Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

HAPPY BIRHTDAY TO YOU, IN DE WEI STAAT EEN KOE,
EN DIE KOE ZINGT; HAPPY BIRHTDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!!

Gefeliciteerd Mamajm, met je verjaardag... Meid ik wens je een hele fijne dag, en hoop dat je vandaag even wat ellende mag vergeten. Geniet der maar lekker van, veel liefs van mij...

Deze is voor jou Gerdien, dat die ooievaar je een mooi en gezond kindje mag komen brengen.... GEFELICITEERD MEIS.....

Hierzo alles rustig, nog steeds verhoging. Gisteravond 38,1 en vanmorgen 37,7 ?????????????????? Raar hoor, ik moet ook zeggen dat mijn afscheiding dik is en een heel klein beetje een kleurtje heeft, maar meer gebroken wit zeg maar????? Dus dit is wel anders dan de vorige rondes, toen was het echt zalmroze de afscheiding en ook best wel veel, en nu bijna niks????? Snap der echt helemaal niks meer van!!!! Nog steeds niet ongi....????   Whaaa..... help!!! Maar geef mezelf niet teveel hoop hoor, wat was gisteren toch best verdrietig!!!

Liefs Esseltje

Knuffs Esseltje

Even snel vanaf me werk.. als ik op dg 6 mijn eisprong gehad zou hebben is dag 20 mijn NOD.. zit te twijfelen om te testen of niet.. zeker omdat ik nu geen cervixslijm heb enzo..

Wat vinden jullie?

xxx Mamoetje

Berichtje was voor natalie bedoel.. MamaJM gefeliciteerd en Gerdien jij ook natuurlijk.. geniet er lekker van!

xxx Mamoetje

Net de ass. van de ha gebeld voor een afspraak.

Volgende week vrijdag om 15 uur, voor een doorverwijzing naar de gyn. of heel heel misschien omdat ik zwanger ben, maar ik denk het niet hoor, maar toch gewoon ff afwachten tot zondag, als ik dan nog niet ongi ben dan doen we toch maar ff een test.

@ Mamoetje: weet je zeker dat je toen je ei hebt gehad??? Zo ja, dan zou je idd de 20 ongi moeten worden... Ik zou gewoon een test doen, maar je zou ook nog ff kunnen wachten tot van het weekend... Ik wacht ook tot zondag met testen, juist omdat ik bijna geen cervixslijm heb en omdat dit creme kleurig is en niet wittig. Maar als je wilt testen meis, gewoon doen hoor.... Dan weet je het mss wel zeker!!! Succes meid, en laat ons wel wat weten he!!

Knuffss Esseltje

ZO goed als zeker ja.. Gelukkkig op dag 5 en   toen ik het had gevoeld ook op dag 6 geklust.. dus de kans  is er dan zeker  wel aanwezig..  ik ga vrijdag testen..  de enige mogelijk kan zijn dat ik weer zo'n hele lange cyclus krijg.. maar daar ga ik niet van uit..

Ga gewoon vrijdag testen.. en dan zien we wel weer verder..

xxxx Mamoetje

Nou Mamoetje, spannend hoor...!!! T is je van harte gegund meid... Ik ga extra hard voor je duimen, en dat je Gerdien snel mag volgen.... Heb   je ook verhoging??? Mijn temp is 37,7 en gisteravond voor ik ging slapen zelfs 38,1???? Dit is al zo sinds mijn ei...

Knuffss Esseltje

Hee esseltje,

ik temp  niet..   maar heb wel nu al allerlei klachtjes.. maar daar g aik niet meer op af.. de enige klacht waarmee bij mij alarmbellen gaan rinkelenen is neit ongie worden.. en zelfs dat doet me lichaam ineens heel raar.. dus ik ga vrijdag testen de 23ste.. en anders pas weer de 3e.. gelukkig laat me ventje me lekker me gang gaan wat dit betreft.. tegenwoordig is ie wel een stuk meer nieuwsgierig naar bepaalde dingen. hihi.. jullie horen het vrijdag!

xxx Mamoetje
ga ff verder werken!!:)

Goedemorgen allemaal!!!!

GERDIEN &  VRIEND  HARTELIJK GEFELICITEERD!! Wat een fijn nieuws zeg, meid geniet er maar van. Ben benieuwd wanneer je naar de HA kan, toen ik die belde zei die, normaal hoef je pas met 10weken te komen dus heb ik een afspraak gemaakt voor 10juni, maar naar de VK kan ik gelukkig al eerder heen.

MAMAJM, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mamoetje, spannend zal voor je duimen!!

Mickje, jammer dat de RD zijn gekomen, maar je hebt nu tenminste wel een normale cyclus he.

Nou met mij gaat t niet zo geweldig (ik ben natuurlijk wel hartstikke blij dat ik zwanger ben), maar ik voel me al een paar dagen echt ellendig. En omdat ik op het werk nog niets verteld heb, probeer ik maar net te doen alsof er niks aan de hand is. Niet echt fijn dus. Ik heb ook al heel erge rugpijn, ik heb zowiezo al  een slechte rug van mezelf.

Kan ook niet wachten om het aan iedereen te vertellen, nog 13 dagen en dan naar de VK en als alles goed is gaan we het dan vertellen!!!

Ik ga weer aan het werk.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan