hoi meiden,
Ik heb toch wat lekkers gekocht, kon het niet laten. hihihih Jullie hebben het nog over bbq en en ik ben alvast aan me winter verslaving begonnen. Ik heb een zak pepernoten gekocht whahaha. Ze lagen er voor me vakantie al, kan je nagaan. Maar lekker, ik ben echt verslaafd aan die dingen, maar goed dat je ze meestal maar een gedeelte van het jaar kan krijgen.
Zo de hele buts is binnen, nu lekker relaxen. Ik ga vanaf maandag weer ff uitkijken met eten, want heb me toch wel laten gaan de laatste tijd, en als ik dan niet oppas zitten er ongemwerkt xo weer een paar kilo bij. en dat wil ik niet, dat mag alleen als er een baby in zit hihih. Maar vanaf maandag dus en niet nu hahaha. Vanaaf lekker pannekoeken eten en morgen denk ik ook maar makkelijk.
Vanaaf lekker hangen op de bank. gtst kijken en dat zing prog. vind ik ook wel leuk.
En kom ik tussen door hier nog ff buurten.
Sterretje wanneer ga je testen ?? of heb ik er ff overheen gelezen ?? ik vind het echt super spannend voor je. succes.
Rimke ben je ook lekker vrij?? dacht eerst toen je bbq zij, huh met je winterjas zeker, ze geven maar 17 graden op, maar das dus morgen en zondag al weer iets beter, nou geniet ervan , kan de laatste x dit jaar zijn.
xxx Bambi