Klusbabes "5"

hey jacqy

ik was effe op je site aan het kijken en zag die foto van je katten wat een snoepies

xxx linda

jahaaaa ik ben ook echt super trost op joey, kunnen jullie ook meteen zien hoe of hij eruit ziet haha,

xxx linda

Meiden, ga nu echt douchen en dan met een slaappil naar bed want, de hoofdpijn wordt steeds erger. Tot morgen lieve meiden

kus happy

weltrusten happy en beterschap meid, ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt

xxx linda

JAAAAAAAAAAAA!!!! Nr. 5! Veel plezier op alle fronten lieve meiden!!!

Heb net effe gehyved, wat een heerlijk jochie linda!! Lijkt hij nu zo op jou of zie ik dat verkeerd?
Had een vriendin in Volendam wonen, woonde zelf tot vorig jaar in Alkmaar, maar ben voor de liefde geemigreerd naar Velp.....................kwam regelmatig in Volendam, gezellig hoor!
ik ga zo aan het werk,
Fijne avond lieverdjes van me,
Dikke kus Rimke

lieve meiden

Ik ga er zo mee stoppen ik ga nog even op de bank naast manlief liggen en dan lekker naar ons bedje toen
Alvast iedereen een hele fijne avond, en morgenochtend dan lees iknog even bij voordat ik naar mijn werk ga

xxx linda

Lieve Happy, meisje, niet ziek worden....................lekker met een kruik en slaappil (lekker he, doe ik ook hoor!) naar bed en morgen weer helemaal beter voelen.

hey rimke

lief mannentje he van mij hahaha, dat is wel toevallig hoor dat je vaak in volendam kwam, ik wilde hier steeds niet zeggen waar ik woonde, omdat ik bang was dat er eventueel een bekende mee las ofzo maar nu heb ik zoiets van nou ja dan maar,

xxx linda

Terug
Bovenaan