Klusbabes '4'

zo kletskousen,

ben ff een uurtje er niet en jullie kletsen 2 blz. vol whahaha.
Ik ben ook zon mamas kindje. moet elke dag ff bellen en zit er zon 4 , 5 keer in de week hihih. heb haar ook erg gemist in me vakantie en heb na een dag of 5 echt heimwee en heb het dan wel weer gezien.

Ik heb nog een jonger zusje wat echt helemaal het tegenover gestelde is van mij. ik ben echt een mega kletskous en zij niet. ik ben vrij netjes en perfecionistisch en zij is laks en slordig. ik stoor me daar mateloos aan, maar probeer me er steeds minder van aan te trekken, want ik leef tegewoordig me eigen leven en ze zoekt het maar uit hoe zij wil leven.

begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op me zusje maar af en toe kan ik niet begrijpen hoe zij kan leven, hihih

xx Bambi

he happy,

Ik lees net in het 'waar woon jij' topic dat je vlakbij rotterdam woont. ik woon daar ook niet ver vandaan. wonen we vlakbij hihihi. kunnen we wel degelijk bij elkaar op de bevalling whahahah.

xx Bambi

hey meiden

even bijgelezen, Jeetje happy dus jij bent enig kind zeker door en door verwend  haha,
Pip: jij vroeg of ik een sterkere band heb gekregen met mijn broer na de dood van mijn moeder, die band ik gewoon hetzelfde gebleven, en die is gewoon goed, maar mijn broer is niet zo'n prater dus daar heb ik ook weinig aan wat dat betreft,

Ik wil wel 4 kinderen hebben, alleen als ze allemaal zo lief zijn als mijn zoontje haha, mijn man wilde eerst 1kind hebben, maar daar was ikhet niet mee eens, hij is gelukkig van gedachte veranderd, anders zat ik natuurlijk niet hier met jullie te kletsen haha

ik ga even aan mijn eten beginnen, ben er vanmiddag of vanavond nog even

xxx linda

goedemiddag meiden,

Heb vandaag grote opruiming hier. hihih In de kamer waar  mijn pc staat is het een betje giga bende. echt zon opslag kamer. We gaan daar vandaag ff grote opruiming houden, alles uitzoeken en heel veel weggooien. logeer bed uitelkaar halen, word toch geen gebruik van gemaakt. zodat we alvast wat leger zijn.

Dit word de babykamer, en er staat echt veel troep, dus moeten we nu pratisch gaan denken en alvast ruimte maken, das dus het nadeel van een flat, je hebt totaal geen opslagruimte. Gelukkig wel een schuur beneden en daar moet dan maar een gedeelte naar toe.

Me mannetje is even zijn accu aan het laden van zijn auto, stond inene laeeg na de vakantie whahaha. lekkere monteur heb ik. Ben alvast begonne hier en dacht nog ff een berichtje. Hij komt er nu aan dus meiden tot straks.

xxx Bambi

Hé meiden,

Vandaag/morgen mijn nod maar helaas begin ik al wat oud bloed te verliezen en zo begint het altijd. Dus zal wel weer ongie worden!

Hoe gaat het met de anderen die deze week nod hebben??

xxx

hey miekje, ik hoop dat je niet ongi gaat worden, zolang het niet doorzet is er natuurlijk altijd hoop,

nou bambi, ik zou zeggen veel plezier met de grote opruim , als je eenmaal klaar bent met opruimen heb je wel altijd eer van je werk, haha

xx linda

hoi meiden,

ff pauze hoor. pffff wat hebben wij een rotzooi zeg, eerst hier boven heel de boel gedaan, net ook ff plek in de schuur gemaakt, voor dat bed.
Linda net wat jij zeg, geeft wel een fijn resultaat.

Zit alleen ff als een berg er tegen op om alles 4 hoog naar benden te zeulen. gatsie. maar wel goed voor de conditie whahaha.

zie het al helemaal zitten in deze kamer, om daar een leuk behangetje en verfje neer te kwakken en dan de babymeubels hihihih. kan niet wachten tot het zover is.
Voorlopeg zit ik nog hier achter me pc tje, maar straks verhuisd me pc naar het mini kamertje, ga ik gezellig bij me mannetje zitten, want das zijn hok, ook met pc en nog veel meer troep whahaha. Waar komt al die zooi vandaan zeg, wis niet dat we zoveel onzin hadden.

ga meer wat doen, anders komt er niks meer van.

xx Bambi

Terug
Bovenaan