Klusbabes "5"

hoi meiden,

zo weer terug van doggy training, ging gelukkig een stuk beter als vorige week. heb een hoop bijgeleerd.
Ga nu maar me bedje opzoekn morgen gaat de wekker weer om 6.45 pffff .weet nu al dat ik me bedje niet uit kan komen.

slaap lekker meiden.

xxx Bambi

goeimorgen meiden

zo he het was zo te lezen wel erg rustig gisteravond hier,

ik heb knallende koppijn vannacht en nu dus ook nog steeds (lang leve de rd's haha)
ach we moeten er wat voor over hebben,
Vanmiddag ben ik er niet want ik moet extra werken want het is heel erg druk op het werk, vanavond ben ik nog wel eventjes

Happy: hoe is het gisteren gegaan, ik hoop dat jullie het evengoed weleen beetje gezellig hebben gehad, en oude herrinneringen opgehaald, dat doet je meestal ook wel goed, we horen het wel meid

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Zo, pfffff nieuwe dag ..... gelukkig !!!!! Bedankt voor al jullie lieve reakties gisteren. Was best een moeilijke dag. Natuurlijk eerst gewoon gewerkt en dat ging goed want dan heb je afleiding. Gisteren avond was ff emotioneel maar, naderhand onderelkaar nog zitten lachen. En lin, zoals jij net zei, herinneringen zitten ophalen. We hebben deze dag gelukkig gehad .......

Werd vandaag wakker gemaakt door een piepende hond, die moest naar buiten. Ben blij dat ze het aangeeft maar, jeetje zeg dat was rennen, eerst aankleden, toen als een speer naar buiten ..... whahaha wat zal ik er charmant hebben uitgezien zeg!!!!!

Fijne dag allemaal vandaag, jullie zijn echt schatten .......

dikke kus happy

hey happy

ik ben blij dat je de dag van gisteren evengoed redelijk bent doorgekomen en ook evengoed nog hebben gelachen, het blijft gewoon moeilijk hoe dan ook

Haha ik had je wel willen zien vanmorgen haha, en zometeen met een kindje is het ook hollen geblazen, haha nee hoor dat valt vind ik echt 100% mee hoor,

xx linda

Hey lin,

Nou dat had jij niet willen zien hoor........leek het spook van de opera wel. Moet eerst altijd ff opdrogen hoor whahahaha. Ga opschieten anders ben ik te laat. Tot vanavond, je bent een schat ........ toedeloe

liefs happy

hey happy

hahaha wel een leuk filmpje voor de leukste thuis dan hahah

werkse meid tot vanavond

xxx linda

Hoi meiden nr 5 alweer!!

Hoe is het met jullie? Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat ik een tijdje afwezig was op dit forum....Had even wat tijd voor mezelf nodig om mn gedachte ergens anders op te zetten. Maar dat is natuurlijk niet gelukt! We zijn onder tussen heerlijk op vakantie geweest. En lekker de tijd gehad om van elkaar te genieten. Helaas hadden ze ook op grancanaria geen vruchtbare grond want ik ben alweer ongi geworden en zit nu alweer in de 6e ronde. Ik ga deze maand beginnen met ovulatietesten. Ook weer erg spannend allemaal! Ik hoop dat jullie het me niet kwadelijk nemen dat ik opeens niets meer van me liet horen.

x suuz  

heej meiden..
Ik weet dus sinds eergister dat ik weer in verwachting ben
zou nu ongeveer 5 weken zijn!!!!
maar nu begint de angst een beetje toe te slaan doordat ik hiervoor een miskraam heb gehad....
ik heb ook helemaal  niet zoveel klachten namelijk
ben wel moe...wat vollere borsten...buike ietsie dikker..vaak plassen
Is et nodig dat ik me ongerust maak door dat ik zo weinig klachten heb???????
Liefs Miranda

Terug
Bovenaan