mij ook helemaal niks, alles wat je doet wordt vastgelegd en elk woord wordt uitgebreid in de bladen gezet, ik zou daar ook helemaal niet tegenkunnen, maar ja er zijn ook bekende mensen die er alles aan doen om in de bladen te komen, ik ben ook blij dat ik kan gaan en staan waar ik kan, je hebt in ene zoveel vrienden erbij als je beroemd bent haha

xxx

Whahaha lin, jij had rijk kunnen zijn joh hihi. Mijn ouders vonden het ook verschrikkelijk stil in huis toen ik wegging!!!! Na 5 jaar ging mn relatie over en ben ik terug naar mn ouders gegaan, eigenlijk totdat ik een ander huis had gevonden maar, mn ouders vonden het zo gezellig ( en ik ook, want mn moeder is net als ik ) dat ik er weer ruim 2 jaar gewoond heb .......

Terug
Bovenaan