A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
Miekje balen van de RD zeg, op naar de volgende ronde.
Renee nega getest ook mega balen, hopen dat je te vroeg was.
Linda fijn dat al iets beter gaat met je vander.
Happy we hopen op jou hoor.
Pip hoest ermee ?? Moet bij jou nu toch ook snel spannend worden met al je klachten en Sterretje jou NOD is ook bijna, ben reuze benieuwd voor jullie.
Hier alles goed, hoop wel dat me ongie nu snel over is, nog steeds een beetje bruin verlies. en wil al heel de week van bil whihihi.
We hebben vandaag samen grote schoonmaak gehouden, mannetje heb de ramen gewassen, echt een lieverd, ook buiten alle kozijnen gedaan en alles spin vrij gemaakt, hoe komen die beesten op 4 hoog
Heb een beetje met me assecoires lopen schuiven, staat het net weer anders
Het kleed op me knieen gestofzuigt. pfffff en gewoon alles gesopt .
Dweilen laat ik ff, man lief zeg anders doe je het morgen weer.
Ik vier morgen me verjaardag dus zal zoiezo morgen nog ff zuigen en dweilen, dus hij heb gelijk en doe ik het nu niet, had het maandag namelijk ook al gedaan. hihih
Straks moeten we nog een mega berg boodschappen gaan doen, ga zo maar eens een lijstje maken.
xxx Bambi
Miekje balen van de RD zeg, op naar de volgende ronde.
Renee nega getest ook mega balen, hopen dat je te vroeg was.
Linda fijn dat al iets beter gaat met je vander.
Happy we hopen op jou hoor.
Pip hoest ermee ?? Moet bij jou nu toch ook snel spannend worden met al je klachten en Sterretje jou NOD is ook bijna, ben reuze benieuwd voor jullie.
Hier alles goed, hoop wel dat me ongie nu snel over is, nog steeds een beetje bruin verlies. en wil al heel de week van bil whihihi.
We hebben vandaag samen grote schoonmaak gehouden, mannetje heb de ramen gewassen, echt een lieverd, ook buiten alle kozijnen gedaan en alles spin vrij gemaakt, hoe komen die beesten op 4 hoog
Heb een beetje met me assecoires lopen schuiven, staat het net weer anders
Het kleed op me knieen gestofzuigt. pfffff en gewoon alles gesopt .
Dweilen laat ik ff, man lief zeg anders doe je het morgen weer.
Ik vier morgen me verjaardag dus zal zoiezo morgen nog ff zuigen en dweilen, dus hij heb gelijk en doe ik het nu niet, had het maandag namelijk ook al gedaan. hihih
Straks moeten we nog een mega berg boodschappen gaan doen, ga zo maar eens een lijstje maken.
xxx Bambi