Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo,

Ben intussen weer een beetje met beide benen op de grond.

Het is zo gek.. dan ben je zwanger... en verder niets, hahaha!

Ik heb de huisarts gebeld voor een afspraak, maar ik hoefde niet eens langs te komen. Al een verloskundige gebeld, maar die had antwoordapparaat en heeft pas morgen telefonisch spreekuur.

Esseltje, ik temperatuur niet. Wel gek dat je temp zo hoog blijft!

Ja sorry, maar ben zo blij!

Dit is hem dan, ik kijk er wel 100 keer per dag na.

Deze van Kruidvat was echt veel duidelijker dan de Clear Blue!

@ Poeh: meid hoop dat je je snel wat beterder voelt, ook al ben je blijde verwachting, je wilt je toch wel een beetje lekker voelen... Beterschap meis... Mss dat de vk je strakkies wat meer kan helpen tegen de kwaaltjes...

@ Gerdien: ja is idd raar, ook mijn afscheiding is nog totaal niet roze, een beetje cremezig, en daar schrok ik gisteren zo van... Snap ook niet waarom mijn temp zo hoog blijft... Ik wacht het maar ns af tot zondag, maar goed iedere dag geen bloed is er eentje... Maar toch denk ik dat het niet raak is hoor. Mocht het de volgende ronde wel raak zijn dan is mijn NOD (volgens de berekeningen) op mijn verjaardag (op mijn 30e verjaardag) dus ik hoop dat het dan raak is, want een mooier kado kan ik mij niet wensen. Mijn mannetje wil mij dat kado ook ontzettend graag geven, dus ik hoop het zo....!!!

Nou Kipkes ga weer verder hier in huis.... blegh... beneden is zo goed als klaar, alleen boven nog poetsen...

Knuffss... Esseltje

Oh meid, wat een super test uitslag.... BETER KAN NIET!!!!!!!!

Ik hoop dat ik ook snel die 2de streep krijg.... Beter gezegd, ik hoop dat we die allemaal snel mogen krijgen....

JE BENT ECHT ECHT ZWANGER

********************** GLITTERS ***************************

STROOIEN MEIS*******************************************

Gerdien,

Wel ff een vraagje: heb je kwaaltjes, voel je iets????

xxx Esseltje

Ha dames,

Wil toch wat meer afstand nemen, door niet meer elke dag te typen, maar dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan!

Lieve lieve lieve  Gerdien VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat super meid, het is jullie echt gegund!!! Ik kan me voorstellen dat je er elke keer weer naar kijkt! En het is dan geen superduidelijke streep, we kunnen hem allemaal heel goed zien hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Super super super!

Esseltje, voor jou blijft het ook wel een beetje spannend he! Ik duim ook heel erg voor jou dat het toch weg blijft en dat je lekker zwanger bent!

Mickje, wat jammer zeg, dat het ook bij jou niet gelukt is...we gaan samen de 4e ronde en zitten weer vlakbij elkaar...duim duim duim, dat we dan lekker samen zwanger mogen zijn de volgende ronde! En natuurlijk iedereen hier!

mamaJM...een heftig verhaal zeg...ik hoop dat je je wat beter voelt en heeeeeel goed naar je lichaam blijven luisteren he!!! Je weet zelf hetbeste hoe je je voelt! Zet hem op!!

Naath, ook voor jou kan het aftellen beginnen, spannend, spannend, spannend!!!

Mamoetje, je houdt het ook wel spannend hier! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met testen...hou ons op de hoogte!

Dames, ik ga weer aan het werk, een fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Oh, POEH, sorry...wat naar dat je je zo slecht voelt...je moet wel een beetje kunnen genieten van de zwangerschap! Hoop dat het snel weer beter wordt! BETERSCHAP!

Liefs Joepie

Hey meiden was is hier weer gezellig gekletst. Ik dacht ff dat Esseltje toch stiekum getest had en ook zwanger was, hihih. Maar helaas moeten we nog wachten tot zondag, hihi. Wat ik dat Clev.... slijm (ik weet niet meer hoe ik het moe schrijven)

Gerdien echt super mooi testje heb je! Echt duidelijk te zien hoor! Geniet er lekker van meis. Ga maar lekker op die roze wolk zweven.

Ik heb vanmorgen intake gehad bij fysiotherapie van revalidatieteam. Ik hoopte op behandeling, maar helaas. Nog ff wachten. Hopelijk volgende week starten ipv eerst op patientenbespreking te wachten. We zullen zien. Straks nog naar fysio hier in het dorp, want blijf pijn in mijn heup houden en mijn linker been voelt vreemd. Dus maar ff na laten kijken. Daarna ffies werken. En dan bijkomen, pff wat ben ik moe vandaag zeg.

Poeh wat vervelend dat je je ff niet zo happy voelt ondanks je zwangerschap. Het word tijd dat je naar VK kunt en dat je het kan gaan vertellen, dat lucht je vast op. Wie weet het tot nu toe allemaal? Behalve je vriend en wij?  Beterschap meis!

Mickje zet je ongi door of is het weer gestopt? Ben benieuwd.

MamaJm zit lekker te genieten van haar verjaardag denk ik.

Ik ga zo ff met mijn vriend zijn auto weer ophalen van de garage, die is eindelijk klaar. Waar 350 weg! Grrr rotgeld. Dit gedoe wil ik echt niet als er in de toekomst een kleine is hoor.

Ik wens jullie allemaal fijne middag en tot later! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan