Klusbabes '4'

haha happy, 2 jaar en daarna moesten je vader en moeder weer afkicken haha
Mijn moeder en ik we belde wel ongeveer 5 keer op een dag, en ik zat daar 2 keer per dag dus, mijn vader werd er nog steeds gek van, als ik daar wegging, ging na een kwartier alweer de telefooon en belde me moeder mij alweer of andsom, en dat ging zo door totdat ze er niet meer was, Dat mis ik wel hoor, die gesprekken om niks haha, nu bel ik gewoon me vader maar alleen in de avond dan, want mijn pa is een   man van weinig woorden aha

xxx

Hoi lin

Kan heel goed snappen dat je dat mist, moet er niet aan denken ..... Kan echt helemaal depri worden als ik daaraan denk. Bij mij is hetzelfde als bij jou, we bellen ook wel 5 keer per dag, en bijna iedere dag zie ik mijn ouders. Nu zijn ze op vakantie . Gun het ze echt hoor maar, zal blij zijn als ze weer terug zijn. Gisterenochtend heb ik ze nog ff gebeld. ik zei dat ik afkick verschijnselen had omdat ik niet heel de dag kon bellen whahaha

xxx happy

zijn we hier allemaal papa en mamakindjes? Ikke ook! Bel   m'n mama zeker 1x per dag en in het weekend vaker.  

Linda, wat erg voor je dat je moeder er niet meer is. Het is  een  @%%^#@#^ziekte  !

was even afgeleid door de tv...iets over buitenaardse wezens ofzo....en ben alleen thuis...brrrrr ahahaha. Mannetje komt na 11 uur weer thuis.

Terug
Bovenaan