Klusbabes '4'

Hey meiden,

Ik schrijf jullie een paar dagen niet, want ben morgen naar een verjaardag en vrijdag, zaterdag en zondag ben ik een weekendje weg.
Bieb: erg veel sterkte morgen!!
Iedereen die dicht bij zijn nod zit, ik zal voor jullie  en degene die hun ei een dezer dagen hebben: Klus ze!!! (voor de rest natuurlijk ook, maar op het moment even die andere meer succes) Als ik terug ben hoop ik echt wel een paar positieve  resultaten gezien te hebben!!!!! Want ik wil zwangere klusbabes zien!!!!!!!!!!

Fijne avond allemaal nog en tot zondag.

Liefs, Linda

Doei linda, tot zondag en geniet lekker van je weekendje meid !!!!!
Heerlijk zeg, ff paar daagjes weg. Veel plezier.....

kus happy

Dank je!
Helaas is er weinig privacy bij, dus veel zal er niet geklust worden .
Doei doei

He toppie Rimke,. time to klussss

Ik zal ook maar eens vertellen hoe onze woonkamer eruit ziet.
Creme leren bank, teak houten eettafel met 6 stoelen (kom maar op met die kinderen), teak hout salontafel en houten kast onder tv (hang lcd), hele oude kast (ook teak kleur licht hout) maar die vindt mijn vriend spuuglelijk, kookeiland noten kleur met donker blad en aluminium afzuigkap. Lichte muren. Ik ben heel veranderlijk. Half jaar geleden had ik bijv nog 1 muur zwart (klein muurtje hoor) en zwarte gordijnen. Nu heb ik die muur wit en creme vouwgordijnen. Heb toevallig net weer mijn zwarte gordijnen erbij opgehangen (doe ik niet dicht), Oja en natuurstenen vloer (zwart)
En omdat ik dus heel veranderlijk ben heb ik dus om 3 maanden ofzo andere kleur accesoires. Nu heb ik weer lila. Niet dat ik elke 3 maanden allemaal nieuwe dingen koop maar ik wissel t af. En dat doe ik vooral met kussenhoesjes enzo. Ben gek op kussenhoesjes!!!!

Verder geen nieuws bij mij. Heb nu wel een meer gevoelige eileider links. Geen pijn ofzo. Zou mijn eisprong wel eens kunnen zijn zo voelt t. Denk t niet want bloedt nog steeds.
Ik had afgesproken met secretaresse van gyn dat hij mij zou bellen na spreekuur om 4 uur, maar ik denk dat ik zelf om 4 uur gelijk aan de telefoon hang!! Straks belt hij op mijn mobiel en dan zit ik net zelf aan de telefoon ofzo!! Zorg gewoon dat ik na 4 uur niet meer telefoon op werk opneem haha

Ben verder voor vanavond weer gereserveerd bij vriend voor t voetbal. Vorige keer wonnen ze nl. toen ik er bij zat. nouja voor een rugkriebel van 1,5 uur doe ik alles
Geen geklus nou dan maar gekriebel hihi

.

He meiden!

Rimke, Goed he!!!! nu kun je verder en weet je wat! en klussen!!!!!
Linda, fijn weekend en hoop inderdaad dat we wat positive testen hebben als je terug komt!!
Vandaag gezellig met mijn vriendje naar de efteling geweest! Was echt heerlijk rustig!
Verder alles goed met iedereen?

Liefs Jacqy

een goede avond dames

linda een fijn weekend waar ga je naartoe??

Rimke : veel klusplezier vanavond

Voor de rest heb ik weinig nieuws, ik heb het een beetje erg druk, maar ja komt wel weer goed,
onze badkamer hebben we net verbouwd, we hebben zandkleurige tegels met een heel lichtbruin streepje er doorheen, verder is het meubulair allemaal in pergamon kleur, en we hebben zo'n rainshower, wel lekker. en we hebben een bad, maar we moeten douchen in het bad, want zo groot is onze badkamer niet,

xx linda

Jeetje Bieb, nog steeds bloed, ik hoop voor je dat de uitslagen allemaal goed zijn, en dat het bloeden erg snel stopt, want hier wordt je ook niet vrolijk van,
Veel voetbalplezier vanavond haha

xxxx

zo meiden

ik ga er weer vantussen, het was kort maar krachtig haha, ik heb totaal geen fut meer in me lijf, ik ga nog even lekker liggen in de bank en dan morgen weer een drukke dag vor de boeg,

Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan