Klusbabes "5"

happy, welterusten en niet ziek worden he?!
linda, ik heb even wat instellingen van foto's veranderd. nu kun je er meer zien..

Jacqy

ja dat heb ik ook steeds, denk ik niet te veel zeggen want straks ken ik iemand haha.. maarja.. maakt me eigenlijk niet zo veel uit.

hey jacqy

ik heb de foto's bekeken hele leuke foto's,

ik heb jouw en die van rimke op een briefje geschreven, dan vergeet ik ze niet,
je mag je ook toevoegen dat vind ik ook goed, ik ben alleen nog niet zo erg goed in al dat hyves gebeuren haha doe het nog niet zolang

xxx linda

ik ga nu echt stoppen hoor meiden
ga nu echt nog even tv kijken, mijn mannetje zit zo alleen in de bank haha
maar morgen ben ik weer van de partij

xxx xlinda

Hallo dames,
Ik dacht, ik kom eens kijken en  klusbabes 5 alweer. Dat het inderdaad een heel vruchtbaar topic mag worden.
Ik heb klusbabes 4 nog niet gelezen. Ik ga het even in een ander venster openen.

Klusbabes 5 alweer!!! Ben ik een avondje weg, kletsen jullie je suf wahahahaha

ff bijlezen hoor, tot zo!

X

nou dat hoop ik ook! een heel vruchtbaar topic! Maar we zijn al goed bezig, want we hebben sterretje natuurlijk! dus het begin is goed!

Hihi, nou jacq,
Als ik het zo lees dan duurt het misschien niet lang meer tot de volgende. Ik zal nog eens glitters strooien ************ **********
                                                            ************ **********
                                                             ************ **********
                                                            ************ **********

Terug
Bovenaan