kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Wat denken jullie ervan. Dan kan maandag avond heel goed mijn eisprong zijn geweest of nie?

Liefs Nathalie

hoi hoi.

@NATHALIE: ja het is idd heel goed mogelijk dat je maandag je eisprong hebt gehad ja.
Ik zal duimen voor je
Ik wil eigenlijk vrijdag weer gaan testen.
Heb nu dus ook hoofdpijn en ben weer erg moe net alsof ik een marathon heb gelopen.
Echt zo ken ik mijn lichaam niet.
Vanavond lekekr even douchen en dan op de bank ploffen en maar weer afwachten.
Meiden jullie horen van me.

veel liefs maureen

Ben ik ff kort want voel me niet zo lekker. Weinig gegeten vanavond. Paar hapjes en stukje vlees. Als ik er alleen al naar keek dacht ik al bah! En onwijs moe, als ik iets doe word ik snel niet lekker en draaierig in mijn hoofd enzo. En dan koude voeten en benen en dan weer warm hebben. Snap er niks van. Ben net weersverandering volgens mij. Net onweerde het en nu schijnt hier het zonnetje naar binnen, hoezo vreemd. Dan word je toch ook ziek, hahha.

Morgen is het al donderdag Maureen dus nog ffies geduld. Hoop echt dat ze weg blijven.

Liefs Nathalie

hey dames,misschien weten jullie dit wel;
ik heb een topic geopend over de vraag ovulatie testen....
is het echt zo dat als je vanaf dag 11 positief test t/m je nod dat je zwanger bent?
dat kan toch niet want na een paar dagen dat je een positieve o.test heb gehad dan zakt je LH waarde toch weer waardoor je op dag 14 0f dag 15 weer een negatieve o.test krijgt? de innesteling is toch ook pas een paar dagen NA je eiersprong?

kijk ik geloof wel dat als je op je nod dag een ovulatie test gebruikt en je bent zwanger dat ie dan positief is...
maar als je dus op dag 17 ofzo nog positief zou testen dan kan je toch nog niet zwanger zijn? ik snap er affentoe helemaal niks meer van! sorry

hee meiden,  

Naat heeft jullie nog even een paar dagen geleden een update gegeven.. Ik lees nog trouw mee hoor.. Maar heb even wat afstand genomen tot ik ongesteld ben geworden of pos. test. merkte dat ik er erg veel mee bezig was en besloot even een beetje afstand te nemen. Moet zeggen heb nu naar mijn idee minder klachtjes.. Had vandaag of gisteren ongesteld moeten worden. Tot nu toe niets te bekennen. Morgen ochtend gaan we testen. me temp. is sinds mijn eisprong niet lager geweest dan 37.0 (basis temp. 36.8) en had uitschieters tot 37.4 en 37.7.. Weet niet of ik het al verteld had maar we hebben het ook mijn schoonmoeder verteld. Ze reageerde goed.. En vond het leuk.. Ook heeft me moeder het me zusje verteld ze vond het ook erg leuk.. Ze zit nog net niet te breien.. Morgen is ze jarig en komen ze terug van vakantie.. Morgen avond om 5 over half 11 komen ze aan en gaan we ze ophalen..

Ga verder ook niet egt reageren en terug lezen..   Alleen wat ik uit me hoofd.. Ik blijf nog wel even rondhangen vanavond..  

Maureen, alweer overtijd en al 2 keer negatief getest.. Op naar het weekend.. Dan weet je meer..

natalie, meis niet ziek worden hoor! We hebben onze trouwste kip wel nodig hier zo!!

Joepie: Manlief wil stoppen ivm je werk.. Ik zou tot 3 weken geleden ook werkloos zijn.. En wij zijn gewoon doorgegaan.. Er zal ergens in het kind zijn leven ook een moment zijn dat het even wat minder gaat. Dan stop je het kind ook niet even weg.. En als jij ontslagen wordt krijg je uitkering en er zijn heeel veel scholen die om invallers vragen. Succes met het maken van jullie beslissing!

Toen was ik het weer kwijt..

Zoals ik net al zei, ik blijf vanavond nog wel even rondhangen hier.. Vriendje is voetbal aan het kijken dus heb ik teminste ook wat te doen..

xxx

Goedenavond meiden!

Wat spannend Mamoetje! Ik hoop het voor je en zal voor je duimen morgenochtend!

Maureen, hopelijk wordt vrijdag jouw dag! Je zou denken dat als je zwanger bent, dat je dan lang genoeg overtijd ben om positief te testen! Heel veel succes in ieder geval, ik zal ook voor jou duimen!

Corina, ik zou het niet precies weten hoe dat werkt met de ovulatietesten. Volgens mij is hij inderdaad weer negatief na je eisprong tot ongeveer je nod. Pas rond je nod, mits je genoeg HCG in je urine hebt, zou hij dan weer positief zijn als je zwanger zou zijn. Maar ik weet het dus niet zeker!
Misschien als je googlet op ovulatietest en zwangerschap dat je het antwoord vindt. Succes!

Ik zit op dag 6 van mijn derde ronde, dus ik heb niets te melden . Na mijn vorige cyclussen van 43 en 37 dagen hoop ik dat deze week wat korter wordt!

Fijne avond allemaal!

Liefs Mosa

hoi hoi meiden.

IK heb vandaag maar alvast getest. NEGATIEF
Dus ik heb besloten om niet meer mee bezig te zijn en te hopen dat het losbarst.
gisteravond in bed misselijk, ik dacht op een gegeven moment dat al mijnavondeten er weer uitkwam maargelukkig niet
En nu zit ik lekker thuis tv aan em maar hopen dat ik snel ongie word.
klinkt raar maar omdat ik niet zwanger ben heb ik zoiets van laat maar komen die duivels

@NATHALIE: Meis heel veel beterschap hoop dat je snel wat beter voelt

Nou meiden ik spreek jullie snel weer.

Veel kussen van Maureen

Terug
Bovenaan