Klusbabes "5"

he bambi

dan ga ik vanmiddag weer even op je hyves gluren haha, moet nu namelijk stoppen watn ik moet verder met eten koken,

En ik ben natuurlijk apetrots op mijn kaboutertje haha,

veel plezier bij je ma vanmiddag

xxx linda

he bambi

dan ga ik vanmiddag weer even op je hyves gluren haha, moet nu namelijk stoppen watn ik moet verder met eten koken,

En ik ben natuurlijk apetrots op mijn kaboutertje haha,

veel plezier bij je ma vanmiddag

xxx linda

he bambi

wat een mooie trouwfoto's en een hele mooie jurk had jij zeg,

effe een vraag, mocht ik mij nou bij jouw aanmelden met hyves of liever niet, ik weet het niet meer

xx xlinda

Hoi piepeloi,

Zo wat een takke weer zeg .... echt leuk om dan een hond te hebben . Lijk wel een verzopen katje !!!!!!!

Bambi; lekker zeg dat jij zo kan uitslapen. Kan dat echt niet. Ging zondagochtend om half zes pas mn mandje in en stond er om half tien alweer naast pfffff baal er wel eens van

Linda; je mag met recht trots zijn op je kleine kaboutertje. Knap hoor !!!! Lang op gewacht he je naam op de roze wolk met een

Rimke; Spannend zeg. Ben het helemaal met bambi eens ...... wel vertellen hier he whahaha. Bijna je nod he, hoop het zooooooo voor je !

Engeltjuh; je laat ons wel in spanning hoor !!!!!

Roos en chris voor jullie wordt het ook spannend he ......

kus happy

Meiden, ben er weer vandoor. Ga ff shoppen met mn moeder en mn tante. Hebben we ff een beetje afleiding ......... Mn rustige avondje vanavond gaat ook waarschijnlijk weer niet door ....... pfffffff       tot straks lieve meiden

kus happy

Wauw Linda je kleine kaboutertje wordt al een groot kaboutertje!!

Hier schijnt de zon nog volop, het waait wel wat hard maar nog geen regendrupel gezien vandaag!

Ik ga ook even met de schatjes wandelen, moet dadelijk alweer gaan werken.. pfff ben eigenlijk doodmoe maarja over 2 dagen dan heb ik lekker 5 dagen vrij.
Lang leven de wisseldiensten!!

X

whahaha had nog twee dingen aan me waslijn hangen. ga ik douchen, kom ik eronder uit giet het van de regen. kleren zeiknat hahaha.

Gatsie vies hoor dat weer en ik moet zo ook het hondje uitlaten. en ik heb gedweild grrr. Ga ook ff op de koffie bij me mams.

Happy winkelse he. Renee weet je al wat meer of is de afscheiding nu echt foetsie. vreemd meid alleen bruin gehad. laten we hopen op een innessteling he.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan