Heej Meiden,
Ik heb even een tijdje niets laten horen, maar ik lees en vooral LEEF wel met jullie mee hoor! Er is echt van alles gebeurt in de laatste week! Mamajm wat ontzettend erg voor jullie zeg! Ik heb er van moeten huilen. Door dit soort dingen heb ik de eerste weken ook ontzettend in onzekerheid geleefd en je ziet het, het gebeurt soms echt dat het misgaat. Ik gun je van harte dat het toch allemaal snel weer goed komt en dat je even tot rust kunt komen. Ook wens ik je een fijne verjaardag toe! Kan me heel goed voorstellen dat je vanmorgen even in tranen uit barstte, laat het maar lekker gaan allemaal! We denken aan je!
En Gerdien jij en je mannetje uiteraard van harte gefeliciteerd! Leuk zeg! Heerlijk he zo'n zwangerschapstest! Wij hebben er ook een foto van gemaakt, maar hem daarna wel weg gegooid, want ja wat moet je er anders mee. De streep is duidelijk zchtbaar hoor, dus 100% zwanger!
Voor de andere meiden die net weer van het wachtbankje zijn afgevallen, echt balen. We blijven duimen dat jullie ook snel zwanger mogen zijn! Ik kan me ook best voorstellen dat sommige meiden even wat meer afstand willen nemen van het forum.
Voor degene op de overtijdbank of het wachtbankje heel veel geluk met testen! Hopelijk zijn jullie zwanger!
Ik zal de komende tijd ook niet meer zoveel reageren, maar lees wel mee hoor. Ik wil niet meer te veel achter de computer, zit te lang achter dat ding op een dag.
Met mij gaat het overigens wel goed hoor. Heb alleen al de hele week erge last van hoofdpijn. Ik drink echt veel, maar ben vanaf deze week voor het eerst aan de paracetamol geslagen. Liever wil ik geen medicijnen innemen, maar het is de laatste dagen zo zwaar dat ik wel moet. En dan is de paracetamol het beste wat je nu kunt nemen. Verder nog geen buikje te zien hoor, vanmorgen op een verjaardag weer wat mensen verrast dat we zwanger zijn, dat gaat al de hele week zo. Iedereen is erg blij en vooral super verbaasd. Vooral omdat er totaal nog niet te zien is dat ik zwanger ben. Ben vandaag volgens de echo al 13 weken! Officieel moet de nieuwe datum 27 nov nog vastgesteld worden door de vk. maar omdat het precies een week verschil is met mijn eerdere datum (3 dec) denk ik wel dat ze die gaan aanhouden. Ik hoop het wel in ieder geval.
Nou iedereen nog een fijne dag en als ik een tijdje niets laat horen, wil dat niet zeggen dat ik met jullie meelees en meeleef!
Groetjes,
Bolle