Klusbabes '4'

Hé Bambi,
even een vraag. Je hebt 1 hond en 3 katten, maar dat zullen huiskatten zijn neem ik aan?
liefs,
        sterretje

huiskatten ??

Ja ze zitten in me huis ja whahahaha. Bedoel je het ras ?? Heb indd gewone katten.
Heb 2 broers dat zijn halve raskatten. hun moeder in een ragg doll. ze zijn wat groter dan de gemiddelde kat en hebben het lieve karakter en het kletsen van de raggdoll en het langere haar grrrrr. Half lang zijn ze aleen op de buik en achterkant.  en me 3e is een tijgertje. die spoort niet. Me katten komen niet buiten, ja ff op het balkon op de galerij heen en weer. maar niet beneden , Ik woon op 4 hoog. brrr moet er niet aan denken dat er 1 valt. gatsie.

Bedoelje dit ??

xxx Bambi

Hoi Bambi,
Ik bedoelde binnenkatten. Zitten ze vaak op het balkon? Toen wij nog geen tuin hadden zaten die van mij vaak op het balkon.
liefs,
    sterretje

Onze kater zit de hele dag buiten als hij kan. Die ligt dan op zijn rug en rollen maar. Hij lijkt wel een hond, want als ik hem 's avonds binnen roep komt hij ook nog. Hij is dus al eens van het balkon gevallen, maar het was van een hoog. Gelukkig niks aan de hand.
En is de misselijkheid al gezakt, hihihi?

Hallo Schattekes!!

Wat een toestanden hier: renee negatief (waar blijven de zwangere klusbabes?!?!?), jacqy en miekje ongesteld (boehoehoe), happy en sterretje houden het spannend (spannend, spannend!!), bambi eet pepernoten en staat te popelen om te klussen (you go girl!), en rimke heeft haar ei gehad (joehoe!!! een positief bericht heb je zeker verdiend, hopelijk breng je ons over 2 weken blij nieuws!!).

Ben druk geweest gister en woensdag, vanavond weer bruiloft, morgenochtend tot zondag krijgen we 2 logees, WAAAAHAHA.... Ben dus ook ineeens niet meer druk met mijn NOD. Met m'n man afgesproken dat we in ieder geval dit weekend afwachten.

Bieb, shit zeg dat het allemaal zo loopt. Hoop dat het snel de goede kant opgaat en je weer vooruit kan (klussen!!). Hier mag je altijd en zoveel je "ei" kwijt als nodig is, hopelijk helpen we je er een beetje mee! X

Ga even kijken wat ik vanavond aan ga doen!

X Pip

Hoi pip,
En nog klachten gehad???? Voor jou ook spannend, spannend!!
liefs,
        sterretje

hihi, ik voel al 2 dagen helemaal NIKS meer!!! Ben echt blij dat m'n weekend vol zit en maandag ofzo testen als er dan nog niets is!

X

hoi meiden,

sterretje, ja ze zitten wel eens op het balkon, maar als ik naar binnen ga moeten hun ook. vind het nu monder eng als tien ze nog klein waren.

Pip, spannedn hoor maar gelijk heb je, als je het lekker druk heb, vliegt het weekend om en kan je daarna als je ongie er nog niet is zeggen ik ben overtijd hahaha, en wellicht een testje wagen. veel plezier op de bruiloft.

Mannetje wil eten hahahah, zit nog vol van de pepernoten hihih.
ga toch maar ff gezellig met hem zitten eten dan.

tot vanaaf. xxx Bambi

Terug
Bovenaan