Klusbabes "5"

Had ik net een hele reactie getikt is ie plots weg.
In het kort: beterschap voor de zieken
                                veel plezier voor degenen die leuke plannen hadden
                                veel  voor degenen die het kunnen gebruiken.
liefs,
        sterretje

hoi meiden,

ooohhh heb net een leuke film gezien joh, had me ventje voor me gedownload, dacht uit zichzelf dat is wel een leuke film voor me vrouwtje. Knocked Up. Echt heb helemaal zitten genieten. miss. hebben jullie er al van gehoord, hij is net 27 sept in de bios.
hier een korte beschrijving.

Het rooskleurige leventje van de ambitieuze journaliste Allison Scott (Katherine Heigl) eindigt snel nadat ze met nietsnut Ben Stone (Seth Rogen) in zeer dronken toestand in bed is beland. Dit dronken avontuurtje mondt namelijk uit in een ongewenste zwangerschap. Staande voor de keuze om de rest van haar leven alleen te doorkruisen of de vader van het kind beter te leren kennen, kiest ze voor het laatste. Het nieuws van haar zwangerschap komt voor Ben als donderslag bij heldere hemel. Maakt hij zich snel uit de voeten, of blijft hij in de buurt om het kind te helpen opvoeden?

Echt het is zo leuk, met alle emoties die een zwangerschap mee brengt tot aan de bevalling toe. heel leuk, jullie moeten hem allemaal gaan zien. hihihi

ga nu lekker soepje maken.
heb trouwens hoofdpijn en de hele middag zure oprispingen. das wat minder dan.

tot straks xxx Bambi

hey bambi

klink leuk die film, ik hoop meid dat je je snel wat beter gaat voelen, of dat je snel duidelijkheid krijgt

xxx linda

hoi linda,

Weet je ik ben gewoon veel te ongeduldig. (met mij wel meer dames denk ik)
Maar wat ik niet snap ik dat als ik zoveel dingen voel van binnen en het is straks niks en ik word gewoon ongie, nou dan weet ik het gewoon niet meer, dan kan je dus nergens meer van opaan. want dan zijn de klachten van je ongie en zwanger zijn niet te onderscheiden. en daar baal ik van, dat er gewoon niet ff duidelijk een teken op je buik ofzo verschijnt ' joehoe ik zit er hoor ' of met grote letters zwanger op je voorhoofd ofzo.
hihihih
maar nee iemand heeft verzonnen dat er allemaal vage klachten vooraf gaan die ook kunnen duiden op een aankomende ongie of nog ontpillen ofzo.
grrrrrr.  ik vind dat wachten gewoon frustie hihihi.

xxx Bambi

hoi meiden,,

zijn jullie allemaal ziekjes,,
sommige voor het goede doel en voor sommige is het dus nog onzeker..waarom??

Ik moet even iets vlug vertellen,,
vandaag over een week heb ik mijn nod en als ik een innesteling zou hebben gehad dan zou die rond afgelopen vrijdag moeten zijn geweest..
maar nu hebben we gisteren sex gehad en toen we klaar waren liep het sperma eruit met wat oud/rozig bloed.. zou dit van een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest, of niet?? wat denken jullie...

nu komt er dus niets meer.. wordt er helemaal gek van.

hoop dat iemand van jullie hier of ooit over gehoord heeft, of ervaring mee heeft..

XXXXXXXXXXXXXXX kleintje

he kleintje,

ik had dat toevallig een paar maanden terug. ik was dan wel net 2 weken bezig. maar na de sex had ik dat dus ook. alleen was het bij mij roze. en later bleek het me ongie te zijn die al na twee weken op gang kwam.

Bij jou is het miss. een ander verhaal. na je ei is je baarmoeder ook gevoeliger en kan het zijn dat je miss een heel klein wondje van binnen heb gehad. Tja oud bruin bloed,  kan ook    een innesteling zijn.

Het word denk ik toch afwachten tot je nod.
succes ermee he.

xxx Bambi

Kleintje, Ik had je topic gelegzen en ik heb werkelijk geeeeeen idee. Heb je al gegoogeld?

hihi, Bambi, ga jij nu Kleintje adviseren rustig af wachten terwijl je net vandaag, een week voor je NOD, een test hebt gedaan hihi....
Klinkt trouwens als een leuke film...zien zien zien!! Wanneer organiseer je een filmavondje voor ons met deze film? Ik neem de popcorn wel mee!!!

X

hoi pip.

ja erg he, ik mien ongeduld hahaha. maar hoop wel dat ze er wat aan heeft.

Ik denk niet dat ik jullie allemaal kwijt kan in me flatje hihih.dat word proppen om film te kijken. en vanaf me balkon of in de keuken zie je zo weinig.

xx Bambi

Terug
Bovenaan