Klusbabes '4'

hoi meiden,

Miekje balen van de RD zeg, op naar de volgende ronde.
Renee nega getest ook mega balen, hopen dat je te vroeg was.
Linda fijn dat al iets beter gaat met je vander.
Happy we hopen op jou hoor.
Pip hoest ermee ?? Moet bij jou nu toch ook snel spannend worden met al je klachten en Sterretje jou NOD is ook bijna, ben reuze benieuwd voor jullie.

Hier alles goed, hoop wel dat me ongie nu snel over is, nog steeds een beetje bruin verlies. en wil al heel de week van bil whihihi.

We hebben vandaag samen grote schoonmaak gehouden, mannetje heb de ramen gewassen, echt een lieverd, ook buiten alle kozijnen gedaan en alles spin vrij gemaakt, hoe komen die beesten op 4 hoog
Heb een beetje met me assecoires lopen schuiven, staat het net weer anders
Het kleed op me knieen gestofzuigt. pfffff en gewoon alles gesopt .
Dweilen laat ik ff, man lief zeg anders doe je het morgen weer.

Ik vier morgen me verjaardag dus zal zoiezo morgen nog ff zuigen en dweilen, dus hij heb gelijk en doe ik het nu niet, had het maandag namelijk ook al gedaan. hihih

Straks moeten we nog een mega berg boodschappen gaan doen, ga zo maar eens een lijstje maken.

xxx Bambi

Hoi, hoi
Wat balen zeg Mieke en jacqy dat de rd's gekomen zijn. Ik had het jullie gegund. Succes in de volgende ronde.
Renee: Je was uitgegaan van een cyclus van 40 dagen, was je uitgegaan van je langste cyclus?  
Happy: Ik hoooooooooooop dat de rd's er niet zijn.
Ha die Bambi: Dat vind ik altijd het mindere aan verjaardagen: het poetsen vooraf en de berg boodschappen. Na afloop ben ik alleen maar blij dat het gedaan is.

Pipstip: spannend, spannnend!!
Essy: hoe is het bij jou? Je had nega getest, maar weet je al meer???
Nou, ik heb tot nu toe nog geen voortekens van ongi. En ik wacht morgen even af. Ik vind het deze ronde wel ontzettend spannend en dit komt vooral omdat er een hele groep kort na elkaar de nod hebben. En ondertussen mag er nu toch ook wel weer eens een zwangere klusbabe opstaan.
liefs,
        sterretje

He shit Renee, dat hadden we niet afgesproken, zo'n negatieve test. Maar idd, geen rood is hoop!!!
Miekje, balen dat de rd's gearriveerd zijn! Succes in de volgende ronde maar weer!
Bambi: Fijn dat alles weer gedaan is! Wat een toestand he, zo'n verjaardag. Boodschappen doen en schoonmaken, en na je verjaardag kan je zo weer alles schoonmaken! Je blijft bezig....................

heb net even met vriendin in de stad gelunched en ga daar vanavond ook eten........gezellig! Toen ng effe boodschappen gedaan voor de hele week..........zucht! Ik heb het mijn mannetje weer makkelijk gemaakt. Ik zit nl de hele volgende week in de nachtdienst, en hij is vrij dus hij mag koken! Maar goed, ik heb nu al boodschappen gedaan dus hij hoeft al niet meer te verzinnen wat we gaan eten, mooi makkelijk!
Het wordt heel mooi weer van het weekend meiden! Wie gaan er nog iets leuks doen??
Wij gaan zondag lekker bij vrienden bbq-en! En morgen heb ik de oppas voor het kindje van mijn vriendin en haar vriend. Die gaan lekker een dagje amsterdam doen, en daarna uit eten! Kunnen wij alvast oefenen! Whahaha!

Dikke kus meiden,
Liefs Rimke

hoi rimke,
hebben ze mooi weer gemeld? We hadden plannen om te verven, maar de muren in de slaapkamer moeten nog drogen. komt dan mooi uit. bbq??? Ik heb nog vlees liggen en stel dit is het laatste mooie weekend.
thx, voor de tip.
oefen ze morgen!!!!
sterretje

Whiihihi! Gaat wel lukken denk ik! En klussen en oefenen met een kindje..........wordt een fraai weekend.
Ja, je moet maar even kijken op knmi.nl, het wordt wel zonnig maar niet super warm ofzo. Gewoon lekker denk ik!
Had jij nou al getest meisje??? Hoe voel je je???

Nou, je hebt alle ingredienten in huis. ben blij dat het zo goed met je gaat.
Ik had vorige maand plots cyclus van 23 dagen en een week terug buikkramp. dus ik dacht dat mijn ongi kwam. niks hoor. morgen is mijn nod bij een cyclus van 28 dagen en ik heb nog geen voortekens van ongi gehad. Is toch vreemd????
liefs,
sterretje

Inderdaad tot maandag mooi weer, daarna zakt de temperatuur weer, helaas.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan