Klusbabes "5"

Ha die bambi: Wel lekker dat je kon uitslapen. Ik werd wakker toen mijn mannetje op moest staan om te werken. Ik ben echter na een mok pap gaan lezen in bed en ben in slaap gevallen tot een uur of twee. Hoezo lui  Blijkbaar had ik het nodig.

Hoi Linda: Je zei dat Joey nu sinds woensdag op het potje gaat. Was dat op de dag dat hij het op de wc-mat deed?
Joey: Een 3 keer hoera voor Joey!!!
liefs,
          sterretje

@Renee: Ik voel me wel iets beter, dank je wel. Hoe is het met jou? Nog last van afscheiding?
@Rimske: Spannend, laat je ons snel weten wat jullie zijn gaan doen?
@Essy: ik zag dat je je zelf bij oktober hebt gezet op de roze wolk. Of heb ik nou niet goed gekeken?
@Engeltjuh: Dat je nog niet geknapt bent van de spanning. Ik snap de achterliggende gedacht wel, maar dan nog. Nou dat de tijd dan in ieder geval om mag vliegen!!!
@de bijna nod-ers: ook voor jullie wordt het spannend. Al tekens mamaroos en Chris???
@kruimels: hoe is het nu bij jou? Het was toch bij jou dat de vriendin van je vader je iets vroeg over een baby?
Liefs,
          sterretje

zo meiden ben ik weer eventjes

Happy : veel winkel plezier met je ma en tante , is dat je tante van wie haar man is overleden?? zo ja wel leuk voor haar dat jullie even met zijn drieen op stap gaan, en vooral deze rotdagen

Rimke: ik ben zoo nieuwsgierig wat jullie hebben gedaan haha

Sterretje: inderdaad met joey is de woensdag dat ie op de wcmat plaste ook meegerekend haha

renee: ja inderdaad joey wordt eigenlijk al een grote kabouter, maar ja dan gaat het zo snel he haha

xxx linda

oja sterretje voel je je alweer wat beterder vandaag?? ik hoop het voor je meid, en dit weertje werkt ook niet echt lekker mee om je heel erg vrolijk te voelen

xxx linda

Hoi Linda,
Het gaat alweer beter gelukkig. Dank je wel. Ik heb gisteren alles kunnen binnen houden. Ik heb vandaag lang geslapen en niet echt op het weer gelet.
Ik vind het wel heel typisch dat net op die dag Joey zindelijk werd. Alsof een engel er iets mee te maken had.
liefs,
        sterretje

Hey sterretje

ik ben blij dat je je vandaag weer wat beter voelt, en dat je lekker lang hebt geslapen, dan heb je het gewoon nodig

en wat het plassen van joey betref, het is inderdaad toevallig he op mijn ma haar verjaardag, misschien heeft ze toch een beetje geholpen

xxx

hey meiden

ik ben er weer vantussen, ik ben er vanavond ook niet want ik heb een verjaardag,
morgenochtend lees ik alles weer bij
iedereen een gezellige avond vanavond

xxx linda

Hoi lin,

Ja dat is idd de tante van die oom. Nemen haar maar een beetje op sleeptouw he in deze moeilijke dagen. Op de verjaardag van mn oom ( woensdag ) eten we ook onder elkaar bij mn ouders !!!!! Heb weer hele mooie ( en dure hihi ) laarzen gekocht !!!! Fijne avond lin, kus aan je kaboutertje ....

liefs happy

Terug
Bovenaan