Klusbabes '4'

Woehaaah! Dan wordt het dus echt spannend voor je!
Wow! Wanneer ga je testen? Je kan het nu al doen he??!!! Whihihi! Ik ben gewoon zo nieuwsgierig! Je hebt helemaal nergens last van: geen ongikrampen, vermoeidheid, misselijk, zware benen, zere rug? Niets?????
Had je hiervoor een regelmatige cyclus?

Je hebt lekker de ruimte genomen voor je vorige berichtje............

Hoi rimke,
Ik heb nergens last van. Ik had de vorige keer ook een ongi van maar 2 dagen. Sinds afgelopen maand snap ik mijn lichaam niet meer. Ik heb de afgelopen jaren geen pil gehad en kon de klok erop gelijk zetten. ik heb in mrt en april wel kort pil gehad

hoi meiden,

Ik heb toch wat lekkers gekocht, kon het niet laten. hihihih Jullie hebben het nog over bbq en en ik ben alvast aan me winter verslaving begonnen. Ik heb een zak pepernoten gekocht whahaha. Ze lagen er voor me vakantie al, kan je nagaan. Maar lekker, ik ben echt verslaafd aan die dingen, maar goed dat je ze meestal maar een gedeelte van het jaar kan krijgen.

Zo de hele buts is binnen, nu lekker relaxen. Ik ga vanaf maandag weer ff uitkijken met eten, want heb me toch wel laten gaan de laatste tijd, en als ik dan niet oppas zitten er ongemwerkt xo weer een paar kilo bij. en dat wil ik niet, dat mag alleen als er een baby in zit hihih. Maar vanaf maandag dus en niet nu hahaha. Vanaaf lekker pannekoeken eten en morgen denk ik ook maar makkelijk.

Vanaaf lekker hangen op de bank. gtst kijken en dat zing prog. vind ik ook wel leuk.
En kom ik tussen door hier nog ff buurten.

Sterretje wanneer ga je testen ?? of heb ik er ff overheen gelezen ?? ik vind het echt super spannend voor je. succes.

Rimke ben je ook lekker vrij?? dacht eerst toen je bbq zij, huh met je winterjas zeker, ze geven maar 17 graden op, maar das dus morgen en zondag al weer iets beter, nou geniet ervan , kan de laatste x dit jaar zijn.

xxx Bambi

Oeps, ik zag het na afloop. nou ja, zo zijn we weer een pagina verder, hihi

Hoi Bambi,
Ik wacht morgen af en anders testen op zondag? Is wel weer lang w8.
Pepernoten???? zag ze ook al liggen. Binnenkort is de kerstman ook alweer in het land en rond de carnaval vind je alweer de paashazen in de schappen.
liefs,
    sterretje

jajoh,

Krijg meteen zin in kerst whahaha. Net terug van vakantie ahahah. Het is hier ook ziet zon geweldig weer en als het dan een beetje donker en somber is krijg ik meteen de winter kriebels, kaasjes aan , wil ik me kerstboom neerzetten en lekker met een trui en een plaid op de bank me favo series kijken whahahahah. Oeh krijg helemaal de kriebels.

Somers doe ik dat namelijk niet. Kijk ik heel weinig tv en heb ik geen kaarsjes aan.Enz.
Laat die winter maar komen, vind ik veel lekkerder dan de zomer. Ben echt een binnenmens, en hou van warmte, maar niet zo van hitte hahaha.

xxx Bambi

ben nu een beetje misselijk, teveel pepernoten.

Hoi Bambi,
Ik herken het wel en heb een beetje hetzelfde. Alleen heb ik het na 1 maand kou HELEMAAL GEHAD!!! Ik ben een van die mensen die last heeft van winterdipjes.
Hihihihi, ik heb hier al brood, peperkoek, chips en bolletje koekjes gehad. Ik blijf maar eten vandaag.

Terug
Bovenaan