kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ja en ben helemaal afgepeigerd door fysio Elmoo, hihih
Ik oefen sinds kort in RTC met aparaten. Ik vind het heel leuk
Alleen mijn lichaam denkt er nog behoorlijk anders over
Vandaag voor het eerst heel mijn programma gedaan op 1 aparaat na
Ben blij dat ik thuis ben dat weet ik wel. Hopelijk voel ik me vanmiddag iets beter,
want vanavond gaan we naar vrienden die we al tijdje niet gezien hebben
Wonen niet echt dicht bij elkaar, en allemaal druk. Dus tja soms moet je gewoon iets plannen hè anders blijft en blijft het ermaar bij. Heb er veel zin in

Esseltjeeeee waar ben je nouuu?

Liefs Nathalie

Ho hoi meiden.

Ja het is heel erg balen ja!!!!
Elke keer weer hoop je dat het raak is.
Het was heerlijk in engeland, wat een geweldig land en wat een leuke lieve mensen.
Maar we gaan vol goede moed op naar de volgende ronde.
De datum van mijn volgende ongi is: 6-8-08-2008
Dus het is maar weer afwachten, de ene keer is het bij mij 28 dagen maar ik zag op mijn lijstje net dat ik ook wel eens een cyclus van 36 dagen had.

Wat is dit toch een fijn forum je kan er echt alles kwijt.
Jullie voelen voor mij als vriendinnen.

Meiden tot snel dikke knuffel van mij

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                              10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde - 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    

Esseltje hoe is ie met je meis?

Ik ga nu lekker zwemmen, helaas gaat de afspraak van vanavond niet door, doordat mijn vriendin migraine heeft. Had me er erg op verheugd, maar ja niks aan te doen.

Ik kom later nog wel weer ff kijken.

Liefs Nathalie

Hallo lieve lieve kipkes,

Wat lief van jullie dat jullie zo met ons meleven...!!

Maar helaas was de test negatief.... , maar nog steeds geen RD te bekennen, in de verste verte niet.!!! Dus dat is positief... als ze morgen niet zijn gearriveerd ga ik een test halen bij het kruidvat, die zijn erg goed, heb ik me laten vertellen...!! De test die ik vanmorgen heb gebruikt was z'n goedkope dipstick van matcare!!!

Mocht het nodig zijn, doe ik zondag wederom een test (kruidvat) en dan zal ik jullie wel weer op de hoogte brengen!!!

Voor jullie natuurlijk ook duim duim.....

Knuffsss.... Esseltje

Ahhhh wat jammer meis. Maar er is idd nog hoop!
Lief dat je ff langs kwam om ons toch op de hoogte te houden

Denk aan je!

Liefs Nathalie

Esseltje, balen zeg! Het was zo mooi geweest als hij positief was. Maar nog helemaal niet het idee dat de rd-tjes eraan komen? Hopelijk is hij zondag wel positief. Heel veel succes! Ik duim nog steeds voor je!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan