Klusbabes "5"

Ik weet t meiden, ik voel me af en toe net een ouwe zeur, maarja bij jullie kan ik ef me ei kwijt (nee, niet dat ei)

Vanmorgen zat ik trouwens met vriendin over mijn mk te praten, en toen vertelde ze dat ze t ook tegen haar schoonmoeder had verteld van mijn mk! Ik vroeg waarom dan? Haar schoonma is blijkbaar verpleegkundige geweest, en die had gezegd dat ik maar rustig aan moet doen. Achteraf ben ik toch wel boos. Waarom gaat zij t tegen haar schoonma vertellen, en wij vertellen t tegen niemand, behalve tegen mijn moeder en tegen haar?? Morgen ga ik er toch eens wat van zeggen, ik heb liever niet dat ze t aan iedereen verteld. Ze gaat ook al aan haar collega vragen ivm met haar bbz, hoe dat is verlopen. (gelijk na mk weer geprobeerd, en ook misgegaan) Nou, dat hoef ik niet te weten want iedereen is anders.
Zo, weer even gal gespuwd

Die voedselvergiftiging heb ik wel eens echt last van mijn darmen. Ben een keer zelfs eerder naar huis gegaan vanuit mijn werk.

hey bieb

nou je mag hier je gal spuwen meid dat weet je en je bent geen zeur
Lekker is dat dan dan zeg je in vertrouwen iets en dan gaat ze haar schoonma raadplegen, nou ik zou ook woest zijn, en je hebt gelijk dat je daar wat van gaat zeggen tegen haar,

sterretje: ik had ook mega buikpijn zo noem ik het maar, maar als je het niet vertrouwd gewoon de dokter bellen meid want daar zijn ze voor

xx linda

Ik heb nooit echt griep gehad behalve dan de buikgriep. Daar ben ik blijkbaar meer vatbaar voor. Steken in buik, diarree, misselijk, overgeven. Geen pretje!!!
Ik las vanmorgen als je diarree hebt dat je juist geen beschuit en thee moet drinken, Maar gewoon een normale boterham! (drinken weet ik niet meer)

Hoi Bieb,
Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent. Ik herken dit wel van andere situaties en dat is ook de reden waarom we het aan niemand willen vertellen.
Ik zou je vriendin zeker zeggen dat je het niet prettig vindt. Al denk ik dat ze het goed bedoelde en je alleen wilde helpen.
liefs,
        sterretje

van die voedselvergifteging kan je zeker het restje van je leven last van je darmen houden?

xxx

Hoi Lin,
Misschien ben ik dan toch een zeur, whahaha. Jullie hebben het over buikpijn en ik over niet te harden steken. Sorry  bedoelde het ook niet lelijk.
liefs,
      sterretje

hey bieb

ik neem wel altijd beschuit met een licht gekleurd kopje thee als ik de diaree heb (gelukkig heb ik die bijna nooit), mijn moeder zei dat altijd vroeger, en dan was dat trouwens het enige wat ik binnenhield haha

xxx

Terug
Bovenaan