Klusbabes '4'

Hoi meiden,

Zo dan ben ik ook weer ff, na een heeeeel druk en gezellig weekend !!!! Tjonge, klusbabes 4 alweer ......wat kunnen wij lullen he ......daarom zijn we ook nog steeds niet zwanger !!!!! Gisteren in amsterdam geweest, man wat leeft die stad zeg! Echt een hele leuke dag gehad. Bambi, wat vervelend he dat de rd s er zijn !!!!! Op naar ronde 4. Denk dat ik je ga volgen hoor ..... niet zoveel geklust. Mannetje moest veel werken, dus was blij als hij naar bed kon. Heb ook geen klachten ofzo. Wat was er nou toen voor jou gependeld?Voor mij maart 2008, dus ff geduld nog whahaha. Ga verder met de schoonmaak, tot straks meiden

liefs happy

He meiden!

Zo.. na een heerlijk weekje weg ben ik weer terug in het normale leven!!
Een heerlijke vakantie gehad en ben goed uitgerust! Dus kan er weer tegenaan!
Ik heb een hoop bij te lezen zag ik! Heb al wel wat gelezen maar nog lang niet alles!
Bambi, ook weer terug van vakantie en meteen ongie!!! Balen!
Hoe is het met iedereen?

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Heb net ff onze oude topics zitten lezen......leuk joh. Wat hebben we al een hoop meegemaakt he...... Zag ook een hoop reakties van nadia, waar zou zij gebleven zijn ? En roos heb ik volgens mij ook al een tijdje niet gehoord, of heb ik haar gewoon gemist?

liefs happy

Suuz, marientje, mootje, klopt het dat ik lullie ook al en tijdje niet heb gezien of lees ik eroverheen???????

xxx happy

he happy,

je hebt er niet overheen gelezen, ik zat er vamorgen ook al te denken dat ik roos , mootje en de rest al een tijdje niets meer van hebben gehoord, joehoe alles goed met jullie???
Zo ik ben na 4 dagen kermis blut haha gister had ik een logee en die wilde in bijna alle atracties en wilde alles doen, kost klauwen vol geld haha maar wel leuk. Mijn zoontje heeft het op de draaiolen gehouden en de kleine autobuggy;s

xxx linda

Hoi lin,

Waar zouden die dan allemaal gebleven zijn he ???? Kost het zo duur op de kermis? Ik kom eigenlijk ooit op een kermis, als hier de kermis staat is het altijd euro kermis, elke atractie kost dus een euro, zelfs dan ga ik niet. Bij ons op de kermis is er 9 van de 10 keer vechten  dus loop er altijd met een boog omheen. Verleden jaar ben ik wel geweest want toen kwam herman van idols  optreden. Heb me suf gelachen zeg, wat een figuur is dat !!!

liefs happy

Hey happy

in principe valt het wel mee hoor, voor kinderen is 1 ritje 0,75 eurocent, en voor volwassenen over het algemeen 1,50 euro, maar ja 1 keer ergens in is natuurlijk weinig, dus je zit zo met elke attractie wel aan een keer of 5 achter elkaar dus dan schiet het wel lekker, en dan nog een beetje ballen gooien, vissjes vangen, dat kost ook elke keer 5 euro, maar goed het is 1 x per jaar kermis, Man lief was vrijdag zaterdag en zondag in de kroeg te vinden, en vandaag de laatste dag, bleef ie thuis bij ons

xxx linda

ik vergeet jacqy weer welkom te heten, hey meid weer terug ik hoop dat je hebt genoten van de vakantie, kun je er weer even tegenaan, en bijna je nod Spannend

xxx linda

Terug
Bovenaan