Klusbabes '4'

he renee,
Wat spannend voor je he? Deze dagen, en maar wachten op die rd's, hoop vor je dat ze uitblijven hoor!!!
Ik werk op de Intensive Care, en daar doen we ook nierdialyse. Heb niet zo veel verstand van urologie.......nou zitten er (om het even vrolijk te houden) aan alle operaties risico's. Zeker buikoperaties, omdat je best wel moet "gravën"voordat je bij de organen bent die je zoekt. Ik weet niet of ze jouw vader via de buik of de rug gaan benaderen? Ik weet niet eens ofdat voor nierstenen en nieroperaties ook geld eigenlijk, dat ze dat via de rug kunnen doen.........Anyway, lang verhaal, ik weet niet precies hoe het zit met nierstenen, p zich lijkt het me geen heel grote operatie, maar nieren zijn best wel kwetsbaar, en een buikoperatie brengt altijd risico met zich mee.
Het zal vast door een chirurg worden gedaan die het vaker bij de hand heeft gehad, dus het komt vast wel goed!!! Wanneer gaan ze opereren?
Eet smakelijk zo meteen allemaal!!

Hallo allemaal,
De afgelopen dagen ben ik of weg geweest of we hebben in huis geklust (het klussen met gereedschap by the way) Ik ben net terug aan het lezen en zie dat het voor renee nog spannend wordt.
Essy, nog niets? Ik heb  nooit gehad dat de rd's wegbleven, dus ik kan je niet echt verder helpen.  
Ik zou bij een korte cclus gisteren de RD's al moeten hebben gehad. Eigenlijk had ik daar ook op gerekend, omdat ik sinds zaterdagnacht ongipijn had. Even afwachten tot de 15e dan? Dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben. Alleen vreemd, zou ik dan 2 keer in een maand ongipijn krijgen?    
liefs,
             sterretje

@bambi: Dan krijgen we dezelfde dag ons bed. (als de leverdatum niet gewijzigd wordt.)
@pipstip: Was jullie bed al bezorgd? (of heb ik er overheen gelezen?)
Vanavond heb ik helaas ook weer een afspraak op staan. Ik heb er helemaal geen zin
in. Ik ben al een paar dagen druk bezig en eigenlijk ook hartstikke moe. Ik zou het liefst straks met een kopje thee voor de tv willen zitten.
liefs,
          sterretje  

Renee: SPANNEND!!! Hou je het nog vol om niet te testen?

Sterretje: Ons bed komt de eerste week van oktober (weet nog geen datum), wat goed dat je dat nog weet!!! Wij gaan een van de komende weekenden het plafond en de verwarming even verven en nieuwe nachtkastjes kopen!! Wat gaan jullie nog aan de slaapkamer doen voordat jullie nieuwe bed komt?

Bambi: goed werk hoor dat opruimen!! Het zijn niet de leukste klusjes maar je hebt wel eer van je werk.

Ik heb mezelf overigens niet meer in de hand. Voel en dingetje in m'n buik (terwijl ik niet eens echt  buikpijn ofzo heb)  en kan niet wachten tot het zaterdag is. Ik word gek van mezelf wahahaha.  En ik was echt van plan om er niet zo mee bezig te zijn  Vavavond met een vriendin weg en de rest van de week ook druk maar toch....wahaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Ga even eten koken!

X

Hoi meiden,

Zo aardig gekletst vandaag hier !!!! Hier alles rustig, wat kramp in mn buik, heb vrijdag mn nod pas, dus misschien komen de rd s wel eerder
Bambi; nou jij weet ook wel waar je vakantie voor hebt he ...... lekker naar je ouders he vanavond, ik niet zijn nog op vakantie, komen maandag pas weer terug

Jacqy; hier alles goed, verwacht er ook helemaal niets van dus heb niet de spanning die ik normaal wel in deze dagen heb .......

Essy; nog geen rd s, tot nu toe is mijn cyclus regelmatig 30,29,28 dagen, dus kan je geen advies geven. Hoop voor je dat je snel duidelijkheidm krijgt!!!!

Renee; spannend he, morgenavondavond ging je testen he? Ik blijf duimen meid...

Rimke; gelukkig dat je weer opgedroogd bent he whahaha. Heftige baan heb jij hoor!!!

liefs happy

Ha die pip,
Ik wilde er ook niet teveel mee bezig zijn deze maand. Maar toen ik net mijn berichtje intikte dacht ik 2 keer ongipijn, dat kan toch niet. En toen kreeg ik toch weer hoop. Terwijl we al vaker hebben gezien hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden.
Dat van het bed? Dat had ik inderdaad onthouden, omdat we dat alle drie ook nog rond dezelfde tijd hebben. Nou we hebben daardoor al flink geklust om alles uit elkaar te halen. De wanden willen we gaan egaliseren en verven en er moet nog een vloertje komen. Dus de komende tijd zijn we nog wel even bezig
liefs,
          sterretje

Jeetje sterretje en pip, voor jullie is het ook spannend he ...... zal heeeeeel hard blijven duimen hoor!!! Hoop nu toch echt op een zwangere klusbabe ......
Ff naar de keuken, ben met het eten bezig mmmmmm lekker nog draadjesvlees ( maak ik altijd voor 2 dagen ) rode kool met een appeltje en kaneel en aardappels ....

xxx happy

Terug
Bovenaan