Klusbabes "5"

We doen de meeste dingen gewoon na het werk. Met boodschappen zijn we in 10 minuten klaar voor een hele week (ja, echt waar), doen we ook gewoon door de weeks, is lekker rustig. En de rest eigenlijk ook allemaal na het werk. Als het goed verdeeld wordt over de week dan valt het wel mee wat het aan tijd kost. En we werken natuurlijk allebei, waardoor we niet veel vuil kunnen maken. En vertrekken tussen 6.45 en 7.15 uur zodat we 's avonds altijd voor 5 uur weer thuis zijn.
1 keer in de zoveel tijd hebben we een echte poetsbeurt door het huis heen. Maar hebben beide van die buien dat er eens grondig gepoetst moet worden, dus dat scheelt. Alleen die tuin bij houden lukt ons nog niet helemaal. Daar hebben we na het werk echt geen zin meer in.
Ik ben even vergeten hoeveel dagen jij werkt, maar je zal dan wel 1 dag vrij hebben? Poets je dan heel die dag?

hey   meiden

het is bijna een linda en sterretje pagina geworden haha dan voegt deze linda zich er ook maar bij haha

Kruimels. ik hoop voor je dat je positief test een dinsdag, anders maar de dokter bellen ofzo

Sterretje: ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, toen ik 18 weken zwanger was van joey werd ik ook gigantisch ziek, ik kotste en had diaree aan 1 stuk door ik had toen de ha gebeld om te vragen of dat kwaad kon, hij zei van niet echt maar je moet het natuurlijk wel in de gaten houden, en je moet ook proberen veel te drinken, enne oja je bevalling wordt nog erger hahahah

xxx linda

hey linda

waar je trek in hebt nu bleh rode kool haha anders gooi je het toch gewoon weg, zou ik wel doen als ik er echt geen trek in heb,
in ieder geval eet smakelijk

xxx linda

Nou, meestal regel ik dan vaak administratieve zaken die niet na het werk of in het weekend kunnen. Vaak ben ik die ene dag ook bezig met iets van het werk of met een cursus. Uiteindelijk krijg ik niet veel van het huishouden gedaan op die dag en blijft er toch veel voor de zaterdag liggen.
Hadden jullie huisdieren? Ik heb namelijk drie katten, dus ondanks dat we de hele dag weg zijn voor het werk, wordt er in de tussentijd weer veel "vies" gemaakt door de katten.

oja het is natuurlijk erg leuk dat ik weer ongi ben geworden, maar ik was even vergeten hoe verschrikkelijk beroerd ik er ook alweer van werd, ik voel me echt niet zo lekker, maar ja het is voor een goed doel haha, ik hoop echt wel dat ik het volgende maand weer wordt, en niet 8 weken daarna net als de laatste keer dus, want als ik het de volgende maand weer wortd, kan ik ook eindelijk weer op de roze wolk en dat zou ik wel zo prettig vinden
jeetje he wat kan ik toch   slap lullen hahaah

xxx linda

hey sterretje

ja met katten in huis dan blijf je net bezig met in ieder geval stofzuigen ik heb er geen ervaring mee maar mijn vriendin heeft een kat en daar weet ik het van haha

xxx linda

Hoi Linda1,
Kom er gezellig bij. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met jouw ervaring. Toch fijn om te weten van iemand die het al eens heeft meegemaakt. Ik hou het zeker in de gaten en als het morgen nog zo is bel ik de huisarts. Thx

@Lin1: Nou, dat wordt een ruggeprik dan. Al denk ik dat het gevoel anders is dan deze steken.
Maar het liefst hoop je toch op geen ongi, maar een posi test. Ik hoop oor je dat het snel lukt, dan hoef je je ook niet meer zo beroerd te voelen.

Terug
Bovenaan