Klusbabes "5"

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 20:20:38'));

hoi bieb,

He ik snap je wel hoor dat bedoelt met er teveel mee bezig zijn, maar dat ben ik ook alleen maar hier op het forum he. en kijk als je normaal geen klachten heb (althans laatste maand voor nod niks.) en nu al vanaf je ei, dan snap je toch wel dat je je afvraagt of het raak kan zijn deze maand. En ik weet wel zeker dat ik enomr teleurgesteld zal zijn, dat ben ik namelijk elke maand. Als je iets graag wil dan duurt elke maand te lang.
Ik denk heus wel na dat het ook wel eens niet zo kan zijn, maar ik zal even wel teleurgeteld zijn, want ik wil het NU. en ik word er soms al moedeloos van.

Heb echt medelijden met mensen die al een jaar of langer pogen zwanger te zijn, is zat dan allang in een diepe depressie bij wijze.
Snap dat je het goed bedoelde, alleen heb ik er weinig aan, we zijn er allemaal te veel mee bezig, anders zaten we niet hier op het forum.
sorry moes het ff kwijt. grrr hormonen .

xxx Bambi

Sorry  meis bedoelde t niet negatief hoor. En tuurlijk moet je hier je ei (niet die..) spuien, doe ik toch ook. En als ik je klachten lees zou t heel goed kunnen dat je zwanger bent...alleen zo jammer als t niet zo is.Maar ik dacht al dat ik s eerder had gelezen dat  je   veel klachten had en uiteindelijk niet zwanger was, dus daarom schreef ik dat ook.
 Je hebt groot gelijk hoor dat t forum hier voor is.   Ik ben nu ook erg in onzekerheid wanneer ik weer ong wordt of m'n eisprong krijg, je weet helemaal niet waar je aan toe bent.

Hoi meiden,

Heb alles van het weekend hier even doorgelezen maar, weet het echt allemaal niet meer hoor meiden. Sory, sorry, sorry   .........
Zag wel dat pip ongie is geworden ..... gelukkig maar he, dan weet je tenminste iets. Bambi, weer een beetje opgeknapt meid?   Ga jullie gewoon weer iedere dag volgen want dit is niet bij te houden zo whahaha Nou de feesten hier zitten er weer op !!!! Heb over die 3 dagen maar 2 baileys op, dus valt allemaal nog wel mee he, hoef ik  niet naar de AA whahaha. Zit nou lekker rustig op de bank, heerlijk hoor. Woensdag pas weer werken, ook heerlijk hihi. Ga ff gooische vrouwen kijken en straks ook nog de pfaff s. Tot straks .......

kus happy

Hey meiden,
Hier gaat het al een stuk beter. Als ik vanavond nog een beetje goed slaap is het morgen weer helemaal goed denk ik.
Bambi, hoop echt dat je kwaaltjes naar een zwangerschap wijzen. Willen we allemaal, ook voor een ander. Maar zoals Bieb al zei zou het heel erg vervelend zijn als het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Maar goed, je kan moeilijk je gevoelens weg stoppen. Ik heb ook al dat probleem. Als ik me al misselijk voel denk ik, zou het misschien zo zijn. Erg veel sterkte met de tijd af te wachten. Volgende week weten we meer (hopelijk).
Ik ga zo lekker mijn bedje in, lekker nog even tv kijken en redelijk vroeg slapen dat ik er morgen weer tegen aan kan. Fijne avond nog en tot morgenavond.
Liefs, Linda

Hey linda,

Gelukkig dat je weer een beetje opgeknapt bent meid. Slaap lekker voor straks en tot morgen in klusbabes 6 .......

liefs happy

hoi meiden,

sorry bieb me bui is al weer gezakt hoor . ik weet ook wel dat jullie het goed bedoelen hoor, maar word er soms gewoon ff radelloos van, moet trouwens afkloppen want heb al heel de avond geen buikklachten. mag ook wel na ruim een week last te hebben gehad, maar goed als dat betekend dat alle klachten verdwijnen als sneeuw voor de zon, das een slecht teken . ach ik kan toch niks anders doen als wachten he, net als de meeste hier.

en bieb het klopt wel dat ik de 1e maand erg vage klachten had, van buikpijn tot sterk reukvermogen en geen koffie lusten ( me bakkie van vanavond ging er nog best in) maar dat bleek dus me ontpil ronde te zijn. 2e ronde helemaal geen last van niks en nu dit, tja dan gaat een mens toch hopen.

happy ook weer gespot, gelukkig zonder alchohol vergiftiging hihihi . ook zonder kan je veel plezier beleven he.

linda fijn dat het al iets beter gaat met je, hopen dat het morgen ook nog zo is he.

xxx Bambi

Hey bambi,

Ben blij dat je weer wat opgeknapt ben !!!!! Het wachten is vervelend he meid...... Ik heb mezelf voorgenomen om mn hoofd niet meer op hol te laten brengen na die ronde dat ik al die klachten had ! Was er toen heilig van overtuigd dat ik zwanger was ..... en toen toch ongie. Die domper wil ik echt niet iedere maand hebben. Ik had toen echt alle klachten maar blijkbaar zegt dat dus niks!!!! Stom lichaam ......
De vorige ronde heb ik me dus bewust niet zo bezig met al die klachten. Ik had soms wel eens iets en dan dacht ik echt wel  ; zou het misschien? maar gelukkig kwam dan weer het besef van de vorige ronde naar boven en wist ik dat al die klachten niets hoeven te betekenen. Hoop voor je dat je het wachten tot aan je nod vol kan houden meisje .... snap hoe je je voelt .......... Lieve bambi, ook voor ons komt eens de tijd hoor. Zal heeeeel hard voor je gaan duimen dat het raak is en lucht hier maar lekker je hart!!!!

kus happy

Terug
Bovenaan