Klusbabes "5"

nee dat schiet lekker op hahaha.
Hee jij heb toch geen hyves, omdat je zij 1 tje aanmaken. heb ik ook gedaan omdat er hier veel meiden zijn die het wel hebben. nou ik ben verslaafd. en het leuke is dat je ook echt heel veel oude bekenden tegen kom via via. heel grappig.
moet je echt is uitvogelen. hahaha

Wil er ook wel een keer aan beginnen maar, heb net een nieuwe camera en laptop, dus werkt allemaal nog niet optimaal en om er nu aan te beginnen zonder foto s vind ik ook niet leuk ......... Het is nu weer bezig hoor !!!!!! Das wel makkelijk met een laptop zit te kijken met dat ding op schoot

ja   wij hebber er ook 1, maar zit liever achter me eigen pc met alle foto's en me eigen toetsenbord whahahaha. wat een luxe probleem zeg. hihihih. Me mannetje knuttselt graag aan pc's dus we hebben er ieder 1 en dus een laptop en nog 1 gekregen van me werk waar die ff aangesleuteld heb en die dus ook weer werkt. pff hoezo teveel.

Wij hebben er maar 1  Je kan wel zien waar het geld zit he .......... whahaha

Ik ben foetsie, ga het laatste stukje op bed kijken  Tot morgen, slaap lekker

dikke kus happy

Goeiemorgen meiden,

Zo, lekker vrij vandaag !!!! Mn ongie is weer weg dus we kunnen er weer tegenaan . Hebben jullie trouwens gezien dat er in die paar dagen al ruim 300 berichten in ons topic staan whahaha ...... ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat we niet gezellig zijn. Voel me gelukkig weer wat beter als vrijdag en zaterdag. Aankomende woensdag zou mn oom eigenlijk jarig zijn, ik moet dan gewoon werken maar pas om 10 uur dus, voor die tijd ga ik met mn vader moeder en tante even bloemetjes zzetten bij zijn urn. Dat doe ik trouwens wel vaker hoor. voelt niet als een plicht maar als ik er behoefte aan heb ga ik er even langs. Ga zo eerst lekker mn boodschappen  doen. Waarom komt dat toch iedere keer terug he .... lijkk soms wel een pak ezel !!! Vanmiddag toch echt ook ff wat in mn huisje doen en vanavond lekker weer eens thuis. Pfffff was me een   weekendje wel zeg. Volgend weekend heb je hier feest in de stad en op zaterdag heb je dan overal bandjes. Vind ik altijd wel gezellig maar, als ik het weerbericht zo hoor  wordt het dit jaar niet veel soeps. We zien wel kan nog veranderen he. Tot later meiden .....

kus happy

hoi meiden....
Nou nog steeds niej ongi....nu 4 dagen overtijd..
Pff ik krijg steeds meer hoop zo
Mar ja et kan natuurlijk nog alle kanten op gaan!!!
Kruimels hoe is et nu met jou???

Terug
Bovenaan