hoi meiden,
ff vanaf me werk, ooh foei,
heb een klote dag, voel me lichamelijk ook helemaal niet lekker, zit zo raar te doen in me buik. maar me nod duurt nog 1.5 week. mmhh wat zou het zijn ??
Happy sterkte deze dag en ik begrijp je helemaal meid, ik voel presies hetzelfde. Ik gun het iedereen heel erg, maar mezelf toch wel het meest. en ik ben heel blij voor de meiden, want je kweekt toch een soort band hier, maar ergens van binnen doet het zeer, dat ikzelf nog niet zwanger ben. Kop op we houden samen de moed erin. En veel sterkte vandaag, hoop dat de familie steun bij elkaar vind.
Engeltjuh had je nog niet gefeliciteerd, bij deze van harte meid, jij bent zeer vruchtbaar hahaha. goede moed erin houden he. succes.
roos balen eerst nega getest en nu je ongie doorgebroken. sterkte ermee.
Pip ook jij ziet het ff niet meer zitten, kop op meid, lucht je hart maar hoor, wij hebben alle begrip. laten we hopen dat je ongie snel doorkomt. succes ermee.
Marleen jeetje wat een rot nieuws van je opa, laten we hopen dat jullie snel goed nieuws hebben. Je hebt een normale cyclus hoor. en als ie lekker regelmatig is kan je gericht klussen hihih.
rimke hoe heb je het heugelijke nieuws gemeld bij de familie, ben wel benieuwd naar de reacties. Nogmaals super meid, vind het zo leuk voor je, (geloof ik al 3x gemeld hihihih )
Meiden het is bijna tijd om naar huis te gaan, kom zo nog ff gluren, maar moed vanaaf trainen met de hond. gatver in dit pokkeweer. gelukkig maar ff op het veld en verder theorie vanaaf. Maar goed ook voel me echt niet lekker. Laten we hopen voor het goede doel en dat ik volgende weekend ook goed nieuws heb.
tot straks
dikke X Bambi