Klusbabes "5"

hoi meiden,

gelukkig sterretje dat het weer beter gaat, lekker he lang slapen.
Renee geen idee eigelijk of het lang kan duren, maar ieder lichaam is anders he. dus laten we het hopen.
Linda je mag me wel toevoegen aan hyves alleen niet krabbelen  over hier of zwangerschap of wat dan ook, dat kan pas als ik zwanger ben en iedereen in mijn omgeving op de hoogte is hihihi.

xxx Bambi

he happy,

ja gaat prima met me! Inderdaad raar he.. eerst de zelfde dag nod en nu zoveel dagen er tussen. Woensdag mij ei als het goed is. Ben benieuwd wat deze ronde weer gaat brengen...
en met jou ook alles goed?

Liefs Jacqy

Allemaal een beetje aan het bijkomen van het vele geklets?
Sterretje, gelukkig gaat het al een beetje beter met je. Ga je nu morgen ook weer werken of wacht je daar nog even mee? Wij hebben geen katten dus dat scheelt inderdaad enorm met schoonmaken. Alleen een vogel, die kan ook behoorlijk wat rotzooi maken, maar dat  is beperkt.
Miekje, wij zijn 7 juni getrouwd. Maar vond je het niet een beetje eng daar langs die trein te staan? Het is er natuurlijk niet vlak langs, maar toch wel redelijk dicht bij in de buurt.
Ging er vandaag niet iemand testen??  Ik wil meer zwangere klusbabes zien!!!
Ik ben nu een beetje aan het kijken of mijn slijm (sorry, kom even niet op het nette woord) al doorzichtig en elastiek achtig wordt, maar lijkt er nog lang niet op. Moet dit altijd gebeuren bij je ei of is het bij een deel van de vrouwen wel en een deel van de vrouwen niet?

he linda,

over dat slijm he, ik weet niet of dat altijd zo is, maar ik heb afgelopen keren niet zo duidelijk rekbaar slijm gehad als ik van de week had. Schrok er zelf gewoon van dat het zo elatisch kan zijn hahahah. Dus het scheelt denk ik wel per persoon en per x.

Maar het is wel handig om het in de gaten te houden hoor, zo leer je je eigen lijf kennen en de tekenen van je eisprong. Gewoon lekker broek loeren hoor. doe ik ook.

xxx Bambi

ps. jacqy heb je hyves geaccepteerd, maar ook voor jou geld en voor iedereen die me wil toevoegen. geen krabbels met zwanger tekenen hihihi. Anders verwijder ik ze hihihi.

Hey Rimke,
Wat jij zei over elke dag hoofdpijn dat komt mij heel erg bekent voor, alleen heb ik het geluk gehad dat het bijna nooit over ging naar migraine. Ik ben er nu zo goed als vanaf alleen door geen melk meer te drinken en geen suikers meer te eten en te drinken (jus d'orange, aanmaaklimonade en koekjes zijn  ook suiker). Ik voerde mijn afvalstoffen niet genoeg af. Nou las ik vorige week ook iemand die al een tijd niet meer naar de wc was geweest, weet niet of jij dat was, maar zo ja.. is dat misschien ook wel een idee om uit te proberen.
Ik was het echt helemaal beu en probeerde alles uit, weet niet of jij ook zo bent. Sterkte ermee in ieder geval.
Liefs, linda

light producten zijn trouwens ook niet goed. Die bevatten vaak een chemische stof waar het lichaam niet altijd goed op reageert.

nou ook niet druk hier.
Zit ugly betty te kijken en heb net nog meer foto's op me hyves gezet. nog ff en ik heb er   100 ofzo hihihihi.

xx Bambi

Ha babes,

Happy@ Fijn die ong over, kan je weer aan de bak!
Rimke@ wat was nou de verrassing?
Linda@ fijn dat je zoontje al op t potje gaat! Ik heb nog een foto van vroeger waarop mijn broertje op de po zit, en ik zit er gezellig naast!

Ik moet ook weer eens nieuwe foto op Hyves zetten, maar nooit zin in. Straks als we allemaal zwanger zijn, kunnen we daar een apart zwanger hyves forum aanmaken

Morgen om 1440 uur naar de gyn. Ik had aan secretaresse uitgelegd wat klachten waren, en dus kan ik morgen even langs. Dan weet ik tenminste of er wat is (of niet natuurlijk) Dat ik deze klachten had, had ik dus vorige x   niet verteld, maarja min of meer vergeten dat ik ze al eens had voor mijn mk(dus steken in linker lies, en gevoelige onderbuik). Ben benieuwd. Ben eigenlijk niet zo een doktermens dus vindt t eigenlijk overdreven om te gaan, maar misschien hebben deze klachten wel te maken met mijn mk.

Heb vanavond weer gesport. Oja, had nog tegen vriendin gezegd dat ik t niet zo leuk vond dat ze t tegen schoonma van mijn mk had verteld. Ze had t goed bedoeld en sorry gezegd. Ben verder ook niet meer boos hoor, maar wel even duidelijk gemaakt dat ik dat liever niet meer wil.

Ik ga nu maar weer eens aandacht aan mijn mannetje geven. Zit met laptop op bed ondertussen ook Bridget te kijken. O fijn, ze laat nu haar doos ontharen......

Ladys, ik laat morgen nog even weten hoe de uitslag was

fijne avond verder. doeiii

Terug
Bovenaan