Klusbabes "5"

Happy ik snap het heel goed wat je voelt, ik heb dat dus ook iedere keer weer.
Je gunt het alle meiden van het forum zo!!!! maar je hoopt zelf ook zo en als het dan weer mis is dan baal je extra omdat een ander wel blij kan zijn.
Ik denk dat dit gevoel ook heel normaal is hoor, wij zijn ook maar mensen, haha.
Ik wil jou daarom even een extra hart onder de riem steken en je heel veel succes wensen voor de volgende ronde(s).
We moeten gewoon nog even geduld hebben helaas.
Maar zoals ze wel eens zeggen: alle het goeie komt langzaam.
succes meid!
groetjes Kruimels

erik en marleen, leuk dat jullie er weer zijn!!
Jou vraag is al beantwoord, maar ook ik heb een cyclus van rond de 32 a 36 dagen, en dat is op zich helemaal niet erg.
Het is gewoon makkelijk, voor de eisprong om een regelmatige cyclus te hebben, en of dit nou 28 dagen of 32 dagen is dat maakt niet uit.
Je ei komt bijna bij elke vrouw 14 dagen voordat je ongi word (of zwnager bent natuurlijk haha).
Dus als je een langere cyclus hebt dan word die tijd bepaald VOOR je eisprong.
Er zijn gelukkig al heel wat klusbabes zwanger, maar wij moeten gewoon nog even geduld hebben, heel veel succes!!!! en blijven klussen he.
groetjes Kruimels

Pip, geeft niks hoor meid, dat je er even helemaal doorheen zit, dat had ik gisteren ook even heel erg, we worden gewoon ontzettend op de proef gesteld.
Hou moet en blijf ervoor gaan, het is vanzelf een keer raak bij ons hoor!
xxxxxx kruimels

engeltje, sterretje en rimke, hoe voelen jullie je? ZWANGERE BABES, haha.
al allerlei kwaaltjes? ik hoop dat jullie een hele fijne en mooie zwangerschap hebben!!!

Roos jammer dat je weer ongi bent geworden, veel succes in de volgende ronde
ik voor je.
groetjes Kruimels

hey meiden

een hoop gekletst vanmorgen, en ik maar werken voor me leven hahahaha

Pip: ik snap hoe je je voelt hoor meid, dat je niet ongi wordt, ik heb dat ook, nu ben ik een beetje ongi geworden, en ik hoop dat het volgende maand wel weer komt, nu ga ik gewoon met erg veel ovulatietesten in de weer haha

Happy,: ik wil jouw heel veel sterkte wensen vandaag met deze rotdag voor jullie, ik hoop dat jullie het vanavond wel een beetje gezellig hebben, met z'n alle,
En wat het betreft, dat het je steekt dat iedereen ondertussen zwanger wordt, dat gevoel kan ik ook goed begrijpen, want ook ik denk wel eens van ik wil nu ook een positieve test in handen hebben, maar ook onze tijd komt, meid succes vandaag

ik ga weer stoppen meiden ben er vanamiddag of vanavond wel weer even

O ja kruimels,: gaat ie weer een beetje met je meid??

xxx linda

Roos,

Balen meid dat de rd's weer zijn gearriveerd, op naar de volgende ronde

xxx linda

Jeetje, de ene zwangere na de andere. Is het besmettelijk???!!!
Ik hoop het wel!!!!!
Ben ook wel een beetje jaloers hoor . Is normaal denk ik!

Engeltje: GEFELICITEERD!

kus Essy

Ik vanmorgen weer een test gedaan maar weer negatief. Had ik al gedacht maar wilde toch even testen, je weet maar nooit. Ik zit alweer op dag 55. Het schiet niet op zo...
Heb vandaag een dipdag

@ bieb 1408: Ik leef nog steeds met je mee meid, ik hoop dat je lichaam snel hersteld is en dat er zich weer een wonder in mag voltrekken.

@ sterretje7 Ik zit in het april forum volop mee te kletsen het wordt er al gezelliger. Gelukkig!! Ik ben 3 april uitgerekend. vandaag12w6d zwanger

XX Sterkte klusmeiden ik ben nu even kotsmeid... hahaha

Terug
Bovenaan