Klusbabes "5"

oja sterretje,

toen ik zwanger was, kon ik ook heel veel luchtjes niet meer verdragen, vooral als ik moest koken dat werd echt een drama hahah want ik moest elke keer rennen naar de wc om te kotsen hahaha

xx linda

hey meiden

ik ga even een broodje snijden voor mijn lieve kaboutertje, ik ben er straks wel weer even, Enne ik heb vandaag de ovulatietesten binnen gekregen, dus dat zal mij benieuwen,

xx linda

hoi meiden,

Ja sterretje nu ga je het merken dat je zwanger bent, joh je weet waar het voor is he. Alle klachten neem  je maar voor lief

Rimke ik snap je bezorgdheid wel, tja dat heb je met te vroeg testen he . hihihi . Het kan natuurlijk altijd dat je alsnog ongie word, maar die kans is maar heel klein. De meeste die testen voor hun NOD en die zijn zwanger, die blijven zwanger. Het is maar echt een ieniemienie kansje. Probeer er nu maar van te genieten. het is niet leuk als je heel je zwangerschap in de stress zit. hahaha. en ook geen erge verhalen lezen hier.

Ik doe dat soms te vaak en das niet goed voor je. Ten 1e denk ik dan dat ik nooit zwanger zal raken en ben ik het eenmaal dan raak ik het kwijt door een MK, want je leest dat heel veel dat hebben., maar we lezen hier dus alleen de slechte verhalen, er staat maar zelden een verhaal dat mega posie is en dat is het gewoon.

Gelukkig zijn wij meiden hier omelkaar te steunen en de leuke verhalen te vertellen, of om te melden dat er weer 1 zwanger is he. hihihih.
Meid ga er ernorm van genieten.

iemand al een idee van het zeurende gevoel in me buik. en een honger dat ik heb, alweer. vreet de hele dag. hahaha daar gaan me sonja bekker kilo's. Moet eigelijk weer oppassen er zitten er zo langzaam aan al weer 3 bij. grrrr.
aan de andere kant denk ik. boeit mij het. als ze het niet bevalt kijk je maar de andere kant op hahah.

Zo meiden ik ga lekker een frietje eten whahahaha.

xxx Bambi

is wel een drama verhaal geworden zeg. bah ben ook helemaal emo.
kan wel janken. ventje moet snel thuis komen.   en  ik heb honger

Hoi Bambi,
Ik probeerde net te vertellen dat je krijgt waat je niet op zit te wachten. Ik weet waar ik het voor doe, maar toch ik had het helemaal niet erg gevonden als ik er geen last van had.
Wat betreft je symptomen: is het niet ietwat vroeg, je hebt geloof ik je ei net enkele dagen terug gehad of niet? Ik durf er trouwens ook niets over te zeggen, want die lichamen van ons hebben ons al vaker voor de gek gehouden. Ik zou zeggen hou het in de gaten en als de klachten blijven wordt het een heel spannende nod.
Bambi:je hebt trouwens helemaal gelijk over die positieve verhalen, maar dan moet je nu niet ook emotioneel worden. HELP dit topic wordt erg labiel. Ik kan de zakdoeken ook niet meer aanslepen

Hoi Linda,
Ik denk dat de buikgriep voorbij is. Ik kon vandaag voor het eerst weer gewoon naar het toilet. Ik had echter daarnet wel weer last van mijn darmen, maar het gaat de goede kant op.
Hoe lang heb je trouwens moeten spugen bij de zwangerschap van joey??
Ik zag trouwens gisteren op tv een reclame van de volkswagen. Staat er een jongetje in een rode po te plassen. Ik moest even aan je kabouter denken, hihi.
liefs,
          sterretje

Hallo allemaal,
Zijn er hier trouwens dames die sporten?
Ik weet dat er iemand op zwemmen zit (wie was dit ook al weer)
En iemand die op dansen zit (ik dacht linda)
Ik heb zelf allerlei sporten gedaan en stond op het punt om te gaan dansen, maar uiteindelijk besloten om dit niet te doen ivm evt. zwangerschapsklachten. Met het mooie weer ging ik wel ens fietsen, maar ook dat (mooie weer) is nu gedaan.
Dus officieel doe ik nu alleen, de bank warm houden

hoi meiden,

sterretje ik had me ei een week geleden als ik van me slijm en steekjes uit kan gaan..
Dus ff rectificeren. heb al vanaf me ei. een week dus klachten en de laatste dagen veel.

En wat me emo bui betreft, mensen me mannetje kwam thuis en ik leek wel een briesend paard. mopper de mopper dat ie laat was. en toen janken  janken niet normaal meer. wat doet hij   terug schreeuwen. Ik brullen en zeggen wacht maarmannetje jij krijgt het nog heel zwaar als ik eenmaal zwanger ben. dan zul je toch moeten leren slikken als ik een keer tekeer gaat. ( die van mij moet   altijd terug brommen) Toen kwam ie me troosten. ik nog harder huilen. zegt ie waarom is dit nu. ik zeg weet ik veel.
Ik heb werkelijk geen idee waar dat vandaan kwam. vaag he.

Gelukkig is het nu over. moet ook zometeen weg. we hebben meidenaaf en we gaan dus vrijgezellefeest bespreken.

Ik heb de volgende plannentjes, nou kijken of de andere het wat vinden.

optie 1)

3 uur boodreis met de pannenkoekenboot. Leuk mag ze in de ballenbak.
En daarna los in die skihut (vind ze leuk, weet ik zeker, gaat  ze weleens  naartoe)

optie 2)

een erotische homeparty, demo met erotische artikelen , zon dame komt dan bij je thuis. En dan kopen we een kado voor haar. hihih

daarna los in de skihut, of karaoke bar. 1 van de 2

alleen is ze lichtelijk preuts, dus weet niet of   ze die party wel leuk vind.
Maar een andere gezamelijk vriendin heeft dit al eerder gedaan en die zou miss, zoiets regelen (al 1.5 jaar terug.) maar als zij er niet mee komt doen we het toch zelf hihihi.

oke weer een te lang bericht.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan