Klusbabes '4'

Hoi lin,

Zo klusdoosje, miste je al whahaha. Lekker hoor stokbrood met kruidenboter. Eet ik ook altijd bij de soep  jummie. Ik heb net naar een docu over david beckham zitten kijken..... was wel leuk hoor!!! Vind hem op zich wel leuk maar, dan moet hij wel zn mond dicht houden want hij praat zo raar hihihihi

liefs happy

hey happy

David Beckham dat vind ik nou helemaal niks, geef mij axl rose maar

xxx

Hoi lin,

Nee, dat kan natuurlijk. Scheelt denk ik ook wel dat ik met dieren opgegroeid ben .... katten, vissen, konijnen,cavia s , hamsters, honden, vogels.... we hebben echt van alles gehad!!! Ik heb mijn hond toen genomen met mijn ex en in het weekend komt hij haar meestal ophalen en dan vind ik het hier zoooooo stil en saai. Ben altijd blij als ze weer terug is ...... loop ook heel de dag tegen de hond en katten te kletsen whahahaha, die zullen ook wel eens moe van me worden hihi

liefs happy

hey

ik ben ook inderdaad niet opgegroeid met dieren, mijn moeder was ook niet zo dol op dieren, echt bang was ze niet maar stiekem toch een beetje haha,
Met al dat praten tegen je dieren, kan je alvast wennen voor als de baby er is haha, daar praat je dan ook de hele dag tegen, ze zeggen toch altijd dieren zijn net als kinderen haha

xxx

Nou lin, zo word maar weer eens duidelijk dat smaken verschillen he ...... Vind hem ook niet knap ofzo ..... ziet er altijd zo leuk gekleed uit vind ik.

xxx

Arm kind, zal vast oordopjes in huis halen. Bij mij staat die kwebbel echt nooit stil !!!! Kost me echt moeite hoor met dodenherdenking ofzo ..... erg he hihi

xxx

haha smaken verschillen inderdaad, ik ben helemaal gek van guns n roses, (nog steeds) ik zou toen vorig jaar naar het concert van ze gaan in nijmegen, maar toen was mijn moeder net 3 weken dood dus mijn hoofd stond er toen niet echt naar, maar achteraf vind ik het wel jammer hoor, Ik vind David beckham altijd zo'n te erge modepop net als die vrouw van hem die vind ik helemaal verschrikkelijk

xxx linda

hey happy

ik denk dat wij qua onze kwebbel wel heel erg op elkaar lijken hoor, want die van mij staat ook nooit stil, mijn vader beloofde mij vroeger altijd geld als ik maar 10 minuten mijn mond hield, maar dat is me nog nooit gelukt haha, toen ik ging samenwonen moesten mijn vader en moeder erg wennen want het was toen in ene heel erg stil in hun huis, ik weet ook altijd wel wat te vertellen, (niet dat het altijd zinnig is hoor ) haha

xxx linda

Terug
Bovenaan