kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen....

Even ons weer omhoog halen hoor, en de link naar de msnpagina even weer opgehaald... Ik kan alleen inloggen via deze link vandaar, dus wel zo makkelijk om hem weer op pagina 1 te zetten...

Regent het bij jullie ook zo? Hier net echt onwijs hard, zat net in de auto met mn ruitewissers op standje hyperactief en dan nog kon je geen 120 rijden...

Hoop dat het straks wel opknapt, zijn gelukkig wel de voorspellingen. We hebben straks een straatfeest, gezellig met een barbecue erbij en een leger tent en allemaal leuke dingen voor de kleine kinderen zoals een springkussen, chocoladefontein, suikerspin machine en pony rijden...
Wij gaan straks met van die latten waar je met 6 personen op kan gaan staan "skieen", heel erg leuk..!!! Maar nu nog even werken tot 12 uur... ;)

Groetjes Elmoo

Oh ja moet ik natuurlijk wel de link erbij zetten...

http://groups.msn.com/NewMommies

Goedemorgen allemaal!

Elmoo, hier heeft het vanochtend wel heel hard geregend maar nu is het gelukkig droog, af en toe probeert de zon er zelfs door te komen . De zomer moet nog toch echt eens gaan beginnen hoor! Voor al die mensen die nu al vakantie hebben en vooral de mensen die nu aan het kamperen zijn in Nederland is het toch wel erg sneu.

Hopelijk voor jou knapt het straks bij jullie ook op, voordat de hele bbq in het water valt. In ieder geval veel plezier!

Liefs Mosa

Hey Meiden ik was er ook ff gezellig weer. Hier is het ook wisselvallig hoor.
Nu schijnt de zon weer lekker en dan komt het ineens met bakken uit de hemel vallen.
Ik ben net naar de kapper geweest. Gelukkig kon mijn paps me brengen, anders was ik zeik nat geworden.

Nu lekker rustig aan doen. Ohh bedenk me net dat ik nog ff naar de winkel moet, maar dat kan zo ook wel ffies, hihih

Wou jullie ff heel fijn weekend komen wensen.

Voor de meiden die zich aan willen melden bij new mommies, graag uitgebreide aanmeldingsmail sturen. We hebben namelijk een ''mol'' in ons midden die onze gesprekken door zit te sluizen. Daardoor is ons vertrouwen heel erg beschadigd.
Maar de meeste trouwe kluskippies kletsen gelukkig al mee. Erg leuk meiden!

Kom jullie allemaal heel fijn weekend wensen.
Elmoo hoop dat het beetje droog blijft met jullie feestje!
Klinkt erg gezellig hoor, tot snel meiden!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde - 1e kindje                                14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    

He Lieve Kipkes,

Pfff... spannend hoor...!!! Nog steeds geen rd te bekennen, totaal niet!!!! Vandaag toch maar een zwangerschapstest gehaald, en morgenvroeg gaan we deze gebruiken...!! SPANNEND!!! Ben best zenuwachtig!!!

Ik vanmiddag naar de kruitvat bij ons in het dorp... ja hoor, bekenden!!! Meteen weer rechtsomkeerd gemaakt!!! haha.... Op naar een een ander dorp....

Meiden ik wens jullie een super fijne avond... en tot morgen... duim duim duim duim...

Liefs en knuffs voor jullie allemaal.....

Esseltje

Ohhhh meis wat onzettend spannend, krijg er kriebels van in mijn buik, hihih
Duim duim duim duim duim duim duim duim

Denk aan je! Ik hoop echt zoooooooo dat je positief mag testen morgen
Kom je ons dan wel meteen vertellen, want anders houden we de spanning niet meer hoor, hihih

Liefs Nathalie

Esseltje wat ontzettend spannend zeg!! Ik hoop het heel erg voor je! Heel veel succes morgen met testen en ik denk aan je!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan