Klusbabes "5"

Ha kleintje: leuk dat je er weer bent.
Erik en marleen: Dat is lang geleden, maar het was de drive bij mcdonalds en je had in je eerste ronde zoveel symptomen dat we niet konden geloven dat je niet zwanger was. Volgens mij is je cyclus normaal. Het is heel fijn als je na verloop van tijd een bepaalde regelmaat erin krijgt. Zodat je elke keer cyclussen rond de 32 of 33 dagen hebt. Dan kun je je ei makkelijker uitrekenen. Weet je al wanneer je nod is? Misschien kun je jezelf toevoegen aan de roze wolk.
liefs,
        sterretje

Engeltjuh,
Je bent nog steeds aan het stralen he meid. Wanneer willen jullie het aan anderen vertellen?
@Rimke: en jullie??
@bieb: Ik had ergens gelezen dat je na een mk extra zwanger kon zijn. Maar goed, ik ben helaas geen dokter. Ik kan echter wel heel hard voor je

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 09:42:29'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde
     _
21)Essy
22)Linda 1  2de kindje
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje, rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk
27)
28)
29)
30)
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

ben dus net ongi geworden....
eigenlijk wel blij dat mijn cyclus nu were 29 dagen is...en dat ik mijn ei blijkbaar wel gevoeld had!

Zou driemaal dan echt scheepsrecht zijn?

Roos

Hoi Mamaroos,
Balen zeg. Ik hoop dat de volgende ronde veel goeds in petto heeft.
liefs,
        sterretje

Lieve happy, tuurlijk voel je je rot nu, en ok ik weet zeker dat je oom bij je is vandaag! Ik voel me echt niet beledigd als jij, f iemand anders, zegt dat je ook een positieve test wil hebben, das toch logisch! heel veel sterkte vandaag en een dikke kus alvast.

He sterretje: wij hebben het iedereen al verteld...........iedereen wist dat we bezig waren!
Alleen mijn vriendinnen heb ik nog niets verteld, daar ga ik over een maand mee uit eten en die wil ik het dan vertellen.........als ik het volhou!

Lieve Pip, naar dat je je zo voelt, maar heel herkenbaar hoor! Lucht je hart af en te lekker als je zin hebt, enn als je geen zin hebt: ook goed!

Fijne dag allemaal, maak er iets moois van (jij ook happy!), en kom later nog wel effe buurten,
Dikke kus!

Engeltjuh: heb ik ook vaker gehoord van de extra vruchtbaarheid na een mk. Nou, ik ga volop klussen haha
Pipstip: snap heel goed dat je je klote voelt als anderen allemaal zwanger raken en jij niet.Maar eens zal t je lukken
Mamaroos: balen van je ong

Gister zat ik ook in de wachtkamer bij gyn met zwangere vrouwen (of niet...) En dan denk ik maar, zij hebben er misschien ook lang over moeten doen, of ook tig miskramen achter de rug. Er zat ook een meisje met een platte buik, en die heeft dan ook misschien net een mk gehad. Dus je weet t allemaal niet

Heb wel weer minder gevoel in onderbuik, wel nog beetje last in lies, maar wel minder. Goed teken dus!!

Voor mijn vriend mag t ook wel eens tijd worden om te klussen haha,hitsig ventje

Terug
Bovenaan