Klusbabes "5"

Gelukkig dat je de dag goed bent doorgekomen. Zijn toch altijd moeilijke dagen vind ik zelf.

Bieb veel plezier vanavond!

Net  drama in the house. Mijn twee hondjes (de een 2 jaar en de andere  3 maanden)  waren weer druk aan het spelen, rennen en duwen en keffen enzo. Duwt onze grote loebes de kleine mup iets te hard. Knalt ze vol tegen de bank en begint als een gek te schreeuwen. Nog gekeken of er iets geks te zien was maar niets. Is nu gelukkig alweer over. Ze spelen wel vaker zo ruw maar nu was ik toch een geschrokken. Het is een kleine harde en die piept normaal nooit als ze zich stoot. Ze zijn nu allebei stil, ik denk dat ze ook even flink geschrokken waren!

Bah ik heb vanavond personeelsuitstapje maar ik heb er helemaal geen zin in, uiteten bij de griek en daarna stappen in de stad. Vriendjelief staat erop dat ik ga en als het echt zo erg is dat ik dan maar moet bellen en dat hij me dan ophaalt.

Voel me niet helemaal lekker. En ik heb al 3 dagen van half 12  tot minimaal 11 uur geslapen...is toch ook niet meer normaal. Ik ben nu nog moe, heb hoofdpijn alweer een paar dagen en rugpijn is weer terug. Ik geloof dat mn baaldag zich vandaag nog doorzet...

groetjes van het zeikwijf...
X

@suuz: Leuk dat je er weer bent. Je had al zolang niets laten horen, dat ik dacht dat je bij een ander topic was. Daar zit ook een suuz.
@Happy: Dat is wel mooi om herinneringen op te halen. Alleen herinnert iedereen zich vaak net iets anders.
@Linda: Ik zie jou dat inderdaad zonder haast doen allemaal
@Renee: Het lijkt wel alsof je ziek bent meid. In ieder geval sterkte en wie weet valt het vandaag allemaal mee.
liefs,
        sterretje

@Engeltjuh: Je bent de vorige keer heel erg geschrokken, dat is logisch. En je bent bang dat het weer gebeurt. Denk er aan dat als het gebeurt er iets niet goed is met het vruchtje. Je kunt daar ook niets aan veranderen. Je kunt dus angstig de komende weken door of proberen te genieten (hoe moeilijk dat ook is) en later op een mooie periode terugkijken.
Ik heb trouwens op dit moment al sinds zaterdag geen klachten meer. Ik weet niet of het de buikgriep is of de hormonen. Dinsdag kwamen ze van moeders voor moeders langs en werd het hcg gemeten. Nou,  dat was duidelijk genoeg voor mij.
Liefs,
          sterretje

He engeltje. Niet te bezorgd hoor. Kan me voorstellen trouwens dat je bang bent dat er weer iets gebeurd, maar het klote is dat je daar zelf helemaal niets aan kan doen. Ik had ook niet superveel klachten, wel pijnlijke borsten, veel plassen, steken in lies, maar ik denk niet dat je daar aan kan meten of t wel of niet mis kan gaan. De ene vrouw heeft veel klachten en de ander niet.
Heel stom misschien, maar eigenlijk wist ik niet dat je een mk had gehad. hoe lang is dat dan geleden? niet lang toch, omdat je zei dat je gelijk weer zwanger bent. Heb je misschien verteld in klusbabes 1....???

Heb net gebeld voor bloedprikken, waarde was 8. Meer weet ik niet, had secretaresse aan de lijn. Heb nu eigenlijk geen last meer van lies en buik, dus denk nu echt dat t over is.
Heb gisteravond ook weer geklust voor t eerst na dit gedoe...dacht dat t misschien vervelend zou voelen of pijnlijk ofzo maar integendeel hahaha

weet niet of ik nog ef kom buurten, misschien later op avond
Heb trouwens toch geregeld dat vriend mij brengt, en dat ik mee terug rij. Misschien toch maar een paar wijntjes....(denk niet dat t klussen van gisteren al resultaten heeft geboekt hihi)

doeii

hoi meiden,

Weer ff vanaf me werk. Hier gaat het niet super, ja op me werk wel, maar me lijf doet zeer vreemd. heb al ruim 1.5 week raar gerommel in me buik. en heb heel de tijd een ongie worden gevoel. iemand bekend mee ???

engeltje meid, probeer er van te genieten. is miss wel lastig, maar het kan natuurlijk ook goed gaan deze keer. Ik hoop dat je echt kan onspannen en beust meemaakt dat je gewoon zwanger bent.
En als je je rot voelt kom lekker hier uitklagen hoor.

bieb, jo weer aan de klus . goed zo. en geniet vanaaf lekker van een wijntje hoor. en dat het snel weer raak mag zijn.

Oooh ik heb echt een raar gevoel in me, kan het niet goed omschrijven, maar verder niet echt klachten, dus geen iedee wat het is.
het voelt echt niet als een griepje ofzo. echt net ongie gevoel. niet heel de dag, maar steeds met vlagen een vreemd gevoel in me buik.
En beetje last van maagzuur. burp hihih.

nou ga weer ff werken.

xxx Bambi

zo, de zenuwen beginnen hier ook toe te slaan. Wat als ik nu morgen ongesteld wordt na die positieve test........kan dat? Ik heb het niet meer van de zenuwen, zit op mijnwerk maar zou het liefste naar huis gaan om even een potje te janken. Heb gisteren avond ook nog maar een test gedaan, is gewoon nog positief.............zucht.
Vanmorgen wel veel krampjes in onderbuik, dus ik dacht ja hoor, daar komen ze..........ik denk dat ik dit tot de bevalling ga houden, maar ben zo bang dat het mis gaat!
Zucht, ik moest het even kwijt.
Dank jullie!!

Hoi Rimke,
Ik geloof dat de hormonen beginnen te werken als je nu bijna kunt janken. De kleinste dingen kunnen een trigger zijn. (Dat had ik van de week ook eens) Die steken zijn echt normaal en de een heeft ze tot de 5e week en de ander tot de 8e.
Ik vond het zelf niet zo erg dat ik geen symptomen had. Maar sinds 2 dagen kan ik veel geuren niet verdragen en sinds vandaag ben ik af van mijn buikgriep, maar moe en misselijk tot en met
Mijn mannetje had zich gisteren gedoucht en ik vond het douchespul stinken. Tegen de tijd dat het eten klaar is heb ik al geen trek meer.
Het gras is altijd groener aan de andere kant

hey meiden

Engeltjuh: ik zou me niet ongerust maken als ik jouw was, ik snap je ongerustheid wel hoor na een miskraam, maar de een heeft meer klachten dan de ander, ik was gelijk zwanger met mijn nicht, en ik kotste me organen er ook uit en mijn nicht had nergens last van, dus het zegt helemaal niks,

Rimke: die krampjes kan ook komen dat je misschien je baarmoeder rustig aan voelt groeien ik had dat toen ik zwanger was nagevraagd, watn ik had daar af en toe pijn en toen zei de verloskundige dat,

Sterretje: is je buikgriep nog niet over?"??

Bambi: misschien zijn het voortekenen?? ik hoop het voor je meid
xxx linda

Terug
Bovenaan