kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Goede morguh.... Lieve Kipkes,

Helaas vanmorgen getest, en wederom  negatief!!!! Lekker balen. Ik ben weer gaan tellen en nu is vandaag mijn NOD dag... Maar nog steeds niks te bekennen van de rode duiveltjes... Normaal begin ik een dag of 5/6 al met wat roze afscheiding... maar het is in verste verte niet roze...

Ik snap der niks meer van... Ik ben maar ns gaan lezen op het zwanger forum.. maar nu blijkt dat er veel meiden laat positief testen... omdat ze hun hcg gehalte nog laag is....

Ik ga proberen pas weer om woensdag te testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden....   whaa echt vreselijk is dit...!!!

Bedankt kipkes voor jullie lieve woordjes, en dat jullie met mijn mee stressen. hihi...

Knuffssss Esseltje

Goedemorgen,

Esseltje: Ach meid, wat ontzettend jammer zeg! Zo lastig he, die onzekerheid! Ik hoop voor je dat de ongi nog wegblijft en dat je over een aantal dagen een positieve uitslag hebt! Sterkte met wachten de komende dagen!        

Liefs Mosa

Goedemiddagggg, ahhh Esseltje wat jammer meis
Had hier graag wat glitters gezien! Wel fijn dat de rd-tjes er niet zijn natuurlijk
Maar die onzekerheid lijkt me ook moeilijk. Wie weet meis is het woensdag alsnog positief.
Ik duim in elk geval voor je dat de rd-tjes weg blijven en je over paar dagen positief mag testen.

Dikke knufff Nahtalie

Nu ff een update hoe het hier gaat. Gisteren zou ik mijn ei moetn hebben, maar mijn ei is ver te zoeken hoor!  Geloof dat ie verstoppertje speeld
Ook heb ik geen slijm ofzo, of buikkrampjes. Dus denk dat ik nog paar dagen moeten wachten.
Ik voel me dan wel anders dan anders, maar niet echt kwaaltjes als voorheen.
Het gekke is dat ik er eigenlijk heel rustig onder ben, wel fijn gevoel hoor
Maar mijn nod is ook nog niet in zicht hè. Ik heb gisteren met mosa zitten te rekenen op het New Mommies forum dat mijn nod 25 juli is ipv 26 juli. Omdat ik ongi werd op vrijdag en 29 dagen precies uitkomt op een maand dus weer een vrijdag. Dat is dus 25 juli.

Hoe is het met de rest van de kippies?
Esseltje kom je ook gezellig kletsen bij New Mommies?

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde - 1e kindje                                14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    

Esseltje, want ontzettend jammer, zeg! Ik had het je zo gegund! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, want dit is natuurlijk ook niks...
En ik hoop zooooo voor je dat het een positieve test wordt! Soms word je er echt moedeloos van he, dan kun je dat streepje er wel op kijken he...en daar had ik het op het andere forum ook over, dan kun je echt niet geloven dat je ooit nog een keer een positieve test in handen krijgt! Niet dat ik het nu al niet meer zie zitten hoor, ik weet dat we nog maar net beginnen, maar zo'n gevoel heb je dan!

Ik hoop dat we over een half jaartje allemaal aan het kwebbelen zijn over onze babytjes in onze buik!!!

Liefs Joepie!!!

Hoop ik ook. Elmoo hoelang ben jij nu eigenlijk zwanger meis?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan