Klusbabes "5"

ha bambi

lijkt me ook een leuke film ik heb meteen m'n broer gesmst of hij hem ook wil down loaden en op een dvd wil zetten

greetz m

he bambi,

lijkt mij ook een leuke film! zeg maar wanneer we welkom zijn!
spannend hoor voor je en heel vervelend he dat wachten! duim voor je hoor!
Pip, wat goed dat je ongie bent geworden! kun je tenminste weer verder!

Liefs Jacqy

he meiden,,

bedankt alvast..

heb sinds vanmiddag wel inene ongi krampen, nog geen bloedverlies, maar nu denk ik toch bijna dat mijn ongi gewoon weer een week te vroeg komt,,
ik word er gek van kan er dadelijk geen pijl meer op trekken.. maar ja we wachten maar af..

hoe voel jij je op het moment bambi..nog ziekjes??

XXXXXXXXXXXX

hoi kleintje,

Nee voel me niet echt ziek nu, maar ik heb dat ook meer s'morgens hoor. heb wel heel de dag af en toe ongie krampen, maar dat heb ik ook al heel de week, dus das ook niet nieuw. ik moet gewoon nog wachten tot zaterdag. pfff duurt lang he.

ga met me mannetje met de doggy wandelen.

tot straks.

xxx Bambi

hallo iedereen

allemaal heel veel beterschap voor de gene die ziekjes zijn

zelf heb ik te horen gekregen een blaas ontsteking te hebben en net nu ik bijna helemaal genezen ben van een nier bekken ontsteking

lief hoor man lief heeft lekker gekookt en zorgt goed voor me broer lief komt zo langs omdat er wat met de comp is en ik dus eigenlijk niks anders kan doen dan op de comp rond hangen trouwens wel leerzaam allemaal google en dit

blij dat ik hier ook af en toe m'n verhaal kwijt kan

zijn er trouwens nog meer zieke thuis blijvers?

grt marianne.

p.s. succes allemaal he.x

He Bambi, ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar misschien heb je wel de klachten omdat je er te veel mee bezig bent. Niet negatief bedoeld hoor, maar je weet wel wat ik bedoel. Stel dat je neg. test of je wordt ong dan is het gewoon helemaal een grote domper...

Ik ga zo s even kijken op matcare

Straks ga ik expeditie Robinson kijken. Vriend van nichtje doet mee, ben benieuwd. Is wel leuk als er een bekend iemand in zit

Ik heb trouwens nog steeds pijnlijke borsten sinds de zwangerschap en mk. Wordt er gek van. Als me vriend er al naar kijkt dan wordt ik al gek. Ik hou trouwens helemaal niet van gefriemel aan mijn borsten, dus goeie smoes haha. Meestal ook pijnlijke borsten als ik ong moet worden, dus misschien gaat het pas over als ik weer ong wordt

Ga nu even naar matcare

hoi bieb,

He ik snap je wel hoor dat bedoelt met er teveel mee bezig zijn, maar dat ben ik ook alleen maar hier op het forum he. en kijk als je normaal geen klachten heb (althans laatste maand voor nod niks.) en nu al vanaf je ei, dan snap je toch wel dat je je afvraagt of het raak kan zijn deze maand. En ik weet wel zeker dat ik enomr teleurgesteld zal zijn, dat ben ik namelijk elke maand. Als je iets graag wil dan duurt elke maand te lang.
Ik denk heus wel na dat het ook wel eens niet zo kan zijn, maar ik zal even wel teleurgeteld zijn, want ik wil het NU. en ik word er soms al moedeloos van.

Heb echt medelijden met mensen die al een jaar of langer pogen zwanger te zijn, is zat dan allang in een diepe depressie bij wijze.
Snap dat je het goed bedoelde, alleen heb ik er weinig aan, we zijn er allemaal te veel mee bezig, anders zaten we niet hier op het forum.
sorry moes het ff kwijt. grrr hormonen .

xxx Bambi

Heb net zo een set ovulatietesten besteld met 2 zw.testen. Heb ik dat ook in huis. Hopen maar dat ik deze snel mag gebruiken

Terug
Bovenaan