Klusbabes '4'

He meiden!

Miekje.. ik hoop voor je dat het niet doorzet!
Bambi, lekker he dat opruimen. Het kamertje in mijn flat dat de babykamer gaat worden als het zover is is nu ook een hele grote zooi.. maar heb nog geen zin gehad om er aan te beginnen. haha.
Happy, hoe is het met jou? Onze nod komt er bijna aan!! Voel je al wat?

Liefs Jacqy

Zo, het zal lekker fraai worden, ben ik er even niet, heb ik inenen slagroom op mijn hoofd.................!!! Het rode van mijn gezicht trekt alweer een beetje weg.......gelukkig want ik dacht echt dat mijn collega's me uitgingen lachen, maar iedereen heeft wijs zijn mond gehouden!!! Durfde niet denk ik.......
Hebben heel hard gewerkt vandaag, kwam een hele zieke patient binnen en die moest aan de beademing, kreeg een heel groot infuus, en ging aan de nierdialyse........daar ben je dan wel eventjes heel erg druk mee, en ik wil het dan ook netjes doen........en dat kost wat tijd.......
Ik ga zo even lekker onder de douche, lekker mijn joggingbroek aan en dan laat ik mijn menneke eens koken vanavond............
Ga ik met een pot thee op de bank stom televisie kijken en met jullie kletsen........Ha, de perfecte avond dus, en dan nog eventjes klussen hoewel mijn ovulatie test nog steeds geen sjoege geeft............
Dikke kus en tot zo!!!

hoi meiden,

Voor vandaag is het klaar hoor. alles is netjes opgeruimd dat wel. maar wel hebben nog nieuwe sloten voor de inbouwkasten liggen en we willen nog planken ophangen in het kleine kamertje. 1 okt komt ons nieuwe bed, dus moet de slaapkamer ook verbouwd worden. wel leuk hoor, hou me van de straat whahaha.

Heb net trouwens me trouwjurk ff aangehad, lachen man, was weer helemaal in de wolken hij is ook zo mooi, maar een beetje te groot ist ie nu hahaha, das wel lekker.
Zat ik op de bank met die jurk, lekker me moeder te bellen echt grappig om te zien.
Zecht me mannetje ik ga ff weg hoor, ik gelijk nee wacht ff krijg die jurk toch niet in me uppie uit, loop ik hier over een uur nog met die jurk aan hahaha. gelukkig maakte hij ff de sluiting los en was ik bevrijd. hihihi

Vanaaf maar weer op de koffie bij me ouders, gisteren was ik er ook al, maar ja ben een mammas kindje hihih.

xxx Bambi

Belde vandaag m'n vriend me wakker, hij kwam naar huis hij was ziek. Kijk ik op mn klok is het al 12.45 uuren laat ik nu net vandaag om 13.30 uur werkoverleg hebben!! Als een razende me aangekleed en naar het werk gescheurd.

Vandaag NOD en nog geen ongi, wel af en toe wat lichte krampjes. En we wachten maar.

Wij hebben in   onze vakantie ook mini verbouwing gehad. De hele zolder opgeruimd, op de boven verdieping laminaat gelegd. We moeten nog de trap verven en de zoldermuur maar dat is verschoven naar de volgende vakantie.
Zijn hier 2 jaar geleden komen wonen en eigenlijk hadden we dat toen al allemaal op de planning staan maar er is nooit wat van gekomen.
Ik heb er een hekel aan, maar als het dan klaar is ben ik wel trots op wat we gefixt hebben!

Hallo meiden,

Terug van weggeweest. Had vandaag schoolreisje. Pfff.......
Maar was wel leuk.
Nog steeds geen RD (3 sept). Heb geen hoop dat ik alsnog positief ga testen. Begin eerder aan mijn eigen lichaam te twijfelen. Kan het zo zijn dat je een keertje een maand kan overslaan wanneer je aan het ontpillen bent?

Vraagje aan happy: Las over die patient aan de nierdialyse. Werk je op urologie? Mijn vader is zondag opgenomen in het ziekenhuis voor koliek(?)pijn door een niersteen. Deze steen komt er met plassen niet uit (zit al wel voor de urineblaas) en ze willen het steentje nu operatief verwijderen. Zitten daar risico's aan??

x Essy

Vergis ik me weer in die namen. Bedoel dus Rimke en niet Happy.

quote: Essy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2007 16:48:42'));

Hallo meiden,

Terug van weggeweest. Had vandaag schoolreisje. Pfff.......
Maar was wel leuk.
Nog steeds geen RD (3 sept). Heb geen hoop dat ik alsnog positief ga testen. Begin eerder aan mijn eigen lichaam te twijfelen. Kan het zo zijn dat je een keertje een maand kan overslaan wanneer je aan het ontpillen bent?

Vraagje aan RIMKE: Las over die patient aan de nierdialyse. Werk je op urologie? Mijn vader is zondag opgenomen in het ziekenhuis voor koliek(?)pijn door een niersteen. Deze steen komt er met plassen niet uit (zit al wel voor de urineblaas) en ze willen het steentje nu operatief verwijderen. Zitten daar risico's aan??

x Essy

Hoi renee,

Ik vind het echt mega spannend voor je. Wat zecht je gevoel ?
Zo je moes wel ff haasten, ik was ook laat wakker om 10.30 vond ik ziet zo leuk, zij nog tegen me mannetje waarom laat je me zo lang leggen ? zegt ie je zal het wel nodig hebben. ach wat lief, maar das dus niet waar, ik word gewoon niet wakker en heb dus 10.5 uur liggen maffen, en das veel te lang, sta ik alleen maar brak op. hihihih
ga zo ff douchen zit helemaal onder het stof en moet ook maar eens gaan koken.
das zeker 1.5 week gelden hhihihi.

xxx Bambi

Ik ben voor mn gevoel niet zwanger, maar zolang als ik niet ongesteld wordt sluit ik niets uit. En er zijn toch wel een aantal vrouwen die positief testen zonder dat ze zwangerschapsverschijnselen hadden.
Ik hou alle mogelijkheden open.

ik ga ook maar eens koken. Normaal doet mn vriend dat maar die heeft nu weinig animo.

tot dadelijk!!

Terug
Bovenaan