Klusbabes "5"

haha een ruggeprik sterretje

nou ik zal zeggen dat een bevalling geen pretje is, maar het kindje moet er toch uit of je nou wil of niet haha, maar je krijgt zo'n oerkracht als het eenmaal zover is en waar dat vandaan komt mag goeigod weten maar het is zo, ik was ook best wel een zeurtje van als ik wat voelde dan zat ik wel geregeld bij de dokter, maar met de bevalling dan gaat alles vanzelf dan zeur je gewoon niet,

xx linda

Lieve Linda,
Ik ben juist helemaal geen zeurtje. Een vulling bij de tandarts, maar dan zonder verdoving. Ik zit ook helemaal niet snel bij de huisarts. Ik heb echter 2 jaar geleden een voedselvergiftiging gehad en sindsdien heb ik gevoeligere darmen. Ik ben gisteren echt 2 keer bijna flauw gevallen van de steken.(geen grapje)  Daarom hoop en denk ik dat een bevalling anders verloopt. mocht dit wel lijken, dan geen ruggeprik, maar meteen een narcose, whahaha

He klessebessen,

Ik heb nog eens op internet proberen uit te zoeken waar ik last van zou hebben. En volgens mij is het toch niet mijn baarmoeder wat ik voel. Ik heb dus last bij onderbuik, eigenlijk het schaambeen, en in mijn linkerlies. Als ik om het maar even netjes te zeggen 'een gas oprisping ' heb, dan heb ik daar ook steken. ZOu t iets met mijn darmen te maken hebben? En baarmoeder zit toch veel meer naar achter?
Ik ga denk morgen eens huisarts bellen, en dan vragen of ik hiermee toch bij de gyn moet zijn, of dat hij me kan onderzoeken. Als ik naar gyn moet dan moet ik toch weer paar weken wachten. En weet niet of hij tel. spreekuur heeft. Weet je wat, dan bel ik eerst secretaresse van gyn, en dan evt. de huisarts.
Wat een gedoe.....

Ik ga eens op Hyves kijken, tot zo...

hey sterretje

ik bedoelde het niet verkeerd hoor!!. maar dat is vrij heftig zeg wat je gisteren had dan, ik hoop dan in iedergeval voor je dat het mogelijk is als de pijn tijdens de bevalling niet te hateren is dat je een ruggeprik kan krijgen, maar ik zou het wel met de verloskundige van tevoren bespreken want niet in elk ziekenhuis geven ze pijnbestrijding,
Ik wil ook nog even kwijt dat ik ook wel een vrij hoge pijngrens heb, maar met naar de dokter gaan bedoelde ik van een pijntje in mijn lijf wat eigenlijk niet hoort zeg maar, dat heb ik overgehouden nadat mijn moeder ziek is geworden maar goed dat gaat we weer beter

xxx linda

he bieb

ik zou ook niet weten wat dat zou kunnen zijn, en inderdaad dan zou ik maar even de huisarts bellen dan weet je het maar zeker wat het zijn kan succes

xxx linda

Hoi bieb,
Ik weet niet wat het is meid. Ik hoop dat je er snel achter bent.
Succes,
            sterretje

Hoi Lin,
Had jij geen steken toen je buikgriep had? ant wat je verder omschreef leek er precies op.

Ik was wel van plan om er misschien toch eens naar te laten kijken. Want sinds

Terug
Bovenaan