hoi meiden,
Ja sterretje nu ga je het merken dat je zwanger bent, joh je weet waar het voor is he. Alle klachten neem je maar voor lief
Rimke ik snap je bezorgdheid wel, tja dat heb je met te vroeg testen he . hihihi . Het kan natuurlijk altijd dat je alsnog ongie word, maar die kans is maar heel klein. De meeste die testen voor hun NOD en die zijn zwanger, die blijven zwanger. Het is maar echt een ieniemienie kansje. Probeer er nu maar van te genieten. het is niet leuk als je heel je zwangerschap in de stress zit. hahaha. en ook geen erge verhalen lezen hier.
Ik doe dat soms te vaak en das niet goed voor je. Ten 1e denk ik dan dat ik nooit zwanger zal raken en ben ik het eenmaal dan raak ik het kwijt door een MK, want je leest dat heel veel dat hebben., maar we lezen hier dus alleen de slechte verhalen, er staat maar zelden een verhaal dat mega posie is en dat is het gewoon.
Gelukkig zijn wij meiden hier omelkaar te steunen en de leuke verhalen te vertellen, of om te melden dat er weer 1 zwanger is he. hihihih.
Meid ga er ernorm van genieten.
iemand al een idee van het zeurende gevoel in me buik. en een honger dat ik heb, alweer. vreet de hele dag. hahaha daar gaan me sonja bekker kilo's. Moet eigelijk weer oppassen er zitten er zo langzaam aan al weer 3 bij. grrrr.
aan de andere kant denk ik. boeit mij het. als ze het niet bevalt kijk je maar de andere kant op hahah.
Zo meiden ik ga lekker een frietje eten whahahaha.
xxx Bambi